Saarthi

India-Forums

   
Saarthi
Saarthi

Discussion Board-Saarthi Fans (Page 15)

poonam kg Goldie
poonam kg
poonam kg

Joined: 11 March 2006
Posts: 1229

Posted: 21 June 2006 at 2:00pm | IP Logged

Originally posted by sweet_mita

well these r my outfits.now poonam u choose what i should wear 


2.



now my date:

first is ofcourse




but i think if tuhina or shirley take him then he is my date for today




first of all, awwww so sweet of u dat u fix arjun's sig.Embarrassed..now plz suggest me, main kaunsa waala remove karoon Embarrassed, den i'll fix dat 1 too.Embarrassed i m so confused .Confused

wow both r fabClapClapClap.....u wanna wear from my choice , so sweet.Embarrassed u know blue is my weaknessEmbarrassed LOLbut i like d pattern of red n black one u'll look gorgeous in dat 1.Big smile, so wear dat red n black one.Big smile n now depends on u ofcourse.Big smile

n ur both dates r amazing.Big smile 



Edited by poonam kg - 21 June 2006 at 2:06pm

sweet_mita Goldie
sweet_mita
sweet_mita

Joined: 23 September 2005
Posts: 2305

Posted: 21 June 2006 at 2:08pm | IP Logged
hey a card for my jiju:




now a b'day cake:



now some flowers




hope u like my gift Smile

poonam kg Goldie
poonam kg
poonam kg

Joined: 11 March 2006
Posts: 1229

Posted: 21 June 2006 at 2:24pm | IP Logged
wow sush its gr8. Clap Clap Clap i love d card. Big smile n cake looks so yummy Smile n flowers r amazing. Clap Big smile thanks nahin kahoongi Embarrassed , u know d reason na Embarrassed ....but juzz sooooooooo sweet of u. Big smile HugHug

Edited by poonam kg - 21 June 2006 at 2:30pm
sizzling_souls Goldie
sizzling_souls
sizzling_souls

Joined: 20 October 2005
Posts: 1642

Posted: 21 June 2006 at 2:33pm | IP Logged
Originally posted by poonam kg

Originally posted by sizzling_souls


kool!!!!!!!!!! i dont know who ll be my date though...poonam...karan ko
half half karlen?? LOL


okay...i m gonna wear this...may be not sure..not yet decided


<INPUT id=imgItem
type=image alt="" src="http://www.benzerworld.com/Collection2006/
images/item/Classicwomen/w4_02b_m.jpg" border=0
name=imgItem><INPUT id=imgItem type=image alt="" src="http://www.benzerworld.com/
Collection2006/images/item/Classicwomen/w4_02a_m.jpg" border=0
name=imgItem>



nice dress , u wanna wear saree.?


..karan ko half -half kyon kar lein re? EmbarrassedLOLtumhaara panna hai na.
Wink




haila!!!!!! dost dost naa raha....jokes apart...ladis n gentleman(if there r
any
around here...meet my jaan....Panna Gill!!!!!!!


[IMG] http://http://img226.imageshack.us/img226/1550/guddu6op.gif[ /
IMG]
sizzling_souls Goldie
sizzling_souls
sizzling_souls

Joined: 20 October 2005
Posts: 1642

Posted: 21 June 2006 at 2:35pm | IP Logged
Originally posted by poonam kg

Originally posted by sizzling_souls


kool!!!!!!!!!! i dont know who ll be my date though...poonam...karan ko
half half karlen?? LOL


okay...i m gonna wear this...may be not sure..not yet decided


<INPUT id=imgItem
type=image alt="" src="http://www.benzerworld.com/Collection2006/
images/item/Classicwomen/w4_02b_m.jpg" border=0
name=imgItem><INPUT id=imgItem type=image alt="" src="http://www.benzerworld.com/
Collection2006/images/item/Classicwomen/w4_02a_m.jpg" border=0
name=imgItem>



nice dress , u wanna wear saree.?


..karan ko half -half kyon kar lein re? EmbarrassedLOLtumhaara panna hai na.
Wink




haila!!!!!! dost dost naa raha....jokes apart...ladis n gnlteman(if there r any
around here...meet my jaan....Panna Gill!!!!!!!


[IMG] http://http://img226.imageshack.us/img226/1550/guddu6op.gif[ /
IMG]
sizzling_souls Goldie
sizzling_souls
sizzling_souls

Joined: 20 October 2005
Posts: 1642

Posted: 21 June 2006 at 2:36pm | IP Logged
Happy B'day Karan xoxoxoxoxoxox
Cuhrazy.Anisha IF-Dazzler
Cuhrazy.Anisha
Cuhrazy.Anisha

Joined: 04 May 2005
Posts: 4461

Posted: 21 June 2006 at 2:38pm | IP Logged

 

[/QUOTE]

wecome here anisha.Hugnice dress.Smile.......n thanks for ur wishes.Big smilewow ur date is nawab .Smile

[/QUOTE]

thnx a bunch poonamHug

poonam kg Goldie
poonam kg
poonam kg

Joined: 11 March 2006
Posts: 1229

Posted: 21 June 2006 at 2:44pm | IP Logged
Originally posted by sizzling_souls

Originally posted by poonam kg

Originally posted by sizzling_souls


kool!!!!!!!!!! i dont know who ll be my date though...poonam...karan ko
half half karlen?? LOL


okay...i m gonna wear this...may be not sure..not yet decided


<INPUT id=imgItem
type=image alt="" src="http://www.benzerworld.com/Collection2006/
images/item/Classicwomen/w4_02b_m.jpg" border=0
name=imgItem><INPUT id=imgItem type=image alt="" src="http://www.benzerworld.com/
Collection2006/images/item/Classicwomen/w4_02a_m.jpg" border=0
name=imgItem>



nice dress , u wanna wear saree.?


..karan ko half -half kyon kar lein re? EmbarrassedLOLtumhaara  panna hai na.
Wink


 



haila!!!!!! dost dost naa raha....jokes apart...ladis n gnlteman(if there r any

OYE!!!!!!  r u gonna mad kyaLOLLOL dost is here !Big smiledost is here.!Big smile n will always remain here for u.Smile


around here...meet my jaan....Panna Gill!!!!!!!

me here , me here Big smileat the 2.20 am at night .LOL.

wow  dats d wayClap.. welcome  my sweet gunjan wid d panna .Big smileHugHugbut yaar i can't see ur pict.Confused


[IMG] http://http://img226.imageshack.us/img226/1550/guddu6op.gif[ /
IMG]



Edited by poonam kg - 21 June 2006 at 3:03pm

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Who was rudr in Saarthi??

Author: outbreak.27   Replies: 3   Views: 2860

outbreak.27 3 2860 21 April 2008 at 6:01am by -ialwayswill-
Saarthi's Bhoomika is back ...

Author: Nankri   Replies: 2   Views: 1989

Nankri 2 1989 20 March 2008 at 4:47pm by PrInCeZz07
Saarthi-HelpDesk/Suggestions

2 3 4 5 6 7

Author: -LetItGo-   Replies: 52   Views: 7048

-LetItGo- 52 7048 12 March 2008 at 10:33pm by zedi
Saarthi

Author: simi87   Replies: 1   Views: 1010

simi87 1 1010 15 February 2008 at 8:46am by --Pinky--
Fun w/ characters & discussion board info

Author: TiNa58   Replies: 5   Views: 432

TiNa58 5 432 10 September 2006 at 5:34am by Sidra.W

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Saarthi Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index