Miley Jab Hum Tum

India-Forums

   
Miley Jab Hum Tum
Miley Jab Hum Tum

~|| Happy b'day Mitali ||~ (Page 3)

sreelu.januable Goldie
sreelu.januable
sreelu.januable

Joined: 09 January 2011
Posts: 1740

Posted: 09 February 2012 at 5:18am | IP Logged
hey mitali...
many many happy returns of the day...
hope all ur wioshes cum true,,,,,,,,,
may u lead a happy n successful life ahead...
keep smiling alwayz...
luv u...huggg...


SREELU...

The following 1 member(s) liked the above post:

...Mitali...

-Akriti- IF-Rockerz
-Akriti-
-Akriti-

Joined: 26 October 2009
Posts: 8200

Posted: 09 February 2012 at 5:18am | IP Logged
Originally posted by ...Mitali...

Originally posted by -Akriti-

Happy Birthday Mitali Hug
thnx aku... my bday gift is pending ha , i want it after 9th march... Hug


Yes pakka sissy Big smile LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

...Mitali...

fend IF-Sizzlerz
fend
fend

Joined: 07 May 2010
Posts: 13841

Posted: 09 February 2012 at 5:28am | IP Logged
many many happy returns of the day mitzHug Hug wishing you a very very happy birthday dearBig smileHug
wishing you a life full of happiness and pleasure and may all ur dreams n wishes cum true Big smilemay this day bring loads of love , happiness,wealth n success in ur lifeBig smilemay god shower all his choicest blessings upon you n wishing u all the special things in life that bring u happinessHugmay this birthday be one of ur best ever Big smileyou r an amazing friend one of my bestie very sweat n friendly n always love n enjoy chatting with you HeartHughave a rocking birthdayPartyhave a great and wonderful year aheadHugkeep smiling always Big smile have a blast enjoyBig smile


love you with lots of love n best wishesHeartHug
rukmaSmile

...Mitali... IF-Dazzler
...Mitali...
...Mitali...

Joined: 06 January 2011
Posts: 3198

Posted: 09 February 2012 at 5:29am | IP Logged
Originally posted by Sanugr8fan

                                                 thnkyouu soo much kamini juhi for the thread :D

       SO finally the day has come when a chotusi nanhisi , dularisi , mysterious  , ajeeb ,                                vichitra bacchi was born Big smile all of ur FAV adjectives? ROFL baap re i still dont understand y m so mysterious 4 u ROFL
  andd today after umm 14 years. [i hope m rightROFL] yes u r LOL  miss mitali jee is still a bacchha. hmm... u too baccha nt fair
   alright bada baccha Approve now before u go all angry lemme wish u. its the 4th time i m    
                                                        wishing u Cool 

     manyhappyreturns of theday

i msoo soo sorry we cudnt do anything speciial todae.aare its all ok i understand , it was not anyone;s fault just a lil confusion we were goin to do it but coudnt due to some things . hope u understandd , yes i always doo Big smile LOL SOO to make up for heres a small payback! Big smile

                                     P.S - i spent AGES looking for this . :| awww... so sweet of u yr
                                                                                                                                    

16 March 2011 ...Mitali...                                                                                                           
  hi i m mitali watz u r name?                        
          SO this started when you sent me a scrap on 16th of march. so formal yeah LOL 
                                and then we went on chatting for i guess half hour? LOL hmmm don'y remembr Ouch

                i remember you telling me k u wer happy that dae cuz u met me ROFL 
       tabhise maska marti thi D'ohit wasnt maska samjhi, it was geniune feeling Angry anyways i dunno how but we became very good friends :) same here

SOO enough of flashbacks. let startoff with saying that you are one of my most special n best friends here Embarrassed hmmm buttering...  i m very very lucky to hav a constant bak bak machine EmbarrassedLOL it was a compliment right? WinkLOLLOL you are one of the most persons i have met.  and yeah mysteriousest too Big smile dont knw still y m i so mysterious to u thnkyouu for telling me the things i shoudnlt hav known on my brthdae.=P n this year m not gonna tell ok... vo tho maine bola tha qki tu mujhse ugalva kar leti thi n me here innocent gal, main kya kar sakti thi LOLLOLLOL and for always sharing ur secrets :)) Big smile i guess thats what triigered of our friendship :) hmm...

diabeties ho jayega bas ho gayi tareef. niche aa ja . naralachya zhadavar chadu nakos Cool 

i m confuseddd ehat to write more. :| totally confused. i understand bas ho gaya itna maska aaj ke liye ok so heres a gift from me juhi n ekta
                            :) hope u  like it. USE it. andd if u dont i will make u use it. ha ha will paka use it

    

love you endlesss. god bless you thnk u Hug and wheres the treat hmm vo tho milne ke baad hi milegi... Big smile btw yeh sab fukat main nahi kar rahe he samjhi meriii bacchhhii, pata tha HugLOL REPLY Stern Smile 
awww thnk u vry much my sanu didi...Hug  kya msg tha, m impressed.. Cool . bt seriously thnks ha, it was a pleasant surprise , i had no idea abt this... Big smileBig smileBig smile thnk u vry vry vry muchh...HugHug  Hug   love you alot my sweet cute sanu didi Heart
...Mitali... IF-Dazzler
...Mitali...
...Mitali...

Joined: 06 January 2011
Posts: 3198

Posted: 09 February 2012 at 5:31am | IP Logged
Originally posted by -msk4ever-

"Happy Birthday 2 u"

Happy b'day
my sweet sis
"mitali"
Happy b'day 2 u
 
...Wish u many many
retrun of da day...
 
 
*************
thnks alot dear...!!!! Hug Hug Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

Killer_DeviL

...Mitali... IF-Dazzler
...Mitali...
...Mitali...

Joined: 06 January 2011
Posts: 3198

Posted: 09 February 2012 at 5:32am | IP Logged
Originally posted by Mysterygirl_me

happy birthdayy mitali, have a great day dear Big smileHug
thnx alot dear Hug
...Mitali... IF-Dazzler
...Mitali...
...Mitali...

Joined: 06 January 2011
Posts: 3198

Posted: 09 February 2012 at 5:32am | IP Logged
Originally posted by bones88

Happy Birthday MitaliParty
thnk u Hug
...Mitali... IF-Dazzler
...Mitali...
...Mitali...

Joined: 06 January 2011
Posts: 3198

Posted: 09 February 2012 at 5:34am | IP Logged
@ juhi thnks alot 4 d thread yr... HugHug Hug  . i seriously nvr expected this... it was a BEAUTIFUL surprise... Big smile hmm isiliye u were calling to c this...Wink bt really thnx a ton 4 making this.. . it was too sweet n cute... Tongue  firstly tere boards hai bt still u made it, thnk u... Embarrassed n also thnx 4 d siggies ha... they r too beautiful , i'l paka use them ...!!! its BEAUTIFUL thread , thnx a alot 4 it... Hug Hug Hug LOVE YOU MAMA Heart

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~Happy happy b'day to u : PrinceSSyashikA~

2 3

Author: .MohitzPari.   Replies: 19   Views: 3215

.MohitzPari. 19 3215 30 June 2011 at 7:14pm by rainydays.
MJHT to end happy happy--Article

Author: .Daksha.   Replies: 1   Views: 900

.Daksha. 1 900 09 November 2010 at 9:20pm by -Preeti-
HAPPY HAPPY HAPPY!!!!!!

Author: lovely.ravs   Replies: 1   Views: 1683

lovely.ravs 1 1683 06 April 2010 at 4:40am by SHINKI
If its Uday's bday then it shd also b Dia's bday

2 3 4

Author: brinda_ght   Replies: 26   Views: 3630

brinda_ght 26 3630 26 June 2009 at 12:38am by Afreen22
Mohit's Bday!:Bday siggies!

2 3

Author: anwaya   Replies: 17   Views: 2696

anwaya 17 2696 10 November 2008 at 8:26am by roseflower_07

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Miley Jab Hum Tum Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index