Channel V Dil Dosti Dance

India-Forums

   
Channel V Dil Dosti Dance
Channel V Dil Dosti Dance

SwaRonAT26 - "Door.." (Page 148)

manasie23 IF-Sizzlerz
manasie23
manasie23

Joined: 31 May 2011
Posts: 13069

Posted: 12 February 2012 at 7:06am | IP Logged
stop spamming guys... But u can post pics or videos related to SwaRon/TanHa...!

JalebiHearts Goldie
JalebiHearts
JalebiHearts

Joined: 02 February 2011
Posts: 1588

Posted: 12 February 2012 at 7:06am | IP Logged
@Abby ROFL kyu nahi bahi 
ABBY92 IF-Sizzlerz
ABBY92
ABBY92

Joined: 24 October 2011
Posts: 11344

Posted: 12 February 2012 at 7:07am | IP Logged
Kay,I figured out a way to finish d AT faster...Tel me wat songs u wuld wanna c d Dazzlers perform on...It can b nythin Hindi, English...wateva!!!
krittika23 IF-Dazzler
krittika23
krittika23

Joined: 30 September 2008
Posts: 4006

Posted: 12 February 2012 at 7:07am | IP Logged
bubblyy.. keep posting ;) !

sab karte raho.. toh 5-6 mins mein ho jayega !!
ABBY92 IF-Sizzlerz
ABBY92
ABBY92

Joined: 24 October 2011
Posts: 11344

Posted: 12 February 2012 at 7:08am | IP Logged
@Bubbly...Cus spamming is not allowed here...so,yeah...tel me wat song u wanna c d Dazzlers perform to...
krittika23 IF-Dazzler
krittika23
krittika23

Joined: 30 September 2008
Posts: 4006

Posted: 12 February 2012 at 7:08am | IP Logged
OH HAaan.. rules xP !!

Abby.. 'fly like a g6'
JalebiHearts Goldie
JalebiHearts
JalebiHearts

Joined: 02 February 2011
Posts: 1588

Posted: 12 February 2012 at 7:08am | IP Logged

awww this is such a cute song!! and with swaron!! even better!!! <333 


Edited by swaron4life - 12 February 2012 at 7:08am

The following 1 member(s) liked the above post:

krittika23

ABBY92 IF-Sizzlerz
ABBY92
ABBY92

Joined: 24 October 2011
Posts: 11344

Posted: 12 February 2012 at 7:08am | IP Logged
GUYS...PLS dnt SPAM on d AT...v gotta keep it SwaRon related...

The following 1 member(s) liked the above post:

JalebiHearts

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Channel V Dil Dosti Dance Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index