Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

The Bet: Thread 3 {Jun. 19 - Pg. 113 NEW!!} (Page 50)

Jyo. IF-Rockerz
Jyo.
Jyo.

Joined: 21 September 2010
Posts: 6635

Posted: 07 May 2012 at 10:03pm | IP Logged
:D i love youuu <3 for the update =) and otherwise normally as well Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

reyaa.

PepsiGirl101 IF-Rockerz
PepsiGirl101
PepsiGirl101

Joined: 18 March 2012
Posts: 9768

Posted: 07 May 2012 at 10:04pm | IP Logged

 

amazing update! revenge is so sweet! but the part about the eyes was mesmerizing! i swear i read it like 10 times befre moving on! i just loved that descriptioin! WICKED AND AWESOME UPDATE! i cant wait to see what he does to those lips LOL! :)

The following 1 member(s) liked the above post:

reyaa.

priyah_reddy Senior Member
priyah_reddy
priyah_reddy

Joined: 18 February 2012
Posts: 671

Posted: 07 May 2012 at 10:05pm | IP Logged
Finally !!! Wow feels so good to read this FF after a long time Smile  Loved Reihana's reaction Wink
 
Hahaha Khushi's revenge was so funny and who does she think she is playing with Wink She would get back ten-fold of whatever she does Wink
 
Loved it !!!

The following 1 member(s) liked the above post:

reyaa.

shybabe IF-Sizzlerz
shybabe
shybabe

Joined: 05 June 2006
Posts: 13314

Posted: 07 May 2012 at 10:09pm | IP Logged
sexy endingLOL

i am hungry for more..Wink

The following 2 member(s) liked the above post:

reyaa.-HoneyBoo-

HaRul-lover IF-Rockerz
HaRul-lover
HaRul-lover

Joined: 26 October 2011
Posts: 7018

Posted: 07 May 2012 at 10:10pm | IP Logged
Omg loved it the bet is my fav ff after fatal attraction
Thsi chapter is amazing ROFL He was going to kisss her again and the bucket of cols water Hahaha LOL loved it

The following 1 member(s) liked the above post:

reyaa.

gunjanmkj IF-Dazzler
gunjanmkj
gunjanmkj

Joined: 12 November 2011
Posts: 2792

Posted: 07 May 2012 at 10:10pm | IP Logged
Oh..they threw cold water on him n he threw khushi in d pool!!LOL
i cn totally imagine dis scene Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

reyaa.

nyxx IF-Sizzlerz
nyxx
nyxx

Joined: 09 June 2009
Posts: 10638

Posted: 07 May 2012 at 10:12pm | IP Logged

editedd on pg. 49. Shocked? Dont be :P LOL

lubs ya!


Edited by nyxx - 07 May 2012 at 10:12pm

The following 1 member(s) liked the above post:

reyaa.

-HoneyBoo- IF-Rockerz
-HoneyBoo-
-HoneyBoo-

Joined: 01 January 2011
Posts: 5850

Posted: 07 May 2012 at 10:12pm | IP Logged
Oh my sweet lord that was awesome and another awesomness that we finally get an update from you...you were awesome Shrey Shrey...as usual so there is no doubt about that eh?...hheheh omg that was hot/romantic/epic/hilarious/fantabulous...I can just go on and on about your work...hgahhahahaha and omg omg omg omg there has to be a kiss in the next part and let's hope that this time they are doing it alone ...hahahha no "ewwws"..."Grossness" from ppl...hahahaha
Arnav dropped her right into the pool...hahahah he is always 2 steps ahead of her...hehheheheh love the naughty Arnav ( *blushes*)...please pllease don't take time in updating the next chap...eagerly waiting for you to update:)...and...um...yaaa...I still forgotten about "Mythos..." you know...so please and legit hurry up in updating that one:D...*Simi being greedy as usual*

In whole you are awesome Shrey Shrey:)...you never fail to bring a smile on my face by your outstanding writing:)...

Thanks for the pm:)


The following 2 member(s) liked the above post:

reyaa.shinaa

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
FF.manneet-**ANIMOSITY** Thread 1 pt 16 new thread

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: FireSafireFiree   Replies: 1218   Views: 323763

FireSafireFiree 1218 323763 25 August 2013 at 7:55am by PoojaSheth
MG FF:Limitless -Thread 3- NEW THREAD LINK PG1

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: maan-ki-sanjana   Replies: 1172   Views: 148401

maan-ki-sanjana 1172 148401 25 November 2012 at 12:42pm by FairyAngel12
FF-M&G-**ANIMOSITY** THREAD 3- link to thread 4

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: FireSafireFiree   Replies: 1173   Views: 228202

FireSafireFiree 1173 228202 29 November 2011 at 6:23am by jafrin
FF-Enigma- THREAD 7 (thread 8 link on 1st page)

2 3 4 5 6 7 ... 137 138

Author: FireSafireFiree   Replies: 1102   Views: 155607

FireSafireFiree 1102 155607 05 July 2011 at 3:55am by khwaishfan
-kashish-maaneet ff THREAD 2..link new thread add

2 3 4 5 6 7 ... 158 159

Author: muskanp   Replies: 1271   Views: 248813

muskanp 1271 248813 15 March 2011 at 7:54pm by preethia

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index