Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

India-Forums

   
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

ArHiSaRun#38Tu Hai Kahan..Tu Gayi Kahan (Page 103)

ZoobiDoobi IF-Addictz
ZoobiDoobi
ZoobiDoobi

Joined: 08 June 2005
Posts: 59364

Posted: 07 April 2012 at 4:02pm | IP Logged
Originally posted by KaShGurTiLuverr

@Zoobi x 
I knw I hate me I was da one who got her addicted in da 1st place LOL

Good Ab Bhugto. LOL I ain't even starting her! LOL

ZoobiDoobi IF-Addictz
ZoobiDoobi
ZoobiDoobi

Joined: 08 June 2005
Posts: 59364

Posted: 07 April 2012 at 4:03pm | IP Logged
Originally posted by KaShGurTiLuverr

I loathe it whn asks but I answer her back cause I don't what a whack from her LOL

hahaha good one! 
MistiofMistz Coolbie
MistiofMistz
MistiofMistz

Joined: 27 October 2009
Posts: 15320

Posted: 07 April 2012 at 4:03pm | IP Logged
@ Jiya: I personally don't write Os of Arhi, but I have one fiction is going of them.

@ Sanzy: Madam, if you are done we should work on the birthday thread so you wanna log on to ...Crazziness or should I?

@ Sanju: You are right! Its hard to keep track of your twin

The following 1 member(s) liked the above post:

sanjanaprincess

felicitysmoak. IF-Stunnerz
felicitysmoak.
felicitysmoak.

Joined: 05 November 2007
Posts: 44357

Posted: 07 April 2012 at 4:03pm | IP Logged
Originally posted by sanjanaprincess

Originally posted by KaShGurTiLuverr

Originally posted by sanjanaprincess

@Sanzy: I got confused that I lost track of you lolROFL so I was like forget about it lol
Lmaooo install a chip thn in me thn yah won't lose me ROFL hawww forget it how mean ROFL Angry

@Zoobi x 
I knw I hate me I was da one who got her addicted in da 1st place LOL
 
I so didn't know I could do that to youROFL installing a chip not a bad ideaROFL but I found you knowBig smile
Lmaooo but if u r gonna install one someone professional will kaii not u ROFL I found yah 2 now don't go wondering off yah LOL

@Jiya 
Urghhh fine by go now will get back 2 yah in 5 mins ROFL 
sanjanaprincess IF-Dazzler
sanjanaprincess
sanjanaprincess

Joined: 30 July 2011
Posts: 4284

Posted: 07 April 2012 at 4:03pm | IP Logged
@Jiya: Trying to give us some workROFL what a bad friend! Wake up lazybutt!

The following 1 member(s) liked the above post:

.Jiya.

ZoobiDoobi IF-Addictz
ZoobiDoobi
ZoobiDoobi

Joined: 08 June 2005
Posts: 59364

Posted: 07 April 2012 at 4:04pm | IP Logged
Gooja sa hai koi ek Taara!



The following 1 member(s) liked the above post:

MistiofMistz

-Jafrina- IF-Rockerz
-Jafrina-
-Jafrina-

Joined: 19 February 2011
Posts: 5770

Posted: 07 April 2012 at 4:04pm | IP Logged
@Sanju im 14 15 this year n u 
@zoobi i live in uk london wbu

The following 2 member(s) liked the above post:

sanjanaprincessZoobiDoobi

felicitysmoak. IF-Stunnerz
felicitysmoak.
felicitysmoak.

Joined: 05 November 2007
Posts: 44357

Posted: 07 April 2012 at 4:04pm | IP Logged
Originally posted by ZoobiDoobi

Originally posted by KaShGurTiLuverr

@Zoobi x 
I knw I hate me I was da one who got her addicted in da 1st place LOL

Good Ab Bhugto. LOL I ain't even starting her! LOL
I knw marn dumb dumb me * whacks her self * ROFL 

@Di 
U do it ROFL I'm 2 lazy lmaooo LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

ZoobiDoobi

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Shyam Babu - Kahan jaoge???

Author: fosla   Replies: 3   Views: 931

fosla 3 931 30 November 2011 at 4:52pm by kitty25
Jaiye Aap Kahan Jayenge Ye Nazar Laut K fir Aayegi

2 3

Author: adits7   Replies: 17   Views: 2546

adits7 17 2546 09 November 2011 at 1:20am by pinky_blueskies
IPKKND ke jaan bachao doctors kahan hai ??

Author: shaheerdiwani   Replies: 0   Views: 648

shaheerdiwani 0 648 01 November 2011 at 9:55am by shaheerdiwani
Kahan se Dhoondegi aise bewakoof ??

2 3 4 5 6 7 8

Author: tanthya   Replies: 60   Views: 7618

tanthya 60 7618 23 October 2011 at 5:25am by tanthya
Jungle ke beech bathroom kahan se aaya?

2

Author: -SilverAngel-   Replies: 15   Views: 2063

-SilverAngel- 15 2063 10 October 2011 at 12:10pm by geetmaanluv

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index