Kkavyanjali

India-Forums

   
Kkavyanjali
Kkavyanjali

*EijazAnita-Physics,Chmistry,Biolgy Skl* (Page 29)

funkygirlz95 Goldie
funkygirlz95
funkygirlz95

Joined: 10 February 2006
Posts: 1490

Posted: 30 March 2006 at 1:30pm | IP Logged
meri dua tumare saat hai uzi Embarrassed

funkygirlz95 Goldie
funkygirlz95
funkygirlz95

Joined: 10 February 2006
Posts: 1490

Posted: 30 March 2006 at 1:32pm | IP Logged
eijoooooooooo giri mujhpe tere ishaq ki bijuriya!!!!!!!
ddddd IF-Sizzlerz
ddddd
ddddd

Joined: 28 May 2005
Posts: 16388

Posted: 30 March 2006 at 1:38pm | IP Logged
LOL


where is my class mate...sheennn!! Cry
farahrabbi IF-Dazzler
farahrabbi
farahrabbi

Joined: 08 July 2005
Posts: 3743

Posted: 30 March 2006 at 1:59pm | IP Logged
Originally posted by white rose

Farah and kaash di... behaveWinkLOLLOL dont jump sooo high warna we will have to start special advanced lessons for u hhaha...Tongue and rite now uzi maam is busy in studies waise sana maam will be completely free after 2mro..Big smile

ok maam...we r ok now...hope soooWinkLOLLOL

 

Originally posted by white rose

by the way who has been naughty and not done their homework? miss sheen eijoo khan has she posted her hwk? if not she wont be getin an eijoo treatLOL

 

i didn't do yet coz....main...

pehla pyaar[eijoo ka liya] ka pehla kamm

akhon..gallary ma ghum...LOL

ok lemme explain maam since i fall lov recently wid...eij..Embarrassedsoo...me is searchin his pix...now..on gallary will b finish soon if i get pix...promise...Embarrassed

 

Originally posted by white rose

also for extra marks from me.. post in blue font as i associate that colour with eijoooEmbarrassedLOL

 

ok....i m already doin soooo..inshallah aga bhi....karongi...maamEmbarrassedTongue

huzie12 IF-Sizzlerz
huzie12
huzie12

Joined: 21 June 2005
Posts: 11813

Posted: 30 March 2006 at 4:57pm | IP Logged
ooh quizzzzzz Embarrassed Embarrassed
cant wait Embarrassed Smile
eijazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Tongue LOL

eijoo ne maar daala Embarrassed

white rose IF-Sizzlerz
white rose
white rose

Joined: 29 May 2005
Posts: 13707

Posted: 30 March 2006 at 5:09pm | IP Logged

haila im going to be thinking of q's for the quiz while i sleep Embarrassed LOL
haha farah jaan..its ok by time me and sana finish with u jaan..u will
be a total eijooan

 

hehe blue colour v gudWinkLOL



Edited by white rose - 30 March 2006 at 5:11pm
Pyaari_Shailee IF-Rockerz
Pyaari_Shailee
Pyaari_Shailee

Joined: 24 April 2005
Posts: 8644

Posted: 30 March 2006 at 5:10pm | IP Logged
This is my homework assignment, Sana Di!!!!!

Hug #1:

Step 1: Look at your love and say something which will remind that person of sweet memories that bring tears to the eye.


Step 2: Look into each other's eyes with a lot of passion.


Step 3: Bring closer and put ur hands on the shoulder.


Hug #2:

Step 1: Put your and on the face to give assurance of your love and tell her/he that you will always be there.


Step 2: Bring your faces closer and closer and sway your fingers through hers/his hair.


Step 3: Tickle the cheeks of your love with your nose sweetly and softly.


Step 4: Come so close that you give a romantic and passionate kiss on the lips.


Hug #3:

Step 1: Give a tender kiss on the forehead.



Step 2: Hide somewhere so your love has to find you.


Step 3: Find her/him and give a cute, mischevious smile.



Step 4: Say sorry sweetly that your love would start laughing.
[

Step 5: Give a big eternal hug which even makes the mirror smile.


Please give me a good grade. I worked really hard. Hope you like it.

Love,
HeartShaileeHeart

white rose IF-Sizzlerz
white rose
white rose

Joined: 29 May 2005
Posts: 13707

Posted: 30 March 2006 at 5:13pm | IP Logged

hmmm sana maam isnt here so uzi maam is marking the homework..
but u dint mention my name anywhere nor did u say the mantra eijoo loves uzi and sanaLOL..soo hmmm how many marks shall i cut? Wink LOL
LOL

only kiddin shailee...lovely effort jaan!ClapClaploved the commentary.. an giving u two special gold starsBig smile



Edited by white rose - 30 March 2006 at 5:16pm

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
eijazanita

Author: Iluvanieij   Replies: 4   Views: 676

Iluvanieij 4 676 02 June 2009 at 12:51am by -Zeustina-
My2 New video Mix (EijazAnita)

Author: ..Sakeena..   Replies: 6   Views: 594

..Sakeena.. 6 594 27 October 2008 at 10:55am by ~*shaili*~
2 new video mix EijazAnita&EiJenifer

Author: ..Sakeena..   Replies: 5   Views: 541

..Sakeena.. 5 541 08 August 2008 at 6:57am by ..Sakeena..
EijazAnita

2

Author: gauri17   Replies: 10   Views: 1162

gauri17 10 1162 20 April 2008 at 6:45am by -Frozen-
EijazAnita

Author: gauri17   Replies: 3   Views: 647

gauri17 3 647 27 October 2007 at 11:02am by x.Dazzling.x

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kkavyanjali Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index