Pakistani Serials

India-Forums

   
Pakistani Serials
Pakistani Serials

Sirf URDU!! (Page 132)

Dashing Boy IF-Dazzler
Dashing Boy
Dashing Boy

Joined: 11 June 2005
Posts: 3874

Posted: 02 December 2005 at 10:32am | IP Logged
kuch nahin lkuch nahin chat ho rahi hai
neend ja rahi hai chain kho raha hai LOL

Ms. Bholi Bhali IF-Sizzlerz
Ms. Bholi Bhali
Ms. Bholi Bhali

Joined: 10 November 2004
Posts: 10512

Posted: 02 December 2005 at 10:44am | IP Logged
zeeshan beta, saab sahi hai na.

"neend bhi ja rahi hai, chain bhi ja raha hai"

chakar kya hai??

Pari1 Senior Member
Pari1
Pari1

Joined: 23 November 2005
Posts: 298

Posted: 02 December 2005 at 7:02pm | IP Logged

Originally posted by Ms. Bholi Bhali

tum donno ko sazza milni chaiye.

dunno gaib rehti ho

kis ko?

Dashing Boy IF-Dazzler
Dashing Boy
Dashing Boy

Joined: 11 June 2005
Posts: 3874

Posted: 03 December 2005 at 3:10am | IP Logged
Originally posted by Ms. Bholi Bhali

zeeshan beta, saab sahi hai na.

"neend bhi ja rahi hai, chain bhi ja raha hai"

chakar kya hai??



ahem....ummmmm.....hmmmmm.
ab yeh bhi batna parega???????Ouch




Edited by Dashing Boy - 03 December 2005 at 3:20am
desi gurl IF-Dazzler
desi gurl
desi gurl

Joined: 14 February 2005
Posts: 3404

Posted: 04 December 2005 at 8:10pm | IP Logged

Originally posted by Dashing Boy

Originally posted by Ms. Bholi Bhali

zeeshan beta, saab sahi hai na.

"neend bhi ja rahi hai, chain bhi ja raha hai"

chakar kya hai??



ahem....ummmmm.....hmmmmm.
ab yeh bhi batna parega???????Ouch


Haan! mujhe bhi jaan na hai

desi gurl IF-Dazzler
desi gurl
desi gurl

Joined: 14 February 2005
Posts: 3404

Posted: 04 December 2005 at 8:11pm | IP Logged

Originally posted by Ms. Bholi Bhali

tum donno ko sazza milni chaiye.

dunno gaib rehti ho

Saba Api... parayi karne ki sazza mini chaiye?? aap kaisi baat kar rahi hai LOL

~LiL*PrInCeZ~ IF-Sizzlerz
~LiL*PrInCeZ~
~LiL*PrInCeZ~

--
Joined: 20 October 2004
Posts: 11305

Posted: 04 December 2005 at 8:56pm | IP Logged

hahaha.....main is thread main 3 din kaye baat ayee hun....saba appi main app ka pata punch thi ya phir humber ka g8 paye app ka intezar kertiWink

haha saran our naj..jaldi jaldi ateh roh toh kabhi gum nahi hogaye..acha hai donno ko our sazza milnay chahya

haan naj perhayee ki yehi sazza haiLOL\\

 

ohhooo zeeshan mamla kuch theek nahi lag raha....saba appi naj our main teeno behsabri sai jannaye ka liya bethaye hua hain...apni barri behen chotti behen our dost saye aisi batain nahi chuppatayeWink

usmani_girlzz Goldie
usmani_girlzz
usmani_girlzz

Joined: 07 October 2005
Posts: 1810

Posted: 05 December 2005 at 3:43am | IP Logged
Originally posted by desi gurl

Originally posted by Dashing Boy

Originally posted by Ms. Bholi Bhali

zeeshan beta, saab sahi hai na.

"neend bhi ja rahi hai, chain bhi ja raha hai"

chakar kya hai??



ahem....ummmmm.....hmmmmm.
ab yeh bhi batna parega???????Ouch


Haan! mujhe bhi jaan na hai

mujhay bhe

athara saal hoay kay par nikal aay waah buhat umda!!

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
can someone help me in urdu..plz

Author: happybunny   Replies: 0   Views: 740

happybunny 0 740 08 October 2008 at 2:48pm by happybunny
Urdu Books:Need help!

Author: maihjabin   Replies: 9   Views: 1557

maihjabin 9 1557 17 May 2008 at 11:46am by ahada
Hindi?Urdu

2

Author: biatchali   Replies: 10   Views: 1382

biatchali 10 1382 10 October 2007 at 4:13am by sweet princess
DOTW: Urdu

2 3 4

Author: CuteFairy91   Replies: 31   Views: 2338

CuteFairy91 31 2338 04 July 2007 at 9:27am by rose_love
indian stars in urdu show

Author: Salyanka   Replies: 5   Views: 3214

Salyanka 5 3214 24 June 2007 at 9:37pm by Larki_deewani

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pakistani Serials Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index