Kkusum

India-Forums

   
Kkusum
Kkusum

who likes this mansi joshi as kkusum

kool*kariya* Goldie
kool*kariya*
kool*kariya*

Joined: 15 April 2005
Posts: 1153

Posted: 15 April 2005 at 2:46pm | IP Logged

 

hi

do u guys like mansi joshi as kkusum, i think she is soooo annoin i cant stand her, any1 noticed dat her nose goes red when she cries( which i think she cant)

there is neva any strenght in her dialogues against tashu or kali, it nev excites me to see her having 1 to 1 wid tashu

gud i dont like her ................no offence 2 any mansi fans......just my little opinion

LostBoyz940 Groupbie
LostBoyz940
LostBoyz940

Joined: 03 February 2005
Posts: 131

Posted: 15 April 2005 at 2:56pm | IP Logged
Your 100% correct she is so annoying at everything she does crying,yelling,smilling etc thank god Nasheen is coming back.
Ashish2004 Senior Member
Ashish2004
Ashish2004

Joined: 17 December 2004
Posts: 315

Posted: 17 April 2005 at 9:56am | IP Logged
lol
ya when she crys she kinda looks like a monkeyLOL
ejaz fan 609 Senior Member
ejaz fan 609
ejaz fan 609

Joined: 15 February 2005
Posts: 372

Posted: 17 April 2005 at 11:07am | IP Logged
Manasi is ok. At first, i didn't like her at all but now i guess i am used to her. Anywayz i am glad that nausheen is coming back...she acts better and suites the role of kusum better!
natasha5 Senior Member
natasha5
natasha5

Joined: 22 March 2005
Posts: 373

Posted: 17 April 2005 at 11:40am | IP Logged

i like nausheen better when she battles with tashu it suits her perfectly and thank god shes coming back.

Selina IF-Sizzlerz
Selina
Selina

Joined: 29 December 2004
Posts: 10100

Posted: 17 April 2005 at 11:50am | IP Logged

Originally posted by Ashish2004

lol
ya when she crys she kinda looks like a monkeyLOL

Hey, please don't insult monkeys (they are my fav. animals). LOL

sumzy Groupbie
sumzy
sumzy

Joined: 19 March 2005
Posts: 87

Posted: 17 April 2005 at 12:49pm | IP Logged
i like this kkusum i dint like her at first but shes grew on me i kinda started 2 lyk hr but im glad nausheen is cumin bak btw does ne1 no exactly wot date nausheens bak on?
*Dipti* IF-Sizzlerz
*Dipti*
*Dipti*

Joined: 02 March 2005
Posts: 12098

Posted: 17 April 2005 at 1:39pm | IP Logged
NO WAY!!!!!!!!   

i don't like that fat horse,,,, i liked nauseen but i don't care about masi anymore cuz nausheen is coming back!!!!!!!!

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
mansi's magicwork

Author: cape   Replies: 2   Views: 536

cape 2 536 02 May 2007 at 8:43am by nightangel
all3 kkusum: shilpa is the weakest kkusum

2 3

Author: nightangel   Replies: 20   Views: 3225

nightangel 20 3225 06 October 2005 at 7:57pm by Eijoo''s_Angel
kkusum is not kkusum

2 3

Author: BarunSobti333   Replies: 19   Views: 3614

BarunSobti333 19 3614 04 August 2005 at 7:50am by Safiyya
New Kkusum to enter KKusum serial _ Sjilp

Author: Anoli   Replies: 2   Views: 2040

Anoli 2 2040 13 May 2005 at 2:53pm by *Dipti*

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index