Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

India-Forums

   
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

ArHiSaRun#37 You Are All I want (Page 127)

illuminated. IF-Stunnerz
illuminated.
illuminated.

Joined: 01 May 2006
Posts: 31874

Posted: 06 April 2012 at 2:53pm | IP Logged
Originally posted by KaShGurTiLuverr

@Zilla
Thn dont ask ennit if u knw Zilla eating bacha moster ROFL ROFL



Main waapis sey urdu main baat karna shuru kar rahi hoon.ROFL

illuminated. IF-Stunnerz
illuminated.
illuminated.

Joined: 01 May 2006
Posts: 31874

Posted: 06 April 2012 at 2:54pm | IP Logged
Originally posted by KaShGurTiLuverr

BRB people goin 2 get ready 4 bed thn will cum back on :) x better miss me ROFL 


Nai. We won't.

I gotta run to the bathroom. Bladderrr! ROFLROFL
Anisha_91 IF-Rockerz
Anisha_91
Anisha_91

Joined: 17 July 2010
Posts: 7561

Posted: 06 April 2012 at 2:55pm | IP Logged
Originally posted by ~Saraa~

Originally posted by KaShGurTiLuverr

Originally posted by Anisha_91

Originally posted by KaShGurTiLuverr

Originally posted by Anisha_91

Originally posted by KaShGurTiLuverr

Originally posted by Anisha_91

Originally posted by KaShGurTiLuverr

Heyyy Anisha :) haven't talken wiv yah before :P I'm Sanzy <3

Hiii Sanzyyy Hug I think i did speak to u once Ermm  but then again I might be wring lol nowadays i seem to think things but its never the case LOL Nice to meet u!! How u duin?? enjoyed todays epi?? x
I'm not sure I don't remember bad memo LOL Nice 2 meet yah 2 Smile I'm fine just beind teased by All da kameenian Embarrassed Yah I loved whn Arnie missed Khushi Embarrassed

@Di yah I'm getting some one 2 make da siggy 2dai and u Smile

LOL aww bless ya!!
Ohh yeh i loved that part too the first time i was like awww poor Arnav bless him but the 2nd time i watched it i had a smirk on haha i was like awww he misses her hehe awww!!

Is Jafu one of those kameeni teasing u??? if so its not hard to believe lol she's EVILL lol x
Awww I knw same here I just wanna kiss him LOL Nooo shez's not the rest Kameeenian r especially dat zilla Ki bachi ROFL [=))2]

LOL aww bless ya. Vaise why are they teasing u?? what did u do LOL? the way am askign its liek its ur fault haha x
Thy r talkin wiv me in urdu and Hindi which I can't understand and yah ask Sara why she is ROFL ROFL 


NO WAYYY!
I'd rather die than tell anyone. Anisha, you don't want to know.
SAALLIII Sanzilla ki bachi. Chup karjao!ROFL

LMAO wait let me take some pain killers LOL u girls have already drove me insane hahahha aur mein bechari pass gayi ab kiska side lu mein?? LOL x
illuminated. IF-Stunnerz
illuminated.
illuminated.

Joined: 01 May 2006
Posts: 31874

Posted: 06 April 2012 at 2:56pm | IP Logged
Originally posted by Anisha_91

Originally posted by KaShGurTiLuverr

Originally posted by Anisha_91

Originally posted by KaShGurTiLuverr

Originally posted by Anisha_91

Originally posted by KaShGurTiLuverr

Originally posted by Anisha_91

Originally posted by KaShGurTiLuverr

Heyyy Anisha :) haven't talken wiv yah before :P I'm Sanzy <3

Hiii Sanzyyy Hug I think i did speak to u once Ermm  but then again I might be wring lol nowadays i seem to think things but its never the case LOL Nice to meet u!! How u duin?? enjoyed todays epi?? x
I'm not sure I don't remember bad memo LOL Nice 2 meet yah 2 Smile I'm fine just beind teased by All da kameenian Embarrassed Yah I loved whn Arnie missed Khushi Embarrassed

@Di yah I'm getting some one 2 make da siggy 2dai and u Smile

LOL aww bless ya!!
Ohh yeh i loved that part too the first time i was like awww poor Arnav bless him but the 2nd time i watched it i had a smirk on haha i was like awww he misses her hehe awww!!

Is Jafu one of those kameeni teasing u??? if so its not hard to believe lol she's EVILL lol x
Awww I knw same here I just wanna kiss him LOL Nooo shez's not the rest Kameeenian r especially dat zilla Ki bachi ROFL [=))2]

LOL aww bless ya. Vaise why are they teasing u?? what did u do LOL? the way am askign its liek its ur fault haha x
Thy r talkin wiv me in urdu and Hindi which I can't understand and yah ask Sara why she is ROFL ROFL 

Hawww Sara!! Ur bullying her poor girl she doesn't understand hindi and ur talking to her in hindi TUT TUT TUT!! EVIL lol!! 


She deserves it. Main bata rahi hoon. Sanzillla is nothing but evil herself. ROFLROFLROFL
Anisha_91 IF-Rockerz
Anisha_91
Anisha_91

Joined: 17 July 2010
Posts: 7561

Posted: 06 April 2012 at 2:56pm | IP Logged
Originally posted by ~Saraa~

Originally posted by KaShGurTiLuverr

BRB people goin 2 get ready 4 bed thn will cum back on :) x better miss me ROFL 


Nai. We won't.

I gotta run to the bathroom. Bladderrr! ROFLROFL

LMFAO i need a number 1 too LMFAO *runs to bathroom* haha
felicitysmoak. IF-Stunnerz
felicitysmoak.
felicitysmoak.

Joined: 05 November 2007
Posts: 44357

Posted: 06 April 2012 at 2:57pm | IP Logged
Lmaooo we all needed su su ROFL ROFL  I'm not evil Zilla ur evil kamineee ROFL 

Edited by KaShGurTiLuverr - 06 April 2012 at 2:57pm

The following 2 member(s) liked the above post:

Anisha_91-Jafrina-

illuminated. IF-Stunnerz
illuminated.
illuminated.

Joined: 01 May 2006
Posts: 31874

Posted: 06 April 2012 at 2:57pm | IP Logged
Originally posted by Anisha_91

Originally posted by ~Saraa~

Originally posted by KaShGurTiLuverr

Originally posted by Anisha_91

Originally posted by KaShGurTiLuverr

Originally posted by Anisha_91

Originally posted by KaShGurTiLuverr

Originally posted by Anisha_91

Originally posted by KaShGurTiLuverr

Heyyy Anisha :) haven't talken wiv yah before :P I'm Sanzy <3

Hiii Sanzyyy Hug I think i did speak to u once Ermm  but then again I might be wring lol nowadays i seem to think things but its never the case LOL Nice to meet u!! How u duin?? enjoyed todays epi?? x
I'm not sure I don't remember bad memo LOL Nice 2 meet yah 2 Smile I'm fine just beind teased by All da kameenian Embarrassed Yah I loved whn Arnie missed Khushi Embarrassed

@Di yah I'm getting some one 2 make da siggy 2dai and u Smile

LOL aww bless ya!!
Ohh yeh i loved that part too the first time i was like awww poor Arnav bless him but the 2nd time i watched it i had a smirk on haha i was like awww he misses her hehe awww!!

Is Jafu one of those kameeni teasing u??? if so its not hard to believe lol she's EVILL lol x
Awww I knw same here I just wanna kiss him LOL Nooo shez's not the rest Kameeenian r especially dat zilla Ki bachi ROFL [=))2]

LOL aww bless ya. Vaise why are they teasing u?? what did u do LOL? the way am askign its liek its ur fault haha x
Thy r talkin wiv me in urdu and Hindi which I can't understand and yah ask Sara why she is ROFL ROFL 


NO WAYYY!
I'd rather die than tell anyone. Anisha, you don't want to know.
SAALLIII Sanzilla ki bachi. Chup karjao!ROFL

LMAO wait let me take some pain killers LOL u girls have already drove me insane hahahha aur mein bechari pass gayi ab kiska side lu mein?? LOL x


I can bet, you'll be on my side once I tell you why I'm doing this to her! Big smileROFLROFLROFL
Yes, you take pain killers. While I go empty my Bladder.
ROFLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Anisha_91-Jafrina-

-Jafrina- IF-Rockerz
-Jafrina-
-Jafrina-

Joined: 19 February 2011
Posts: 5770

Posted: 06 April 2012 at 2:58pm | IP Logged
Originally posted by Anisha_91

Originally posted by Jafrina_luvs_KM

Originally posted by Anisha_91

Originally posted by Jafrina_luvs_KM

Originally posted by Anisha_91

Originally posted by Jafrina_luvs_KM

Originally posted by Anisha_91

Hiii guys Hug
Jafuuu hellooo Hug
*faints* some one save me
oy hoy yeh kaun asmaan se tapak gayi 
HugHugHug partner kaha tii tum anishu i missed u sooo much

LMFAOO wait wait me me me i'll save u lol vaise my reaction was the same seeing u here LOL  kaha ti tu?? partnerrr Hug missed you loadss too its been like forever...how are u?? x
aww my partner to the rescue
umm i was at home school shops etc enough with the sarcasm i was always here but tom to disappear hi hogayi
kyu jhoot bol ri hain kamini u and miss me pehle arnavwa ke khayalo se bahar nikal 
anyways im great u know bored an all lekin meri partner agayi wbu kesi hon

LMAO and me stuck with work lol thats why u didn't see much of me but i'm off sick 'cos i'm not very well at the moment so i'm not a batak thi hui aatma for the time being haha 
Haila u know its impossible for me to come out of Barun's world hehe i live there haha
awww thats so cute glad i caught u online it feels like a century ago we last spoke. Hows school going?? x
*work*Shocked kamini kaam pakarliya aur mujhe bataya hi nahi where? when? etc...
aww poor anishu sick get well sooon meri jaan 
and ofcourse u live there
i know its been a century dude since i spoke to allota people i used to know 
school sucks but easter holz arent i glad but when i get back exams an all Dead


LOL sorry sorry sorry!! didn't i tell u?? oh sory i thought i did haha but u know sometimes i forget 'cos i'm too engrossed in my hubby Barun's world haha! yeh got a job its too tiring and i was doing A LOT of hours which made me ill par accha hai right time be bemar pada lol holidays hai sabka lol
aww u revising for ur exams well? x
ok i forgive you coz im *nice*Wink and since im talkin to you after ages btw if u talk to mina tell her im angry at her
aacha tell me more about ur kamwa
me and revise phssht that word doesnt come in my dictionary until u know 2 days before the exam

The following 1 member(s) liked the above post:

Anisha_91

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index