Kasauti Zindagi Ki

India-Forums

   
Kasauti Zindagi Ki
Kasauti Zindagi Ki

If any one knows... (Page 2)

livingforelvis IF-Sizzlerz
livingforelvis
livingforelvis

Joined: 14 February 2005
Posts: 11202

Posted: 23 April 2005 at 3:31am | IP Logged
Ill be in Collage nxt year..... give me his number ..... PLEASE I BEG U...

mano Goldie
mano
mano

Joined: 26 November 2004
Posts: 1509

Posted: 23 April 2005 at 6:16am | IP Logged
yaa really if prena is ur mami than plz ask her for ronits no,we all r waiting 4 ur reply plz reply soonTongue
aashi Senior Member
aashi
aashi

Joined: 22 March 2005
Posts: 320

Posted: 23 April 2005 at 8:02am | IP Logged

oh my godddddddddddd.... what a big shower of replies!!!!!!!!!..... lots of things need to be cleared out here...

1) puhleeeeez dun call shweta, prerna mami....LOL  she's a distant aunt of mine.and i haven yet met her ,ever.....and its gonna be sum time before i meet her,..so jus chillllll!!!

2) secondly, i din get ronits number from her.... my professor in college works in star plus..n he has all d numbers of people working for balaji and other shows... so he gave us alllllll the actors numbers so that we cud invite as many as possible for r college fest..... he also tells us about a couple of months in advance about whats gonna happen in each show.... when anurag died in kzk r whole class knew it 2 mnths in advance... in fact , i also alredy knew in advnace that the prem komolika brot in front of anu prerna was fake....LOL he had told us..!!

p.s  also for ne of u guys who watch kahiin to hoga... r professor told us kashish is gonna die.... i dun watch that serial so not much of a diff to me.. also i dun no how true this is...Wink

3) n the coll fest for which i got ronits number got over early this year..so thrs no way i can get his number now...Cry.....(LOL)  until next year..!!

galactic4_1000 IF-Dazzler
galactic4_1000
galactic4_1000

Joined: 10 November 2004
Posts: 2581

Posted: 23 April 2005 at 10:32am | IP Logged

noooo aashi thats auch bad news!!! Plz beg ur prof to give it to ya again!!!

Ohhh and btw manasi....we'll have to share the post of PA ohk!!!! He'll need 2 to look after all the stuff he does!!! And if u dont agree i gess we'll have to make some sorta agreement!! wat say!

Manasi_16 IF-Rockerz
Manasi_16
Manasi_16

Joined: 26 November 2004
Posts: 9136

Posted: 24 April 2005 at 4:33am | IP Logged
OK fine don't mind sharing with u!!!!!!
livingforelvis IF-Sizzlerz
livingforelvis
livingforelvis

Joined: 14 February 2005
Posts: 11202

Posted: 24 April 2005 at 6:35am | IP Logged
My dad tells me i shud work in the vacations...so i  u guys drop the idea of bcomin ronits PA.... Coz i want to ok ....Wink
galactic4_1000 IF-Dazzler
galactic4_1000
galactic4_1000

Joined: 10 November 2004
Posts: 2581

Posted: 24 April 2005 at 9:51am | IP Logged

Originally posted by no1fanofronit

My dad tells me i shud work in the vacations...so i  u guys drop the idea of bcomin ronits PA.... Coz i want to ok ....Wink

ya ya ya!! no1fanofronit we're not goin to let go sooo soon!!! And ronit will want a full time PA!!

Manasi_16 IF-Rockerz
Manasi_16
Manasi_16

Joined: 26 November 2004
Posts: 9136

Posted: 24 April 2005 at 11:21pm | IP Logged
Yes, so tecnically galactic, u shud drop outWink...12th std u know... And Im always free being in SYBA...so I'm the ideal person for the jobLOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
28thJan update-prem knows the truth ..

Author: zaara_kzk   Replies: 9   Views: 2507

zaara_kzk 9 2507 30 January 2008 at 4:14pm by zana456
17th Dec Update--Prehna knows the Truth

2 3

Author: sadaf45   Replies: 17   Views: 3720

sadaf45 17 3720 18 December 2007 at 10:12am by ek1229
17th dec KZk pict [prena knows abt bajaj]

2 3

Author: sanuhek   Replies: 16   Views: 2581

sanuhek 16 2581 18 December 2007 at 3:51am by shezeenk
Shweta Tiwari knows her moves-Article

Author: anishma24   Replies: 4   Views: 559

anishma24 4 559 08 November 2007 at 5:23am by Pasha84
30th AprilUpdate:Mohini knows the truth

2 3 4 5 6 7

Author: *Shruti*   Replies: 50   Views: 5478

*Shruti* 50 5478 11 August 2007 at 8:54am by laali4shekhar

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kasauti Zindagi Ki Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index