Yeh Meri Life Hai

India-Forums

   
Yeh Meri Life Hai
Yeh Meri Life Hai

New from "L" productions....

prettyguria IF-Dazzler
prettyguria
prettyguria

Joined: 04 September 2005
Posts: 3968

Posted: 27 March 2006 at 2:02pm | IP Logged

Line # 8

 

Line # 8 may sound like a strange title for a story. Actually kya hai ke Line # 8 is about Pooja's life problems. More like Pooja's life, Ronit's life, their friends' life… Ok confusing, let me explain, Pooja works at a call center along with her friends, and enemy, Ronit. This story is about a normal girl who wants to be something, not work in a call center. You must be wondering now then why is she at a call center? Well, Pooja is working and doing college both at the same time. Raat ko call center, din ko parayi. Every day, she faces a new problem in the call center or at her school, if not in those places then in her personal life. Line # 8 shows how Pooja's tries to balance everything in her life to make it seem normal, when it actually becomes complicated. Line # 8 is her line on the phone in the call center, and this line is a huge part of her life. This story doesn't only focus on Pooja, but also her friends' life, family members' life, and enemy's life. It shows, what happens in the world today, and how one single girl has to handle her life no matter how crazy it gets.

 

Line #8 calling to you on April 9th !

QT143 IF-Rockerz
QT143
QT143

Joined: 01 May 2005
Posts: 5274

Posted: 27 March 2006 at 3:02pm | IP Logged
awesome naush! cant wait! sounds cool! Smile
~LiL*PrInCeZ~ IF-Sizzlerz
~LiL*PrInCeZ~
~LiL*PrInCeZ~

--
Joined: 20 October 2004
Posts: 11305

Posted: 27 March 2006 at 3:31pm | IP Logged
naush....y do u bother?...hehe t.k fanfics gonna beat ur fanfics nedaii.....dun da trpz prove it?....hehe

i think u shud still opt 4 my option Wink jab dil aik hai toh production house doh kioun Wink
QT143 IF-Rockerz
QT143
QT143

Joined: 01 May 2005
Posts: 5274

Posted: 27 March 2006 at 3:55pm | IP Logged

Originally posted by ~PaKi*PrInCeZ~

naush....y do u bother?...hehe t.k fanfics gonna beat ur fanfics nedaii.....dun da trpz prove it?....hehe

i think u shud still opt 4 my option Wink jab dil aik hai toh production house doh kioun Wink

omg lmao javzzzz!LOL sahi baat kahi aap ne!Winkkyun naush?LOL

"bunty ki babli aur babli ka bunty... bunty ki babli hui"Wink



Edited by QT143 - 27 March 2006 at 4:05pm
~LiL*PrInCeZ~ IF-Sizzlerz
~LiL*PrInCeZ~
~LiL*PrInCeZ~

--
Joined: 20 October 2004
Posts: 11305

Posted: 27 March 2006 at 4:05pm | IP Logged
lolz mahek....well they ARE bunty and bubli of the forum and bubli ka bina bunty nahi and bunty ka bina bubli nahi LOL LOL Wink
prettyguria IF-Dazzler
prettyguria
prettyguria

Joined: 04 September 2005
Posts: 3968

Posted: 27 March 2006 at 4:44pm | IP Logged

Originally posted by ~PaKi*PrInCeZ~

naush....y do u bother?...hehe t.k fanfics gonna beat ur fanfics nedaii.....dun da trpz prove it?....hehe

i think u shud still opt 4 my option Wink jab dil aik hai toh production house doh kioun Wink

B and B hamesha Abhishek aur Rani hogeBig smileEmbarrassed Besides Babli koi moti ka naam haiTongueand me no moti! And as I said, INDEPENDENCE MAHAANLOL

Haila, dil kab se ek hogayaConfusedMy dil is only ek and goes mmmmm for Karan, samjhiWink

 

~LiL*PrInCeZ~ IF-Sizzlerz
~LiL*PrInCeZ~
~LiL*PrInCeZ~

--
Joined: 20 October 2004
Posts: 11305

Posted: 27 March 2006 at 4:46pm | IP Logged
LOL

NAUSHHHHHHHHHHHHHHHH

LMAO.....hehe u crack me upp....ok fine u and ur karan can get 2gether n rite a story? LOL Wink
prettyguria IF-Dazzler
prettyguria
prettyguria

Joined: 04 September 2005
Posts: 3968

Posted: 27 March 2006 at 4:57pm | IP Logged

Originally posted by ~PaKi*PrInCeZ~

LOL

NAUSHHHHHHHHHHHHHHHH

LMAO.....hehe u crack me upp....ok fine u and ur karan can get 2gether n rite a story? LOL Wink

I hope I dun crack you up, cause me no paying for doctor billsLOLLOL YUP! tht sounds like a plan, lemme go call karan on his line 8 WinkLOL and make plans with himWink

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
News about "L" productions

Author: prettyguria   Replies: 0   Views: 291

prettyguria 0 291 01 April 2006 at 8:28am by prettyguria

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index