Members Lounge

India-Forums

   
Members Lounge
Members Lounge

guess whos next (Page 89)

sai14 IF-Dazzler
sai14
sai14

Joined: 03 November 2004
Posts: 3159

Posted: 04 April 2005 at 1:49pm | IP Logged
am i close to your heat? i hope i am Embarrassed Embarrassed

nxt: ravu sweetheart!!

samie IF-Rockerz
samie
samie

Joined: 22 November 2004
Posts: 5453

Posted: 04 April 2005 at 1:51pm | IP Logged

nopr(sai didi of course u r)(wh@ a daft question)LOL

next ravs

pujas Senior Member
pujas
pujas

Joined: 14 September 2004
Posts: 938

Posted: 04 April 2005 at 1:51pm | IP Logged

no it is me

hahahaha

Pujas

next Ravuuu

ME_T Senior Member
ME_T
ME_T

Joined: 18 January 2005
Posts: 681

Posted: 04 April 2005 at 1:52pm | IP Logged
nah it's me......

next it's sai dii
sai14 IF-Dazzler
sai14
sai14

Joined: 03 November 2004
Posts: 3159

Posted: 04 April 2005 at 1:52pm | IP Logged
yup it's me

nxt:ravu dear!!
samie IF-Rockerz
samie
samie

Joined: 22 November 2004
Posts: 5453

Posted: 04 April 2005 at 1:54pm | IP Logged

nope its me

next pujas

sai14 IF-Dazzler
sai14
sai14

Joined: 03 November 2004
Posts: 3159

Posted: 04 April 2005 at 1:55pm | IP Logged
nope it's me

nxt: someone whom i love!!
EJAZ#1FAN Senior Member
EJAZ#1FAN
EJAZ#1FAN

Joined: 02 January 2005
Posts: 626

Posted: 04 April 2005 at 1:56pm | IP Logged
Incorrecto Fariba.
Nxt Sai Di.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
whos ur best friend/s on IF?

2 3 4

Author: cute_bear   Replies: 28   Views: 2334

cute_bear 28 2334 25 August 2009 at 7:58am by aish_punk
Whos Yur Valentineeeeeee?

2 3

Author: xox.iloveyou   Replies: 17   Views: 1515

xox.iloveyou 17 1515 16 February 2009 at 10:28am by xox.iloveyou
need some help whos gonna help

Author: sunidhifan4evr   Replies: 6   Views: 993

sunidhifan4evr 6 993 18 January 2009 at 5:01am by Girl_2007
whos da bezzie guy 4 ekta

Author: hotmail   Replies: 9   Views: 924

hotmail 9 924 06 September 2007 at 11:18pm by UDman
~Whos Evil?~

2

Author: badboyh   Replies: 13   Views: 921

badboyh 13 921 22 January 2007 at 1:01pm by badboyh

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Members Lounge Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index