Suvreen Guggal - Topper of the year

   

first video ahhh

Post Reply New Post

Page 1 of 2

Page 1
Page   of 2
Page 2 Page 2

bulbul123

IF-Rockerz

bulbul123

Joined: 05 January 2008

Posts: 9198

Posted: 23 March 2012 at 12:03pm | IP Logged
OKAY omg u r abt to witness the cutest smile EVERRR omg i am totally crazy abt yuvraj gosh his smile AHHH omg it's like he dosent need to say anything to promote his show his smile is just good enough to catch attention of any person OMG its sooo damn cute and his voice and his eyes and well EVERYTHING okay right basically just hold your breaths i dnt nw if u have seen this before or nt but my laptops history is full of just YUVRAJ at the moment and omg guys did i mention when he introduces himselF ahhh anyways back to the point i dnt nw if u have seen this or nt but i had to post it cause bascially i just had to i dnt nw why but yh i did right just watch it nw TongueSmileBig smile

The following 3 member(s) liked the above post:

luvtwilight19RukhluvMaansujana9

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "first video ahhh" in Suvreen Guggal - Topper of the year forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

mimz

IF-Dazzler

mimz

Joined: 22 March 2009

Posts: 2757

Posted: 23 March 2012 at 12:16pm | IP Logged
SMART!

tfs! Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

bulbul123

RukhluvMaan

Goldie

RukhluvMaan

Joined: 30 August 2010

Posts: 1977

Posted: 23 March 2012 at 2:23pm | IP Logged
hahahahhaa...ga ga over yuvraj,,????????/ ok...
main tumhari suatan nahi banungi...hehehehe
but be careful baad me bohut takkar ki sautans mielenge...
hahaha
thanks for the link.

bulbul123

IF-Rockerz

bulbul123

Joined: 05 January 2008

Posts: 9198

Posted: 23 March 2012 at 5:22pm | IP Logged
Originally posted by RukhluvMaan

hahahahhaa...ga ga over yuvraj,,????????/ ok...
main tumhari suatan nahi banungi...hehehehe
but be careful baad me bohut takkar ki sautans mielenge...
hahaha
thanks for the link.
hhehehe looolLOL hi and lol totally gaga over him and lol i  am ready to face alll of them loool and np he is looking damn cute tho

Saranghae

IF-Addictz

Saranghae

Joined: 18 February 2011

Posts: 51509

Posted: 23 March 2012 at 8:05pm | IP Logged
Originally posted by RukhluvMaan

hahahahhaa...ga ga over yuvraj,,????????/ ok...
main tumhari suatan nahi banungi...hehehehe
but be careful baad me bohut takkar ki sautans mielenge...
hahaha
thanks for the link.


LOLROFL

sujana9

IF-Rockerz

sujana9

Joined: 22 December 2011

Posts: 8393

Posted: 23 March 2012 at 11:55pm | IP Logged
lol full on gaga over himLOL

tfs

iluvOriginals

IF-Sizzlerz

iluvOriginals

Joined: 25 September 2008

Posts: 12942

Posted: 24 March 2012 at 12:43am | IP Logged
he is sooo cute. ya evn im bowld over by his smile

samisweethrt

Senior Member

samisweethrt

Joined: 02 September 2011

Posts: 316

Posted: 24 March 2012 at 4:51am | IP Logged
Omg..hezz accent!!when he smiles-
*DEAD* 
TOTALLY FIDA .! 

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Limit search to this Forum only.

 

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.