Afsar Bitiya

   

.-.Afsar of the Week [1] .-. (Page 2)

Post Reply New Post

Page 2 of 9

Page 1
Page   of 9
Page 3 Page 9

-Ravjot-

IF-Veteran Member

-Ravjot-

I-F Crazy Creatives

Joined: 13 April 2008

Posts: 19676

Posted: 13 January 2012 at 6:14pm | IP Logged
OMG you watched WRWMK?ShockedShockedShocked

1. Fav jodi from it?
2. Fav character played by Reena (if Rani then which Rani)
3. How long did you watch it for?
4. Why are you out to get meStern Smile

#5-whenever: for all the questions where you used your pati dev's name as a reason, give another oneROFL


Edited by -Ravjot- - 13 January 2012 at 6:17pm

The following 2 member(s) liked the above post:

nishersalwadi..doll

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic ".-.Afsar of the Week [1] .-. (Page 2)" in Afsar Bitiya forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

-Ravjot-

IF-Veteran Member

-Ravjot-

I-F Crazy Creatives

Joined: 13 April 2008

Posts: 19676

Posted: 13 January 2012 at 6:17pm | IP Logged
Originally posted by Mythily2

Can Some Explain More About Afsar Of The Week?


Basically I'll pick a member who's been active and what not and they'll be member of the week (except we're calling it afsar of the week to be a bit more creativeLOL) Members will post questions for whoever's chosen (in this case Sanju) and the person has to answer them

The following 2 member(s) liked the above post:

VirMan_ArShiParulRatiShivi

KinSanj

IF-Stunnerz

KinSanj

BollyCurry Buzzer

Joined: 10 March 2006

Posts: 33883

Posted: 13 January 2012 at 6:41pm | IP Logged
Originally posted by -Ravjot-

OMG you watched WRWMK?ShockedShockedShocked  yes I did...OMG did u too?

1. Fav jodi from it? I loved PrinceRani & SaumyaPari
2. Fav character played by Reena (if Rani then which Rani) Rani & Pari
3. How long did you watch it for? I stopped when Saumya Died coz the story got repeatitive na...
4. Why are you out to get meStern Smile  coz I <3 u.. *blush*

#5-whenever: for all the questions where you used your pati dev's name as a reason, give another oneROFL  haila pati dev Embarrassed OMG! ur joking rite? Shocked

The following 2 member(s) liked the above post:

-Araina-moniluvskinshuk

wadi..doll

IF-Rockerz

wadi..doll

Joined: 23 August 2009

Posts: 7872

Posted: 13 January 2012 at 7:00pm | IP Logged
Congratsss Sanju m Surelyy gonna come up to grill you yaar ...

-Ravjot-

IF-Veteran Member

-Ravjot-

I-F Crazy Creatives

Joined: 13 April 2008

Posts: 19676

Posted: 13 January 2012 at 7:18pm | IP Logged
I don't think I deserve to be your best friend on I-F since I got the ID wrongErmm I feel quite ashamed of myself *shakes head*

6) first serial you watched?
7) last movie you watched (if you remember the first one too then name itLOL)
8) fav colour?
9) least fav colour?
10) Pick a colour to represent each friend you listed for the best friends question
11) Assign an emoticon to all the members you know on this forum
12) Fav author?
13) Fav book?
14) Fav series?
15) Fav Ranbir movie
16) Least fav Ranbir movie
17) Fav Imran movie
18) Least fav Imran movie
19) Fave SRK movie
20) Fav SRK-Kajol movie
21) Fav hindi song
22) fav angrezi gaana
23) Is WRWMK still on?Ermm
24) Fav Disney movie?
25) Fav Disney Character?
26) Fav Disney princess?
27) Fav Disney prince?
28) Fav Disney guy character who isn't a princeROFL
29) Same as 28 but for girls cuz well, technically not all of them are princessLOL
30) Fav Winnie the Pooh character?

The following 3 member(s) liked the above post:

-Araina-nishersalParulRatiShivi

KinSanj

IF-Stunnerz

KinSanj

BollyCurry Buzzer

Joined: 10 March 2006

Posts: 33883

Posted: 13 January 2012 at 7:27pm | IP Logged
@ravs: dnt worry senorita. bde bde forums pe aisi chotti chotti baatein hoti rhti hai! woah! ur in full mood to grill me! see who says ur a kaamchor? inna work ur doing. hehe...let me start my lappy...inne answer fone se ni type kr paungi. lol

KinSanj

IF-Stunnerz

KinSanj

BollyCurry Buzzer

Joined: 10 March 2006

Posts: 33883

Posted: 13 January 2012 at 7:59pm | IP Logged
Originally posted by -Ravjot-

I don't think I deserve to be your best friend on I-F since I got the ID wrongErmm I feel quite ashamed of myself *shakes head*

6) first serial you watched? first serial? omg that was like ago...it was amaanat. it came one zee tv...i was like what 5 then? *thinks* and i think hum paanch was one of my first shows aswell hehehe... amaanat was about 5 sisters...my mum was addicted to that show...infact the whole family was including my dad... LOL
7) last movie you watched (if you remember the first one too then name it LOL) well the last movie i watched was i hate luv stories...which just came on tv like right now and now i'm watching heyy babyy LOL
8) fav colour? without a doubt it had to be black
9) least fav colour? I really don't like the weird mehndi color...it's an ugly green... LOL
10) Pick a colour to represent each friend you listed for the best friends question. ahk...
Ravjot: bwahaha ur first. i choose yellow...coz where ever u go, u cheer the place up... =D without u the forum seems so soona soona... *sigh*
Saniha: Red...she's my twiny...my boombaat gurl...LOL
Shruti: coz i like her elegance... *i hope that makes sense ROFL
Monica: shes my pinto ji...so i give her Orange...coz pinto ji luks damn hot in orangesee moni ur my favourtie LOL
Rachna: she nags me a lot so i give her pink ROFL
Sabiha: she's my khushi...i give her green...she's evergreen like khushi kumaari gupta!
Manal: nandkisore! she's my bhua ji in IPKND forum...i'll give her white...she's too pure but still naughty! I luv her too!
Eva: she's my hubby ravs,..i'm hope u've seen us romancing on FB LOL she's got a heart of gold so i give her gold!
11) Assign an emoticon to all the members you know on this forum all the members? Shocked haila...there are like 150 people...will best friends do?
12) Fav author? Stephanie meyer without a doubt!
13) Fav book? My current favourite is "ma he sold me for a few cigarettes by Martha long" it's like a whole series which i still have to buy...
14) Fav series? *twilight serious without a doubt!*
15) Fav Ranbir movie ROCKSTAR! (geesh have u seen him? he looked DAMN Sexy!)
16) Least fav Ranbir movie  Sawariya! (i fell asleep during that movie)
17) Fav Imran movie Delhi Belly
18) Least fav Imran movie well he hasn't done much of films...but break ke baad i didn't like
19) Fave SRK movie Kal Ho Na Ho
20) Fav SRK-Kajol movie Dilwale Dulhaniya Le Jaayenge
21) Fav hindi song got plenty but all time fav has to be *humein tumse pyaar kitna yeh hum nahi jaante, magar jee nahi sakte...tumhare bina* (no don't think i'm a psycho like viraj from Saubhagyavati bhav just coz i like this song LOL)
22) fav angrezi gaana *Take over control by afrojack ft Eva Simons
23) Is WRWMK still on?Ermm *nope! it's repeating now LOL*
24) Fav Disney movie? Fav Disney movie...ermmm Rio? is that a disney movie btw? if not then Tangled LOL
25) Fav Disney Character? Tweety
26) Fav Disney princess? snow white
27) Fav Disney prince? geesh...i hardly know the prince's names Shocked i liked the prince from tangled...forgot his name though :(
28) Fav Disney guy character who isn't a princeROFL Donkey from shrek!
29) Same as 28 but for girls cuz well, technically not all of them are princessLOL ermmm...Ariel *oh wait...she's a princess mermaid isn't it? geesh...practicaly all r princesses...what do i do? LOL
30) Fav Winnie the Pooh character? Piglet!

The following 2 member(s) liked the above post:

-Araina-moniluvskinshuk

nishersal

Goldie

nishersal

Joined: 16 April 2011

Posts: 1117

Posted: 13 January 2012 at 8:33pm | IP Logged
Conngrats Sanjana on being Afsar of the WeekSmile
And to the person who came up with idea hats off to you Thumbs Up This is super idea Star and will definitely keep the forum active.
 
Here's my bit for you my dear:
 
Where were you 3 hours ago?
Have you been to the movies in the last 5 days?
Where were you last week at this time?
Have you bought any clothing items in the last week?
When is the last time you ran?
What's the last sporting event you watched?
What is your favorite animal?
Your dream vacation?
Do you miss anyone right now?
Next trip you are going to take?
Ever go to camp?
Were you an honor roll student in school?
What do you want to know about the future?
What are you listening to right now?
Do you collect anything?
Who is the biggest gossiper you know?
Last time you got stopped by a cop or pulled over?
Have you ever drank your soda from a straw?
Do you like hot sauce?
What were you doing at 12AM last night?
who was the last person sitting next to you?
 
 
Which is your favourite character played by Kinshuk Mahajan?
If Kinshuk were to come and sit next to you in a taxi/bus what would be your reaction?
 
What is your favourite scene in Afsar Bitiya so far?
What is your least favourite scene?
If you were a creative, how would you write that particualr scene?
 
 
To be continuedLOL


 


Edited by nishersal - 13 January 2012 at 8:34pm

The following 1 member(s) liked the above post:

-Ravjot-

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Afsar Bitiya Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.