Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

HOL Reloaded! #90 (Invites Only) (Page 38)

Badtameez_Dil IF-Addictz
Badtameez_Dil
Badtameez_Dil

Joined: 07 April 2008
Posts: 54603

Posted: 09 April 2012 at 12:12am | IP Logged
lol

The following 1 member(s) liked the above post:

myownarea

Badtameez_Dil IF-Addictz
Badtameez_Dil
Badtameez_Dil

Joined: 07 April 2008
Posts: 54603

Posted: 09 April 2012 at 12:13am | IP Logged
do we have anything to talk here Ermm

i was excited for cc but suddenly i'm finding myself...what we should talk hum phones par hi itni baatein kar leta haiStern Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

myownarea

myownarea IF-Stunnerz
myownarea
myownarea

Joined: 18 June 2009
Posts: 29530

Posted: 09 April 2012 at 12:16am | IP Logged
Ok I left my precious sleep to hear u say bekaar things hein Tanu Angry Tu chup kar bass LOL
 
Waise deeps, I'm sure I'll like it, is it there on YT yet, lemme search!
 
@debo..left u a few messages a few pages back..if u come back, I've to show you somethingLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Badtameez_Dil

Healer. IF-Sizzlerz
Healer.
Healer.

Joined: 18 October 2008
Posts: 22020

Posted: 09 April 2012 at 12:19am | IP Logged
Lets talk about london paris new york Tongue ya phir uday, jo btw meine woh epi abhi tak nahi catch kiya, yest i was busy juggling btw studies and IPL, EPL ROFL

helloo divya ji, let me go peechey and check.

The following 2 member(s) liked the above post:

myownareaBadtameez_Dil

Badtameez_Dil IF-Addictz
Badtameez_Dil
Badtameez_Dil

Joined: 07 April 2008
Posts: 54603

Posted: 09 April 2012 at 12:19am | IP Logged
ROFLLL..if i will be chup toh baat kaise hogiLOL

typo toh karna padega bhaiLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

myownarea

Badtameez_Dil IF-Addictz
Badtameez_Dil
Badtameez_Dil

Joined: 07 April 2008
Posts: 54603

Posted: 09 April 2012 at 12:22am | IP Logged
debo repeat aane hai 12:30 pm dekh le ab ...i toh pata nahi kitni baar had watch there dance through diff vms of scenes or episode alsoROFL


  about movie it was simply awww...specially last parts of the movie...when hero tells everything about his feelings...she was waise acting so mature...than moments mein kho bhi jaati haiLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

myownarea

myownarea IF-Stunnerz
myownarea
myownarea

Joined: 18 June 2009
Posts: 29530

Posted: 09 April 2012 at 12:22am | IP Logged
Originally posted by pyaar_ka_panchi

ROFLLL..if i will be chup toh baat kaise hogiLOL

typo toh karna padega bhaiLOL
Teek hai ...par apni pessimism na jhaad LOL
 
Type karna allowed hai...
 
waisebhi phone ke paise thode bach jayenge tho koi problem hai kya Stern Smile  ROFL
 
@Debo...Studies EPL IPL ...wah kya combo hai, I'm sure u studied a lot Tongue

The following 1 member(s) liked the above post:

Badtameez_Dil

Healer. IF-Sizzlerz
Healer.
Healer.

Joined: 18 October 2008
Posts: 22020

Posted: 09 April 2012 at 12:25am | IP Logged
chal tanu theek hai i will catch it up LOL

kya dikhana tha btw divya ji? LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

myownareaBadtameez_Dil

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -Alohomora-   Replies: 293   Views: 37904

-Alohomora- 293 37904 03 January 2014 at 11:43pm by -Alohomora-
| Incognito Critics 104 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 87 88

Author: Ishan.   Replies: 696   Views: 53564

Ishan. 696 53564 28 December 2012 at 2:23pm by wanker
Rajat Tokas#2||Come Back Soon||Invites Only

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Amor.   Replies: 1196   Views: 68118

Amor. 1196 68118 17 May 2012 at 2:02pm by Amor.
Philomatheans : 11 (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: axeion   Replies: 1202   Views: 49488

axeion 1202 49488 13 May 2012 at 11:46pm by Nope123
Mix and match CC#5[CLOSED]

2 3 4 5 6 7 ... 133 134

Author: -Rashu-villian-   Replies: 1066   Views: 24077

-Rashu-villian- 1066 24077 30 April 2012 at 9:48am by 50ShadesOfMe

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index