Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

A NEW SS-- FAMILY HOLIDAY (Page 15)

sajanfan004 Goldie
sajanfan004
sajanfan004

Joined: 08 June 2010
Posts: 1468

Posted: 23 May 2012 at 11:03am | IP Logged
Originally posted by Nimishrr

loved the virika part.. so sweet!! :) looking forward for the next update
 
In my next update also, there will be virika scenes... Im happy you liked it... 
:) :) :) :) :) :) :)
Do you want a PM or will you check on the update yourself?

sajanfan004 Goldie
sajanfan004
sajanfan004

Joined: 08 June 2010
Posts: 1468

Posted: 23 May 2012 at 11:08am | IP Logged
Originally posted by preethis

very nice part.. now waiting for some virman scenes too in the next update... 
 
yeah... in the last update i had added so much of virman that in this update it was comparatively less... i will try and add many virman scenes in my following update! I cant give the guarantee of the next update but after that surely there will be loadzz of virman..
In fact i will try and add many virman scenes in my next update alsoo...
:)Thank You!
 
--sajanfan004

sajanfan004 Goldie
sajanfan004
sajanfan004

Joined: 08 June 2010
Posts: 1468

Posted: 23 May 2012 at 11:12am | IP Logged

Originally posted by -bloom-

Loved it...! Great update thx for the pm, :) will be waiting to know what task virat will give manvi LOL LOL Big smile
 
Thank You!!!
im really happy that you liked the update!!
Even i havent decided yet about the task...but im sure its gonna be HATKE!!! LOL
I mean virat singh vadera and giving Manvi choudhary a simple taskWink... Not so easy..Shocked
I hope i come up with a really good idea for the taskk... and above all, i hope you'll like it...

 --sajanfan004
pinky.padda IF-Rockerz
pinky.padda
pinky.padda

Joined: 07 December 2011
Posts: 7182

Posted: 23 May 2012 at 2:52pm | IP Logged
brilliant

The following 1 member(s) liked the above post:

sajanfan004

..Zainab.. IF-Sizzlerz
..Zainab..
..Zainab..

Joined: 01 March 2010
Posts: 18932

Posted: 23 May 2012 at 4:33pm | IP Logged
pm for the next part cant wait!

The following 1 member(s) liked the above post:

sajanfan004

sajanfan004 Goldie
sajanfan004
sajanfan004

Joined: 08 June 2010
Posts: 1468

Posted: 26 May 2012 at 12:32am | IP Logged
Originally posted by littles12

pm for the next part cant wait!
 
Thanks.

NiraliVirika Senior Member
NiraliVirika
NiraliVirika

Joined: 27 May 2012
Posts: 359

Posted: 27 May 2012 at 11:45am | IP Logged
Heyy! You Truly are amazing!! Its Awesome!!
P.S.-I've made a new account..please add me on ur buddy list and pls PM me..Thx!!

The following 1 member(s) liked the above post:

sajanfan004

sajanfan004 Goldie
sajanfan004
sajanfan004

Joined: 08 June 2010
Posts: 1468

Posted: 29 May 2012 at 1:44am | IP Logged
Originally posted by NiraliVirika

Heyy! You Truly are amazing!! Its Awesome!!
P.S.-I've made a new account..please add me on ur buddy list and pls PM me..Thx!!
 
Hi! 
Thank You! 
Im really happy that you loved the concept and idea.
Yeah, i saw your buddy request, i have added you. 
Sure, i will PM you. 
Welcome
 
--sajanfan004

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
FF Arnav and Khushi: My lost family Thread#2 Chapter 30.Note pg 115

2 3 4 5 6 7 ... 126 127

Author: gopijimodi   Replies: 1014   Views: 174088

gopijimodi 1014 174088 21 August 2016 at 7:40pm by GeeMasson
Removed.

2 3 4 5 6 7 ... 14 15

Author: ..MorningStar..   Replies: 115   Views: 5171

..MorningStar.. 115 5171 03 October 2013 at 5:54am by -LazyLamhe-
MY Christmas Holiday- AR updt last part pg 13

2 3 4 5 6 7 ... 14 15

Author: Kiara_angel   Replies: 115   Views: 9548

Kiara_angel 115 9548 04 April 2012 at 9:00am by KaJen_addiction
The Holiday-AR Note page 8

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: ..Mira..   Replies: 65   Views: 5866

..Mira.. 65 5866 01 July 2010 at 10:22pm by arshluver_15
A Holiday Fling#2 Prt 7 upd with a note in the end

2 3 4 5 6

Author: Princess..   Replies: 40   Views: 4042

Princess.. 40 4042 21 November 2009 at 2:25pm by saaw

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index