Saath Nibhaana Saathiya

India-Forums

   
Saath Nibhaana Saathiya
Saath Nibhaana Saathiya

Omg does anyone remember officially a crazy post! (Page 16)

-JollyJabeen- IF-Sizzlerz
-JollyJabeen-
-JollyJabeen-

Joined: 24 September 2011
Posts: 11194

Posted: 20 December 2011 at 10:36pm | IP Logged
Originally posted by vibz88

Originally posted by CHIKA784

Originally posted by vibz88

Originally posted by CHIKA784

Originally posted by NazmaJ

Originally posted by CHIKA784

<font color="#ff0000" size="3" face="Georgia, 'Times New Roman', Times, serif">Najma!!!!</font>
<font color="#ff0000" size="3" face="Georgia, 'Times New Roman', Times, serif">Sorry ! You can't like same User's post more than 50 times in last 24 hours.
</font>

<font color="#ff0000" size="3" face="Georgia, 'Times New Roman', Times, serif">ROFL</font>

</div>
<div>lol 50 already?? WOW!!


<font face="Georgia, 'Times New Roman', Times, serif" size="3" color="#ff0000">I know!!LOL</font>
guys we are on strike but we are posting more liking more so next week we are gonna go up with geet and pkek out of competition


<font face="Georgia, 'Times New Roman', Times, serif" size="3" color="#ff0000">Def i hope so,that would be awesome,not worried about the rankings at all though because were all still on strike,this s fantastic,this is what we should do,the ipkknd? forum does this,make a topic,lots of people and make sooo many replies,likes and pages it boosts the chaska meter and activity of the forumBig smile</font>
i know i am the sns spy i visit all forum s and dont hit likes and chaska meter for them. Every ff update has minimum 150 likes and they have loads of fun posts and lot of adult content so tat s the reason people are so active there!! The adult content keeps them going.

They do aswell!!!LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

Kavya.SNazmaJ-Eris-

Kavya.S IF-Dazzler
Kavya.S
Kavya.S

Joined: 21 February 2011
Posts: 4738

Posted: 20 December 2011 at 10:36pm | IP Logged
Originally posted by NazmaJ

Originally posted by sks21

Originally posted by CHIKA784

Originally posted by NazmaJ

Originally posted by CHIKA784

Najma!!!!
Sorry ! You can't like same User's post more than 50 times in last 24 hours.
ROFL
 
lol 50 already?? WOW!!

I know!!LOL
omg seriously u guys are unbelievable...always active on the forum and replying to the posts and hitting the like button...wow u guys are doing an amazing jobClap and i seriously love all ur posts and good job u2
 
Thankyou Darlin'!!
ur welcome dearSmile

The following 3 member(s) liked the above post:

NazmaJ-JollyJabeen--Eris-

-Eris- IF-Stunnerz
-Eris-
-Eris-

Joined: 25 October 2011
Posts: 34537

Posted: 20 December 2011 at 10:36pm | IP Logged
Originally posted by NazmaJ

Originally posted by vibz88

I watche the rerun of sns. Aww rashi wat did u learn? Boiling holy water? Urmi you witch you could not teach her anything?

</div>
<div>Where were you by the way when Ahlam, Fahima, me and Kristin were busy with the Insanity part 2????
i was sleeping! But tonight i am gonna sleep in the day and join u at night. I missed a lot last night but am gonna finish my beauty sleep before

Edited by vibz88 - 20 December 2011 at 10:37pm

The following 3 member(s) liked the above post:

Kavya.S-JollyJabeen-NazmaJ

Kavya.S IF-Dazzler
Kavya.S
Kavya.S

Joined: 21 February 2011
Posts: 4738

Posted: 20 December 2011 at 10:38pm | IP Logged
Originally posted by CHIKA784

Originally posted by sks21

Originally posted by CHIKA784

Originally posted by NazmaJ

Originally posted by CHIKA784

Najma!!!!
Sorry ! You can't like same User's post more than 50 times in last 24 hours.
ROFL
 
lol 50 already?? WOW!!

I know!!LOL
omg seriously u guys are unbelievable...always active on the forum and replying to the posts and hitting the like button...wow u guys are doing an amazing jobClap and i seriously love all ur posts
I think its all of us,like many members i can say,like the members names that i remember i consider them active because i constantly see them replying and stuff,there's too many names so forgive me if i don't say yoursSmile
Munny
Kristin
You obviouslyLOL
Taniks
Uamaz
Najma!!!!
currently those are the only ones i can remember,the rest of you commenting oh yeah Gohem123 and Gohem Hungry, e.t.c comment a lot aswell Big smile
All Saathians post and comment,thank you to all for keeping the forum active Tongue
oh and Suk19!
yeah hey and what happened to saathiya of the week??
if it was going on then it would've been hard to say who saathiya of the week is between u guys...

The following 3 member(s) liked the above post:

NazmaJ-JollyJabeen--Eris-

NazmaJ IF-Sizzlerz
NazmaJ
NazmaJ

Joined: 28 September 2008
Posts: 10965

Posted: 20 December 2011 at 10:39pm | IP Logged
Originally posted by vibz88

Originally posted by NazmaJ

Originally posted by vibz88

I watche the rerun of sns. Aww rashi wat did u learn? Boiling holy water? Urmi you witch you could not teach her anything?

</div>
<div>Where were you by the way when Ahlam, Fahima, me and Kristin were busy with the Insanity part 2????
i was sleeping! But tonight i am gonna sleep in the day and join u at night. I missed a lot last night but am gonna finish my beauty sleep before
 
Well you need to PM Ahlam to get her to PM you the story!!! Tell her I gave permission!!LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Kavya.S-Eris-

NazmaJ IF-Sizzlerz
NazmaJ
NazmaJ

Joined: 28 September 2008
Posts: 10965

Posted: 20 December 2011 at 10:40pm | IP Logged
Originally posted by sks21

Originally posted by CHIKA784

Originally posted by sks21

Originally posted by CHIKA784

Originally posted by NazmaJ

Originally posted by CHIKA784

Najma!!!!
Sorry ! You can't like same User's post more than 50 times in last 24 hours.
ROFL
 
lol 50 already?? WOW!!

I know!!LOL
omg seriously u guys are unbelievable...always active on the forum and replying to the posts and hitting the like button...wow u guys are doing an amazing jobClap and i seriously love all ur posts
I think its all of us,like many members i can say,like the members names that i remember i consider them active because i constantly see them replying and stuff,there's too many names so forgive me if i don't say yoursSmile
Munny
Kristin
You obviouslyLOL
Taniks
Uamaz
Najma!!!!
currently those are the only ones i can remember,the rest of you commenting oh yeah Gohem123 and Gohem Hungry, e.t.c comment a lot aswell Big smile
All Saathians post and comment,thank you to all for keeping the forum active Tongue
oh and Suk19!
yeah hey and what happened to saathiya of the week??
if it was going on then it would've been hard to say who saathiya of the week is between u guys...
 
Yeah it seems to have disappeared!!
I've already had it though!!

The following 1 member(s) liked the above post:

Kavya.S

Kavya.S IF-Dazzler
Kavya.S
Kavya.S

Joined: 21 February 2011
Posts: 4738

Posted: 20 December 2011 at 10:40pm | IP Logged
Originally posted by vibz88

Originally posted by NazmaJ

Originally posted by vibz88

I watche the rerun of sns. Aww rashi wat did u learn? Boiling holy water? Urmi you witch you could not teach her anything?

</div>
<div>Where were you by the way when Ahlam, Fahima, me and Kristin were busy with the Insanity part 2????
i was sleeping! But tonight i am gonna sleep in the day and join u at night. I missed a lot last night but am gonna finish my beauty sleep before

i read the insanity post and i'm jealous of u guys having fun and commenting
wish i could join u guys...

The following 3 member(s) liked the above post:

IchangeditNazmaJ-JollyJabeen-

-JollyJabeen- IF-Sizzlerz
-JollyJabeen-
-JollyJabeen-

Joined: 24 September 2011
Posts: 11194

Posted: 20 December 2011 at 10:40pm | IP Logged
Originally posted by sks21

Originally posted by CHIKA784

Originally posted by sks21

Originally posted by CHIKA784

Originally posted by NazmaJ

Originally posted by CHIKA784

Najma!!!!
Sorry ! You can't like same User's post more than 50 times in last 24 hours.
ROFL
 
lol 50 already?? WOW!!

I know!!LOL
omg seriously u guys are unbelievable...always active on the forum and replying to the posts and hitting the like button...wow u guys are doing an amazing jobClap and i seriously love all ur posts
I think its all of us,like many members i can say,like the members names that i remember i consider them active because i constantly see them replying and stuff,there's too many names so forgive me if i don't say yoursSmile
Munny
Kristin
You obviouslyLOL
Taniks
Uamaz
Najma!!!!
currently those are the only ones i can remember,the rest of you commenting oh yeah Gohem123 and Gohem Hungry, e.t.c comment a lot aswell Big smile
All Saathians post and comment,thank you to all for keeping the forum active Tongue
oh and Suk19!
yeah hey and what happened to saathiya of the week??
if it was going on then it would've been hard to say who saathiya of the week is between u guys...

Whats saathiya of the week?Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

Kavya.SNazmaJ

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
OS - A Night to Remember...

2 3 4 5

Author: angelirebelli   Replies: 38   Views: 7437

angelirebelli 38 7437 30 November 2011 at 10:21pm by munnihyderabad
remember when gopi was feeling

Author: suk19   Replies: 0   Views: 697

suk19 0 697 29 November 2011 at 6:53am by suk19
remember last year

Author: suk19   Replies: 5   Views: 851

suk19 5 851 05 November 2011 at 3:04pm by navyab
Last Straw - I officially give up on Rashi

Author: Angels11   Replies: 6   Views: 1006

Angels11 6 1006 28 October 2011 at 9:31am by Ritu-
Okay i am officially over this show

2

Author: Rani48   Replies: 12   Views: 1538

Rani48 12 1538 24 June 2011 at 2:47am by rnvdbhavani

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Saath Nibhaana Saathiya Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index