Phulwa

India-Forums

   
Phulwa
Phulwa

PhAb/JayGun Shelter| Teri Yaad Saath Hai (Page 89)

Ameres IF-Sizzlerz
Ameres
Ameres

Joined: 28 March 2008
Posts: 21656

Posted: 11 April 2012 at 1:32pm | IP Logged
Originally posted by beebutterfly

I'm trying not to think of what reactions, this is getting too advanced for meROFLROFL  
Let's keep it traditionalROFLROFL

Yup, its a song in a movie who's name i cant rememberLOL
 It goes like this: 
Maine kya kiya
yeh kiya hua
 dil ring rang ring boleLOL

Here, hill has replaced dil to suit our purposesEvil SmileROFLROFL

Oh god! I was not talking about that but...khair forget it. This is getting too much. ROFL

Oh yeah I remember now. But it wasnt ring rang it was ding dong ding bole. LOL
And ding dong also seems to fit the bill in our case, so it becomes:
Hill ding dong ding bole...

Perfect! I hope you get the ding dong oh what a song! ROFLROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

beebutterfly

Ameres IF-Sizzlerz
Ameres
Ameres

Joined: 28 March 2008
Posts: 21656

Posted: 11 April 2012 at 1:35pm | IP Logged
Originally posted by mimi_s

Anu I wasnt thinking of making him bend,,,,but agree that will b even better...remember how after she agrees to marry him...she bends to touch Thakurs feet and comes Abhy and also bends to stop her from touching his feet...that time Abhay looed at her eyes ...nw he can look a bit below...Embarrassed

Then how were you planning to provide him the view? Please explain! ROFL

Oh yeah I remember that scene. Perfect idea! He can say oh lets get our badhoon ka asharwad and when she bends down so does he and then...boom! chemical reactions. ROFLROFL
beebutterfly IF-Sizzlerz
beebutterfly
beebutterfly

Joined: 11 August 2010
Posts: 11568

Posted: 11 April 2012 at 1:36pm | IP Logged
Originally posted by mimi_s

Anu I wasnt thinking of making him bend,,,,but agree that will b even better...remember how after she agrees to marry him...she touch Thakurs feet and comes Abhy stop her from touching his feet...that time Abhay looed at her eyes ...nw he can look a bit below...Embarrassed

No restrictions there Abhay, do lookROFL  

So when she'll be touching Abhay's feet how will the view be? Better or worst?ROFL


Edited by beebutterfly - 11 April 2012 at 1:53pm

The following 1 member(s) liked the above post:

Ameres

mimi_s IF-Dazzler
mimi_s
mimi_s

Joined: 17 January 2012
Posts: 4028

Posted: 11 April 2012 at 1:37pm | IP Logged
Anu...explain two things...if he is at the **** ...how on earth can he see??Confused...and chillpill is nt affective as a ******????Confused

Edited by mimi_s - 11 April 2012 at 2:10pm
mimi_s IF-Dazzler
mimi_s
mimi_s

Joined: 17 January 2012
Posts: 4028

Posted: 11 April 2012 at 1:41pm | IP Logged
Ami...PLS dont make phulwa touch his feet...dont like that ...let them both take blessings from elders...Smile...and if chemical reaction happens...phulwa will gt up bt he may jst gt stuck in that position
 
Ami after the engagement...if those two r alone or something ...can some wind blow and blow away her dupatta ...making both of them...go red in face ...then of course Abhay goes and gts it fr his phulwa...and wraps it around...i know very filmy...Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

Ameres

Ameres IF-Sizzlerz
Ameres
Ameres

Joined: 28 March 2008
Posts: 21656

Posted: 11 April 2012 at 1:41pm | IP Logged
Originally posted by mimi_s

Anu...explain two things...if he is at the ...how on earth can he see??Confused...and chillpill is nt affective as a ballon????Confused

Eeeks! You really put me in the spot there. LOL

Okay firstly the chill pill comment was random like I didnt mean it seriously, it was only a joke. From my very limited knowledge I believe they are better than balloons. 

As for the other one...well like...you know for men its a turn on. I hope you understand. LOL
Phas gayi! :P

Okay all lets forget what I said and please edit the B word out. Please! LOL


Edited by Ameres - 11 April 2012 at 1:42pm
beebutterfly IF-Sizzlerz
beebutterfly
beebutterfly

Joined: 11 August 2010
Posts: 11568

Posted: 11 April 2012 at 1:44pm | IP Logged
Originally posted by Ameres


Oh god! I was not talking about that but...khair forget it. This is getting too much. ROFL

Oh yeah I remember now. But it wasnt ring rang it was ding dong ding bole. LOL
And ding dong also seems to fit the bill in our case, so it becomes:
Hill ding dong ding bole...

Perfect! I hope you get the ding dong oh what a song! ROFLROFLROFL


Yes, it was ding dong dingROFLROFL
 I was so excited at the ring that i forgot it was a dingROFLROFL

OhShocked  Even i wasnt talking about that when i said traditional.  haye your gandhe dimaakROFLROFLROFL

Ding dong is more appropriate to the reaction so okROFL

Phulwa presses button on microwave.  It's a superfast microwave so in 2 seconds:

Ding DongROFLROFL
let the action beginROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Ameres

beebutterfly IF-Sizzlerz
beebutterfly
beebutterfly

Joined: 11 August 2010
Posts: 11568

Posted: 11 April 2012 at 1:47pm | IP Logged
Anu- You are really phassi hui nowROFLROFLROFL

Thanks for imparting that knowledge, i feel like i just met a guru and came backROFLROFLROFL



Edited by beebutterfly - 11 April 2012 at 1:55pm

The following 1 member(s) liked the above post:

Ameres

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
# Phulwa - Teri Deewani - Ranjha Ranjha ~ VM #

Author: Anu_XD   Replies: 2   Views: 657

Anu_XD 2 657 01 September 2011 at 12:08pm by Anu_XD

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Phulwa Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index