Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   

~*~$Hussainz Fan Club$~*~Rd.pg54!!! (Page 2)

*maria* IF-Dazzler
*maria*
*maria*

Joined: 19 September 2005
Posts: 3046

Posted: 19 April 2006 at 7:58am | IP Logged
its fab roshini!!!

well im maria!!and im 13 and im a hugeeeeeeeee hussain and jal fan!!! Big smile
taurus Goldie
taurus
taurus

Joined: 02 December 2004
Posts: 2082

Posted: 19 April 2006 at 8:04am | IP Logged
Originally posted by x_Roshni_x

Big smile

 i dont no many ppl hu r mad bout hussain as i did cum kum kum forum a few times but i am mainly in kkavyanjali forum cuz i am mad bout eijaz too! so will u guys introduce ureselves to me! i no zara tho!Big smileEmbarrassed

hii Roshni, yup i have seen u at kk forum so iknow u .......well im anumEmbarrassed...!!!Smileanother crazy fan of hu.........heheheLOL

btw ur siggy r superbSmilei  liked them kool 1Wink

maria u 2 have nice siggyWink

hey maria wat say v can post that hussain deewaniz n luvers siggy over here so hu fans can use them....??



Edited by taurus - 19 April 2006 at 8:07am
*maria* IF-Dazzler
*maria*
*maria*

Joined: 19 September 2005
Posts: 3046

Posted: 19 April 2006 at 8:16am | IP Logged
Originally posted by taurus

Originally posted by x_Roshni_x

Big smile

 i dont no many ppl hu r mad bout hussain as i did cum kum kum forum a few times but i am mainly in kkavyanjali forum cuz i am mad bout eijaz too! so will u guys introduce ureselves to me! i no zara tho!Big smileEmbarrassed

hii Roshni, yup i have seen u at kk forum so iknow u .......well im anumEmbarrassed...!!!Smileanother crazy fan of hu.........heheheLOL

btw ur siggy r superbSmilei  liked them kool 1Wink

maria u 2 have nice siggyWink

hey maria wat say v can post that hussain deewaniz n luvers siggy over here so hu fans can use them....??



yesh anum!!i have just put them on the first page!!Big smile


Edited by JALFAN1* - 19 April 2006 at 8:20am
taurus Goldie
taurus
taurus

Joined: 02 December 2004
Posts: 2082

Posted: 19 April 2006 at 8:20am | IP Logged

thanx maria Embarrassed

Edited by taurus - 19 April 2006 at 8:28am
*maria* IF-Dazzler
*maria*
*maria*

Joined: 19 September 2005
Posts: 3046

Posted: 19 April 2006 at 8:22am | IP Logged
np anum!!!lolzzz weher is mehr,zara,shilpa,shabu!!!

we r doin everyhting lolzz!!! LOL

soz about yesterday on yahoo i had to go!!silly bro!! LOL LOL LOL
taurus Goldie
taurus
taurus

Joined: 02 December 2004
Posts: 2082

Posted: 19 April 2006 at 8:35am | IP Logged

Originally posted by JALFAN1*

np anum!!!lolzzz weher is mehr,zara,shilpa,shabu!!!

we r doin everyhting lolzz!!! LOL

soz about yesterday on yahoo i had to go!!silly bro!! LOL LOL LOL

yaar m also wondering where r they??? LOL LOLi think dey gonna cum wen u gonna finish all work...heheheLOL Wink

yeah yesterday u had 2 go np.......beta luck next time......Wink

*maria* IF-Dazzler
*maria*
*maria*

Joined: 19 September 2005
Posts: 3046

Posted: 19 April 2006 at 8:44am | IP Logged
LOL lolzzz

mehr ddi's plan to bugg didnt work!!! LOL
x_Roshni_x IF-Sizzlerz
x_Roshni_x
x_Roshni_x

~Disney Banner Winner~
Joined: 31 July 2005
Posts: 11041

Posted: 19 April 2006 at 8:59am | IP Logged
hu r they? Ouch

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~*SAYANK/ARHIT*~ FAN CLUB!!!

2 3 4 5 6 7 ... 119 120

Author: Nikki_Titli   Replies: 953   Views: 28481

Nikki_Titli 953 28481 15 September 2010 at 9:03am by PurpleRain
~*~*~Sumeet Sachdev’s Fan Club ~*~*~

2 3 4 5 6 7 ... 133 134

Author: kat88   Replies: 1068   Views: 49789

kat88 1068 49789 19 July 2010 at 11:08pm by gr8geeta
('v)Husein Fanatic Club('v)

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: roku_huseinfan   Replies: 1205   Views: 36398

roku_huseinfan 1205 36398 22 March 2010 at 12:12pm by sukklover
@@@***Mugdha chapekar(MC) fan club***@@@

2 3 4 5 6 7 ... 29 30

Author: Mugdhafan01   Replies: 236   Views: 59320

Mugdhafan01 236 59320 26 February 2010 at 10:05pm by Mugdhafan01
SRKajol Forever!!!Jodi FAN CLUB

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: srk_kadz   Replies: 1191   Views: 59252

srk_kadz 1191 59252 19 December 2009 at 7:49pm by Zareena

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index