Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~*Whistle Podu (CSK)*~ CSK Vs. RR (22/04/13) (Page 45)

.dream-catcher. IF-Stunnerz
.dream-catcher.
.dream-catcher.

Joined: 07 March 2011
Posts: 26062

Posted: 02 April 2013 at 11:51pm | IP Logged
CSK V/S KKR in Calcutta haina? 20th April? Haina?

sahi. IF-Sizzlerz
sahi.
sahi.

Joined: 17 March 2011
Posts: 19316

Posted: 02 April 2013 at 11:52pm | IP Logged
Originally posted by -Nidz-

Originally posted by Ravi.

SO First match for CSK is between CSK vs Mumbai Indians and it is happening on April 6 at Chennai. Still 3 more days left for the match. Cool

This time all CSK matches r in chennai Dancing Bt this time again first match wid MI D'oh 

NOt all matches in chennai sister for  8 matches in Chennai and 8 matches in opponents states LOL then qualifier 1st and 2nd game and eliminator game is in chennai so these are the matches so far happening in chennai Cool
Aloof. IF-Stunnerz
Aloof.
Aloof.

BollyCurry Visual Effects
Joined: 31 July 2011
Posts: 46893

Posted: 02 April 2013 at 11:56pm | IP Logged
Originally posted by Aahaana

^^Munna - all of my friends root for MI/CSKBig smile.

Ravi - lets see da..I hope Hyderabad will do well too..team and management has changed so lets seeErmm

Did any of you watch IPL opening ceremony?


DC didnt worked out so nw what will adding sunrisers will do LOL

Bt sangakkara may change the game!  rest if i see they dnt have so good players Ermm Parthiv patel, ishant sharma 

Bt in this season many under 19s are added Big smile


Aloof. IF-Stunnerz
Aloof.
Aloof.

BollyCurry Visual Effects
Joined: 31 July 2011
Posts: 46893

Posted: 02 April 2013 at 11:58pm | IP Logged
Originally posted by --Pooja-

CSK V/S KKR in Calcutta haina? 20th April? Haina?

yea its in kolkata! I dunno what i was thinking when i said all matches r in chennai D'oh

Bt this time they should make KKR lose in kolkata Evil Smile

btw where is the siggy Stern Smile
Aloof. IF-Stunnerz
Aloof.
Aloof.

BollyCurry Visual Effects
Joined: 31 July 2011
Posts: 46893

Posted: 02 April 2013 at 11:59pm | IP Logged
Originally posted by Ravi.


NOt all matches in chennai sister for  8 matches in Chennai and 8 matches in opponents states LOL then qualifier 1st and 2nd game and eliminator game is in chennai so these are the matches so far happening in chennai Cool


I think i was still in sleep LOL Bt nt to forget last yr MI won in chennai so this time CSK has to any how make MI lose n mark there first victory n then so on Evil Smile

Aloof. IF-Stunnerz
Aloof.
Aloof.

BollyCurry Visual Effects
Joined: 31 July 2011
Posts: 46893

Posted: 03 April 2013 at 12:02am | IP Logged
Originally posted by Aahaana

 My friend made it for me:) Sharing it here:)  

Credit - Gur


Thanks to gur for the siggy Big smile

It goes into my dubba Tongue
.dream-catcher. IF-Stunnerz
.dream-catcher.
.dream-catcher.

Joined: 07 March 2011
Posts: 26062

Posted: 03 April 2013 at 12:14am | IP Logged
I am both CSK and KKR supporter LOL
Siggy shaamko.. Pakka Big smile
Aloof. IF-Stunnerz
Aloof.
Aloof.

BollyCurry Visual Effects
Joined: 31 July 2011
Posts: 46893

Posted: 03 April 2013 at 12:16am | IP Logged
Originally posted by --Pooja-

I am both CSK and KKR supporter LOL
Siggy shaamko.. Pakka Big smile

Hmmm! Then CSK ka wicket gira to khush hogi aur jo out hoga uske liye rona hun ROFL

Pakka  

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index