Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

~The Incomplete Love Story~Pg76 10/3 End (Page 79)

brainychild92 IF-Sizzlerz
brainychild92
brainychild92

Joined: 21 June 2006
Posts: 11503

Posted: 04 October 2006 at 2:05pm | IP Logged
this was an amazing fanfic. i luved the ending/epilogue!!!!!

cant wait for ur next fanfic.. if ur gonna make one..

i think u should cuz u write good..

amneetkaur_24 IF-Dazzler
amneetkaur_24
amneetkaur_24

Joined: 12 December 2005
Posts: 2504

Posted: 04 October 2006 at 2:24pm | IP Logged

Originally posted by Mulle

aww simply a cute ending Embarrassed
nice job Clap Clap Clap

im glad you liked it!

amneetkaur_24 IF-Dazzler
amneetkaur_24
amneetkaur_24

Joined: 12 December 2005
Posts: 2504

Posted: 04 October 2006 at 2:24pm | IP Logged

Originally posted by Krishana Tulsi

omg its great!!! i cant believe its finished!! Cry ...i loved this fan fic!!! its great!! cant wait for ur next one!!! hehehe Embarrassed

I can't believe its finished either, lol. Next one soon!

amneetkaur_24 IF-Dazzler
amneetkaur_24
amneetkaur_24

Joined: 12 December 2005
Posts: 2504

Posted: 04 October 2006 at 2:25pm | IP Logged

Originally posted by brainychild92

this was an amazing fanfic. i luved the ending/epilogue!!!!!

cant wait for ur next fanfic.. if ur gonna make one..

i think u should cuz u write good..

Thank you! Yes I'll write a new one soon. Thanks!

amneetkaur_24 IF-Dazzler
amneetkaur_24
amneetkaur_24

Joined: 12 December 2005
Posts: 2504

Posted: 04 October 2006 at 2:26pm | IP Logged

Originally posted by a-k-fan17

it was awsome! i'll miss this ff i really loved it! it was one of my favorite! Cry Clap Clap but i must say that ur work was very good! Smile

awwww thanks!Embarrassed

amneetkaur_24 IF-Dazzler
amneetkaur_24
amneetkaur_24

Joined: 12 December 2005
Posts: 2504

Posted: 04 October 2006 at 2:26pm | IP Logged

Originally posted by Heeba

what a lovely ending Tongue

thanks!

amneetkaur_24 IF-Dazzler
amneetkaur_24
amneetkaur_24

Joined: 12 December 2005
Posts: 2504

Posted: 04 October 2006 at 2:27pm | IP Logged

Originally posted by blah_blah

awesome part!!

omg!!! i LOVED this fanfic!!! i cant believe its ended!! Cry

please say u will write another fanfic Tongue

yeah no one can believe it ended, including me. Thank you!

amneetkaur_24 IF-Dazzler
amneetkaur_24
amneetkaur_24

Joined: 12 December 2005
Posts: 2504

Posted: 04 October 2006 at 2:28pm | IP Logged

Originally posted by Chotii

OMG!!! u ended d ff...! awwwwwwwwww dat woz soooooooooooooooooooooo cute!! WOW!! aww it had a butiful endin.. i woz readin d parts i misd.. n sudenly i relise.. OMG dats it..!! ITS FINISHD.. aww cant w8 2 read ur new 1s hope u rite dem soon, n bet dey're jus as gud as dis 1 woz xxx

sorry didn't mean to suprise you on that, but I'm glad you liked it. Thanks!

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
love love love(ar,rm,aa)part 5 pg 21updt

2 3 4 5 6 7 ... 26 27

Author: mithilalovesksg   Replies: 211   Views: 102442

mithilalovesksg 211 102442 07 December 2013 at 10:24am by ksgandjsg21
FF: Hate Or Love 2: P49: True Love: Pg 4

2 3 4 5 6 7 ... 11 12

Author: -Jwalamukhi-   Replies: 93   Views: 44172

-Jwalamukhi- 93 44172 07 September 2009 at 7:06am by amazingneira
Without You I’m Incomplete

2 3

Author: xarmaanx   Replies: 19   Views: 2777

xarmaanx 19 2777 19 May 2009 at 10:43am by suvi_rox1
FFTo love or not to love.pt20 pg 22 31/10

2 3 4 5 6 7 ... 23 24

Author: KC294   Replies: 184   Views: 37537

KC294 184 37537 04 November 2008 at 6:06am by sweet cherry
Love Blind Betrayed Love

2 3 4

Author: x_Roxy_x   Replies: 30   Views: 12782

x_Roxy_x 30 12782 10 September 2006 at 2:50pm by mannat.urwish

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index