India-Forums

   

*Article - Leads Get Replace *

P.Kamaljit.Sean IF-Stunnerz
P.Kamaljit.Sean
P.Kamaljit.Sean

Joined: 10 May 2008
Posts: 30588

Posted: 19 December 2011 at 8:32am | IP Logged
Hey SmiliiansBig smile

you all must be wondering abt the title wont you...well i just did that to get your attention...


Forum is open...so now let's all Increase the Chaska Meter.

When You come to the forum please dont forget to vote 5 men ( ChaskMeter).
and also when you go to the 1st Page of ZIndagi Kahey smil pls Forum .or when u refresh do vote...


let's increase the Chaskameter...lets get smile pls in top 10 .Big smile

till  then , Keep smiling Big smile


The following 10 member(s) liked the above post:

hifx.Suhasini.Tasneem-17bd670816-alisha-biyaahmadkhajjuBluFateAASUS-Fatima-

.Suhasini. Goldie
.Suhasini.
.Suhasini.

Joined: 03 September 2009
Posts: 1402

Posted: 19 December 2011 at 8:34am | IP Logged
 
 
OMG its very catchy title...and im on to it...surely do what u said...for additi...

The following 2 member(s) liked the above post:

Tasneem-17P.Kamaljit.Sean

Tasneem-17 IF-Dazzler
Tasneem-17
Tasneem-17

Joined: 24 January 2010
Posts: 3131

Posted: 19 December 2011 at 8:40am | IP Logged
Pooji...u scared me buddy LOL Phewww...

i'm sure the chaska meter will go high up next week Big smile
the 1st epi was rocking Thumbs Up

The following 1 member(s) liked the above post:

P.Kamaljit.Sean

P.Kamaljit.Sean IF-Stunnerz
P.Kamaljit.Sean
P.Kamaljit.Sean

Joined: 10 May 2008
Posts: 30588

Posted: 19 December 2011 at 8:41am | IP Logged
@ Tas & Suhasi : Sorry for scaring u ROFL
but kya karu had to ...bc otherwise u wont open the topic ...

keep voting ChaskaMeter

hope it goes up

The following 2 member(s) liked the above post:

Tasneem-17AASUS

BluFate IF-Sizzlerz
BluFate
BluFate

Joined: 04 December 2009
Posts: 12101

Posted: 19 December 2011 at 8:49am | IP Logged
you ebil girl..Tongue
yup doing that..!!!..we will do it...Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

Tasneem-17

Tasneem-17 IF-Dazzler
Tasneem-17
Tasneem-17

Joined: 24 January 2010
Posts: 3131

Posted: 19 December 2011 at 8:52am | IP Logged
Originally posted by Sukrutha

you ebil girl..Tongue
yup doing that..!!!..we will do it...Big smile


ebil girl ROFLROFLROFL

Pooji ke andar AG ka pagalpan sar charke bol raha hain Wink kya karein ab woh bhi

The following 1 member(s) liked the above post:

BluFate

hifx Senior Member
hifx
hifx

Joined: 29 June 2010
Posts: 246

Posted: 19 December 2011 at 8:55am | IP Logged
i was like =O haha!! catchy title i must say!! and yeah ur right!! have to do t for AGs sake!! and now as her show is on air!! and seeing her character!! i can see more fans coming!! soo will be easy for us to increase her rank!! 
-alisha- IF-Dazzler
-alisha-
-alisha-

Joined: 27 May 2009
Posts: 2661

Posted: 19 December 2011 at 9:02am | IP Logged
omg i skipped a beat...pooji u bhi na

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index