Jassi Jaissi Koi Nahin General Discussion

India-Forums

   
Jassi Jaissi Koi Nahin General Discussion
Jassi Jaissi Koi Nahin General Discussion

NEW PROMO-GALS MUST READ (Page 6)

jprasad IF-Rockerz
jprasad
jprasad

Joined: 27 October 2004
Posts: 6974

Posted: 15 April 2005 at 5:39pm | IP Logged
Originally posted by munizaaa

Originally posted by Minnie

 Folks, in some of the post,we have torn T&D apart. I guess it is at least time to give them credit for keeping true to the change in Armaan's characterClap.

 BTW,don't U guys think Armaan now a days looks quite dignified and calm?

 I just love him in this avataar.Embarrassed

 Thanks T&DEmbarrassed

yup now he definetly looks dignified before he looked like a drunk gunda mawali



munizaa, i know u don't want me to start with the uncle thing....  Wink

vishakha Goldie
vishakha
vishakha

Joined: 30 November 2004
Posts: 2297

Posted: 15 April 2005 at 6:26pm | IP Logged
Tablet, Rumi
Hug

I am so happy. Thank you guys.. I can smile now. I really wish Armaan and T&D visit this board today to see all the excitement Smile
sanpan Newbie
sanpan
sanpan

Joined: 11 April 2005
Posts: 31

Posted: 16 April 2005 at 10:05pm | IP Logged
wow wim so excited actually now i cant wait till monday comes so i can watch this episode i jsut hope armaan and jassi connect like they use too.
celina Groupbie
celina
celina

Joined: 19 March 2005
Posts: 164

Posted: 17 April 2005 at 12:25pm | IP Logged
wow!!! datz awesome!!! Wink
KiRaN_K Goldie
KiRaN_K
KiRaN_K

Joined: 03 March 2005
Posts: 1356

Posted: 17 April 2005 at 12:42pm | IP Logged

OMG OMG OMG!! I just saw teh new promo

armaan looked soooooooooooooooo HOT and cuuuteeeeeeeeeeeeee OMG OMG>><<<

Jassi looked so beautiful and her dress was sooooo pretty!!!!

Armaan was acting so good..he looked mad at jessica for asking him that..then he left..and jessica was like "armaan" she didn't say armaan sir ...oooooo

i luved that promo!!!!

lashy IF-Stunnerz
lashy
lashy

Joined: 14 February 2005
Posts: 35281

Posted: 17 April 2005 at 1:11pm | IP Logged
thats lovely kiran....i can graphically visualise the whole thing now
sweetpeaches05 Groupbie
sweetpeaches05
sweetpeaches05

Joined: 09 January 2005
Posts: 145

Posted: 17 April 2005 at 1:38pm | IP Logged

Jassi Jaissi Koi Nahin.

Today, Armaan follows Jessica in order to convince her to sign up as a model for Gulmohar.Will she agree?



Edited by Princess - 17 April 2005 at 6:44pm
peaches Goldie
peaches
peaches

Joined: 24 March 2005
Posts: 1021

Posted: 17 April 2005 at 1:48pm | IP Logged
Nice screen name!!! Big smile

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
diya singhs assurance-gals just read

2 3 4 5 6 7

Author: ms-tabu   Replies: 49   Views: 3031

ms-tabu 49 3031 29 March 2006 at 10:46am by Minnie
GALS PLZ CONTROL-dont send personal pms.

Author: ms-tabu   Replies: 0   Views: 332

ms-tabu 0 332 15 March 2006 at 9:41pm by ms-tabu
MY 2nd VISIT-2 JJKN SETS-GALS IM DEAD

2 3

Author: ms-tabu   Replies: 21   Views: 1417

ms-tabu 21 1417 12 March 2006 at 4:59pm by momogrl21
Drool Gals Part2

2

Author: angel_111   Replies: 10   Views: 715

angel_111 10 715 14 November 2005 at 1:42pm by angel_111
READ READ READ- MEET THE PARENTS

Author: sahhar_jassi   Replies: 2   Views: 919

sahhar_jassi 2 919 10 November 2004 at 5:18pm by sahhar_jassi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Jassi Jaissi Koi Nahin General Discussion Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index