Fame Gurukul

India-Forums

   
Fame Gurukul
Fame Gurukul

SHAMIT FAN CLUB (2)-- Look at 1st page! (Page 60)

~x divya x~ IF-Rockerz
~x divya x~
~x divya x~

Joined: 28 November 2005
Posts: 8915

Posted: 06 April 2006 at 2:12pm | IP Logged
lol..its shamit, then me and then pooj LOL LOL LOL

Rimi07 IF-Dazzler
Rimi07
Rimi07

Joined: 01 November 2004
Posts: 4855

Posted: 06 April 2006 at 2:14pm | IP Logged
y's pooja in it?
da ya mean xx pooj LOL
~x divya x~ IF-Rockerz
~x divya x~
~x divya x~

Joined: 28 November 2005
Posts: 8915

Posted: 06 April 2006 at 2:16pm | IP Logged
yea..the xx pooj..lol..am in her avi and shes in mine..cuz we both have the same one LOL LOL LOL

anywyas..am gonna go and sleep for a while now..then i g2g for my SAT class..ttul.byeee
I luv Shamit IF-Dazzler
I luv Shamit
I luv Shamit

Joined: 19 December 2005
Posts: 4488

Posted: 06 April 2006 at 3:40pm | IP Logged

Originally posted by diksha_16

Hey guys, jus spoke to Shamu right now ..
The awards divs posted about were local Mumbai awards which r goin on for the last 19 yrs..Thy're called "Suvidha Gaurav" ..
They jus pick a few upcoming stars & give these awards as recognition to thm.
Even though thy're not very big, bt Shamu sounded damn excitd as this was their FIRST award ever in life
Three cheers for Shamu & Aru Clap Clap Clap

Clapthxxx soooo much 4 the updates dikshuClap

*awwwww...shamuzzzz first awardClap---therez many moreee toooo cumWink

I luv Shamit IF-Dazzler
I luv Shamit
I luv Shamit

Joined: 19 December 2005
Posts: 4488

Posted: 06 April 2006 at 9:10pm | IP Logged
heyyy guyzzzzz..no one iz here..par it iz my bday...and i cant believe it...this has been the best bday ever...just thxxxx soooo much my shamu sisters...and on my bday i wanna say..i luv u all soooo much Embarrassed ] Hug

I LOVE SHAMIT!!~more than ever~... Hug
~x divya x~ IF-Rockerz
~x divya x~
~x divya x~

Joined: 28 November 2005
Posts: 8915

Posted: 06 April 2006 at 9:21pm | IP Logged
anna, u luv shamu more than ever..awww...thts really nice to hear Embarrassed Embarrassed Tongue am glad u had a wonderful day..hope everyday turns out to be like this one.. Smile
I luv Shamit IF-Dazzler
I luv Shamit
I luv Shamit

Joined: 19 December 2005
Posts: 4488

Posted: 06 April 2006 at 9:23pm | IP Logged

Originally posted by luvshamit

anna, u luv shamu more than ever..awww...thts really nice to hear Embarrassed Embarrassed Tongue am glad u had a wonderful day..hope everyday turns out to be like this one.. Smile

EmbarrassedEmbarrassedour luv for shamu grows each day moreee and morreeeeeEmbarrassed---thxxx ur sooo sweet..i hope sooo tooo...it waz amazin 2day...tooooo goooddBig smile

~x divya x~ IF-Rockerz
~x divya x~
~x divya x~

Joined: 28 November 2005
Posts: 8915

Posted: 06 April 2006 at 9:26pm | IP Logged
awww...thx anna..u made me feel good Smile thts rite..humara pyaar for shamu grows every sec..dint knw how to complete it LOL LOL
how come u dint go to bed yet? Wink

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
shamit

2 3

Author: ashkaa   Replies: 16   Views: 14598

ashkaa 16 14598 01 March 2007 at 1:00pm by sensation87
The Sensational Star- Shamit's Fan Club 4

2 3 4 5 6 7 ... 92 93

Author: ~x divya x~   Replies: 736   Views: 25958

~x divya x~ 736 25958 01 March 2007 at 12:54pm by sensation87
Shamit Tyagi Sig

2

Author: Lil Ms.Sunshine   Replies: 10   Views: 1840

Lil Ms.Sunshine 10 1840 23 November 2006 at 2:41pm by crazy_me
FKG2 - Audition Round -Page 1 and Page 13

2 3 4 5 6 7 ... 63 64

Author: mans   Replies: 505   Views: 18367

mans 505 18367 03 November 2006 at 5:11pm by sensation87
shamit shamit aur shamit!

2

Author: I luv Shamit   Replies: 10   Views: 1452

I luv Shamit 10 1452 09 January 2006 at 4:28pm by x_pooja_x

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fame Gurukul Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index