Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

One Band, One Dream;One Direction FC*cum join NOW* (Page 46)

.PINK. IF-Stunnerz
.PINK.
.PINK.

Joined: 09 January 2009
Posts: 37962

Posted: 13 April 2012 at 3:25pm | IP Logged
Originally posted by FunDipTropical

Originally posted by .PINK.

Originally posted by FunDipTropical

Originally posted by .PINK.

Originally posted by FunDipTropical

Originally posted by .PINK.

yeahhh so Sun this is official now

we will kidnap them three
and keep them with us for lifeROFL
they sed it is fine with them !!
ROFL
*luk @ Zaynz face* maybe he will have a prob with itOuchROFL
but v can shut him upDancingby putting cereal in his mouthROFL
i know i was gonna tell u the same face with Zayn 
but liam and louis is ''ok'' with us kidnapping them or shuld i say Lnapping cuz they r both Ls
nah man, it wouldn't be the same without ZaynBroken Heart LnappingROFL
BUT if ZAYN doesnt wanna come :Liam AND Louis ke saaath guzara karna parega
wat the??? wat v gonna do with themShocked
Sana shame on uBlushing
mujhe toh sharam aa rahi haiBlushingROFL
nah man em getting Zayn, whether he likez it or notCool

FINE B LIKE THAT we will lnapp Liam AND Louis AND then Zaynnapp Zayn lol
v need 2 do that when they're in Miami !
soon 
like 
ASAPROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

L_Z_L_H_N

L_Z_L_H_N Goldie
L_Z_L_H_N
L_Z_L_H_N

Joined: 03 October 2010
Posts: 2281

Posted: 13 April 2012 at 3:26pm | IP Logged
Originally posted by .PINK.

Originally posted by FunDipTropical

Originally posted by .PINK.

I thought it waz Liam for a while
lol
NOOO WAYZ dude how they r like two way different people
nahh he looked like first when the pix waz stopped, n then I saw it waz ZaynLOL
dude u think I dunno dat?
ur so stupiod

The following 1 member(s) liked the above post:

.PINK.

L_Z_L_H_N Goldie
L_Z_L_H_N
L_Z_L_H_N

Joined: 03 October 2010
Posts: 2281

Posted: 13 April 2012 at 3:27pm | IP Logged
Originally posted by .PINK.

Originally posted by FunDipTropical

Originally posted by .PINK.

Originally posted by FunDipTropical

Originally posted by .PINK.

Originally posted by FunDipTropical

Originally posted by .PINK.

yeahhh so Sun this is official now

we will kidnap them three
and keep them with us for life
they sed it is fine with them !!

*luk @ Zaynz face* maybe he will have a prob with it
but v can shut him upby putting cereal in his mouth
i know i was gonna tell u the same face with Zayn 
but liam and louis is ''ok'' with us kidnapping them or shuld i say Lnapping cuz they r both Ls
nah man, it wouldn't be the same without Zayn Lnapping
BUT if ZAYN doesnt wanna come :Liam AND Louis ke saaath guzara karna parega
wat the??? wat v gonna do with them
Sana shame on u
mujhe toh sharam aa rahi hai
nah man em getting Zayn, whether he likez it or not

FINE B LIKE THAT we will lnapp Liam AND Louis AND then Zaynnapp Zayn lol
v need 2 do that when they're in Miami !
soon 
like 
ASAP
yeah like in 2013

The following 1 member(s) liked the above post:

.PINK.

.PINK. IF-Stunnerz
.PINK.
.PINK.

Joined: 09 January 2009
Posts: 37962

Posted: 13 April 2012 at 3:28pm | IP Logged
Originally posted by FunDipTropical

Originally posted by .PINK.


ROFLtumblr

PEOPLE ARE CRAZZY DUDE  wat the ? ROLF this is soo perverted 
I know perverted people. ROFL wat would world be without them?ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

L_Z_L_H_N

L_Z_L_H_N Goldie
L_Z_L_H_N
L_Z_L_H_N

Joined: 03 October 2010
Posts: 2281

Posted: 13 April 2012 at 3:28pm | IP Logged
L_Z_L_H_N Goldie
L_Z_L_H_N
L_Z_L_H_N

Joined: 03 October 2010
Posts: 2281

Posted: 13 April 2012 at 3:29pm | IP Logged
Originally posted by .PINK.

Originally posted by FunDipTropical

Originally posted by .PINK.


ROFLtumblr

PEOPLE ARE CRAZZY DUDE  wat the ? ROLF this is soo perverted 
I know perverted people. ROFL wat would world be without them?ROFL
ALOTTT
.PINK. IF-Stunnerz
.PINK.
.PINK.

Joined: 09 January 2009
Posts: 37962

Posted: 13 April 2012 at 3:30pm | IP Logged
Sana W*FH???!!!!!
U r sooo smart!!!
U know today v were checking out reading packet u did for me yesterday. 
and Mrs. PDC told us to raise handz for wat answerz v picked for the story about the train 
n no one in my class got the questionz right !!
except me !!
lol 
u r smarter than the people in my class. 
Well not smarter
but u did better !!!
I waz completely shocked !!
Shocked

The following 1 member(s) liked the above post:

L_Z_L_H_N

L_Z_L_H_N Goldie
L_Z_L_H_N
L_Z_L_H_N

Joined: 03 October 2010
Posts: 2281

Posted: 13 April 2012 at 3:30pm | IP Logged
OMG MY HEART WENT---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- U KNOW LIKE IN THE HOSPITAL :

The following 1 member(s) liked the above post:

.PINK.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Latest New Hindi Band Songs !

Author: abhinav4156   Replies: 2   Views: 4359

abhinav4156 2 4359 09 June 2011 at 11:42pm by abhinav4156
~!!Dream Guy Daya Dream Land~!!

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: kiran_S   Replies: 1182   Views: 50553

kiran_S 1182 50553 01 March 2011 at 4:15am by subha.
Band Baaja Baraat Fanclub

2 3 4 5 6 7 ... 18 19

Author: Zareena   Replies: 145   Views: 10350

Zareena 145 10350 08 January 2011 at 5:09am by -.Priya.-
Prahlad Kakkar mask's Jr Bachchan in the direction

Author: raahimali1984   Replies: 0   Views: 492

raahimali1984 0 492 03 November 2010 at 5:23pm by raahimali1984
§§§§ JAL THE BAND §§§

2 3 4 5 6 7 ... 13 14

Author: Angadz   Replies: 109   Views: 15600

Angadz 109 15600 06 October 2008 at 7:01pm by Innocent_Bachi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index