Fame Gurukul

India-Forums

   
Fame Gurukul
Fame Gurukul

DARNA MANA HAY ! ! ! ! (Page 27)

CaLiiZ*DiiMe IF-Sizzlerz
CaLiiZ*DiiMe
CaLiiZ*DiiMe

Joined: 01 January 2006
Posts: 22591

Posted: 02 April 2006 at 4:22pm | IP Logged
wsalam ammara...how r ya??

CaLiiZ*DiiMe IF-Sizzlerz
CaLiiZ*DiiMe
CaLiiZ*DiiMe

Joined: 01 January 2006
Posts: 22591

Posted: 02 April 2006 at 4:23pm | IP Logged
Originally posted by sensation87

Originally posted by ~haBiBi2hot~

Originally posted by sensation87

Originally posted by ~haBiBi2hot~

Originally posted by sensation87

Originally posted by ~haBiBi2hot~

Originally posted by sensation87

Originally posted by ~haBiBi2hot~

Originally posted by sensation87

Originally posted by ~haBiBi2hot~


yeah itz mineOuchOuch

dead ppl's spirit's roam aroundLOLLOLwhen did u die rubyLOL



yesterdayOuch

Who killed uLOL



i killed mahselfOuch

Ouch so that means u commited suicide? did u write a note before killing urself??



yeah i did....i wrote im dyin b****LOL

ya riteLOL couldn't u find anything better LOL so no one came for ur rescue? how sad..thats why u ended up in that ugliest place in the world everLOL



i know....well da rescurerz had better thingz tah doOuchOuch n yeh da place wuz ugllyy...depressed da hell outta mah poor soulOuchOuch

lol wat better things?LOLtheir job is to rescue ppl when they r in trouble but ya why would they rescue u when u wanted to die out of ur own willLOL



yeahhh they said let da b**** die if she wantz tah die...they didnt wanna come rescue me cuz they thought it'd be a waste of their time....damn hatterzzzOuchOuch
lucky_rose IF-Sizzlerz
lucky_rose
lucky_rose

Joined: 09 August 2005
Posts: 10611

Posted: 02 April 2006 at 4:25pm | IP Logged
i am fi9.what abt u?udaas ho kiya aaj?koi prob?
sensation87 IF-Sizzlerz
sensation87
sensation87

Joined: 13 October 2005
Posts: 19519

Posted: 02 April 2006 at 4:31pm | IP Logged
salamzz ammara and thx.

No news abt Amey....he celebrated his bday.. did u c the video...he looked cute in that Embarrassed on april 4th they will show the top 2 and on april 18th i guess they r showing the finals!!
sensation87 IF-Sizzlerz
sensation87
sensation87

Joined: 13 October 2005
Posts: 19519

Posted: 02 April 2006 at 4:31pm | IP Logged
Originally posted by ~haBiBi2hot~

Originally posted by sensation87

Originally posted by ~haBiBi2hot~

Originally posted by sensation87

Originally posted by ~haBiBi2hot~

Originally posted by sensation87

Originally posted by ~haBiBi2hot~

Originally posted by sensation87

Originally posted by ~haBiBi2hot~

Originally posted by sensation87

Originally posted by ~haBiBi2hot~


yeah itz mineOuchOuch

dead ppl's spirit's roam aroundLOLLOLwhen did u die rubyLOL



yesterdayOuch

Who killed uLOL



i killed mahselfOuch

Ouch so that means u commited suicide? did u write a note before killing urself??



yeah i did....i wrote im dyin b****LOL

ya riteLOL couldn't u find anything better LOL so no one came for ur rescue? how sad..thats why u ended up in that ugliest place in the world everLOL



i know....well da rescurerz had better thingz tah doOuchOuch n yeh da place wuz ugllyy...depressed da hell outta mah poor soulOuchOuch

lol wat better things?LOLtheir job is to rescue ppl when they r in trouble but ya why would they rescue u when u wanted to die out of ur own willLOL



yeahhh they said let da b**** die if she wantz tah die...they didnt wanna come rescue me cuz they thought it'd be a waste of their time....damn hatterzzzOuchOuch

LOLLOL

lucky_rose IF-Sizzlerz
lucky_rose
lucky_rose

Joined: 09 August 2005
Posts: 10611

Posted: 02 April 2006 at 4:36pm | IP Logged

Originally posted by sensation87

salamzz ammara and thx.

No news abt Amey....he celebrated his bday.. did u c the video...he looked cute in that Embarrassed on april 4th they will show the top 2 and on april 18th i guess they r showing the finals!!

nahi main en nahi dkehi .batao kahan hai us ki video.main dekhongi.Embarrassedoh acha.lets see who will winOuch

koenigbobo IF-Stunnerz
koenigbobo
koenigbobo

IF SUPER ADDICT
Joined: 07 October 2005
Posts: 31323

Posted: 02 April 2006 at 5:06pm | IP Logged

Originally posted by ~haBiBi2hot~

Originally posted by koenigbobo

LOL LOL yaaaa ruby Cry itz fun


aite ill do it too thenLOL

NO PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE DUN STOP IT LOL

koenigbobo IF-Stunnerz
koenigbobo
koenigbobo

IF SUPER ADDICT
Joined: 07 October 2005
Posts: 31323

Posted: 02 April 2006 at 5:07pm | IP Logged
Originally posted by lucky_rose

Originally posted by koenigbobo

hey ammara

hi sameer.Tonguekese hoWink

am fine ammara tum kesi ho

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fame Gurukul Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index