Kaisa Yeh Pyaar Hai

India-Forums

   
Kaisa Yeh Pyaar Hai
Kaisa Yeh Pyaar Hai

Cutemah.....Nosh (Page 33)

Vandu4ever IF-Stunnerz
Vandu4ever
Vandu4ever

Joined: 04 November 2005
Posts: 26155

Posted: 26 March 2006 at 6:24pm | IP Logged
Originally posted by FanofAngad

Originally posted by sateera_angad

lol it was amazing everyone should try atleast once! i did it twice!LOLLOL

Originally posted by FanofAngad

Originally posted by sateera_angad

lol eewein guess wot i jumped out of my window today then on the roof and then it wwas raining and windy i was just stood there omg and theres a fieeld across from our house and behind that u can see all city lights i was just soooo stood theree wathcing lol it was sham so lights were on and a car went past i wwas like damn so i pretended to look for sumthing on roof!LOL

Seetu how did u feel at that time???LOL

seetu i will try to do itLOL

i'll try to do it toooooLOL

 

can_gal IF-Rockerz
can_gal
can_gal

Joined: 11 September 2005
Posts: 8149

Posted: 26 March 2006 at 6:26pm | IP Logged
Originally posted by FanofAngad

Originally posted by can_gal


Sonia is here...! Lets partyyyyyyyyyy! LOL

yeh lets partyLOL

lolzzzzzLOL

PaRoOoOoOo IF-Sizzlerz
PaRoOoOoOo
PaRoOoOoOo

Joined: 21 November 2005
Posts: 18119

Posted: 26 March 2006 at 6:27pm | IP Logged

wwoww my name haye mein mar javan thankuuuu kithhuuuu!LOL

Originally posted by EJAZ is so SEXY

Originally posted by FanofAngad

Originally posted by EJAZ is so SEXY

Originally posted by FanofAngad

Originally posted by sateera_angad

heeyy people! LOL aaaaaaaaaaaaaa i soo wanan scream uff! Confused

kya huwa Seetu???Confused

lolzz..LOL

kithi

Kithi!!!

how r u???Embarrassed

awesome!!! btw: how do u guys like mi siggy??Wink

kithi

FanofAngad IF-Rockerz
FanofAngad
FanofAngad

Joined: 20 July 2005
Posts: 8462

Posted: 26 March 2006 at 6:27pm | IP Logged
Originally posted by can_gal

Originally posted by FanofAngad

Originally posted by can_gal


Sonia is here...! Lets partyyyyyyyyyy! LOL

yeh lets partyLOL

lolzzzzzLOL

Sona u look awesome on that pic.

really kool picEmbarrassed

Vandu4ever IF-Stunnerz
Vandu4ever
Vandu4ever

Joined: 04 November 2005
Posts: 26155

Posted: 26 March 2006 at 6:28pm | IP Logged
Originally posted by FanofAngad

Originally posted by Vandu4ever

Originally posted by FanofAngad

Originally posted by Vandu4ever

hehe

choooooorry

but I cant join u guyz right now

I wanna coooook something, I'm chooo hungry

ok but u will b back right??Wink

oie Vandu i m hungry too. LOL

wats u wanna eat??

man I dunnn like cooking & my mom is not @ home so me waiting for her to cookWink

yup I'll be backkk

 i m hungry but i don wanna cook. i m so lazyLOL

lolz do u think dat I like cookinggggAngryAngry

lolz I hate cooking I dunno what I'm gonna do after marriageWink I dunno C of cooking toooo

I'm gonna marry to dat guy who loves restaurant food, not ghar ka khanaLOLLOLLOL

 

PaRoOoOoOo IF-Sizzlerz
PaRoOoOoOo
PaRoOoOoOo

Joined: 21 November 2005
Posts: 18119

Posted: 26 March 2006 at 6:29pm | IP Logged

lolzz ya do it i found it well good par if mom came mein mar jato par thank god no1 came hehehhe uff lol newayz bye bye its 2.28 am here kal college bhi hai isi liye bye shye tc and yaah please try par ek baat hai kuch hua meri ghalti nahin!LOLkeep me out of that bit!LOL

Originally posted by Vandu4ever

Originally posted by FanofAngad

Originally posted by sateera_angad

lol it was amazing everyone should try atleast once! i did it twice!LOLLOL

Originally posted by FanofAngad

Originally posted by sateera_angad

lol eewein guess wot i jumped out of my window today then on the roof and then it wwas raining and windy i was just stood there omg and theres a fieeld across from our house and behind that u can see all city lights i was just soooo stood theree wathcing lol it was sham so lights were on and a car went past i wwas like damn so i pretended to look for sumthing on roof!LOL

Seetu how did u feel at that time???LOL

seetu i will try to do itLOL

i'll try to do it toooooLOL

 

Vandu4ever IF-Stunnerz
Vandu4ever
Vandu4ever

Joined: 04 November 2005
Posts: 26155

Posted: 26 March 2006 at 6:29pm | IP Logged
Originally posted by can_gal

Originally posted by FanofAngad

Originally posted by can_gal


Sonia is here...! Lets partyyyyyyyyyy! LOL

yeh lets partyLOL

lolzzzzzLOL

lolzzzz Sona is our KYPH heroineTongue

I wanna join party toooooo, Can I??????????LOLLOLLOL

 

FanofAngad IF-Rockerz
FanofAngad
FanofAngad

Joined: 20 July 2005
Posts: 8462

Posted: 26 March 2006 at 6:29pm | IP Logged

 

[/QUOTE]

wats u wanna eat??

man I dunnn like cooking & my mom is not @ home so me waiting for her to cookWink

yup I'll be backkk

[/QUOTE]

 i m hungry but i don wanna cook. i m so lazyLOL

[/QUOTE]

lolz do u think dat I like cookinggggAngryAngry

lolz I hate cooking I dunno what I'm gonna do after marriageWink I dunno C of cooking toooo

I'm gonna marry to dat guy who loves restaurant food, not ghar ka khanaLOLLOLLOL

 

[/QUOTE]

lolzLOL i m gonna marry who loves to cookLOLLOL 

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
GET WELL SOON NOSH!!

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: buttercup   Replies: 102   Views: 4789

buttercup 102 4789 25 September 2006 at 5:56am by lildude13572003
Omfzzzzzzzzzz Nosh ADMITTEEDDD

2 3

Author: spoiledbrat   Replies: 21   Views: 930

spoiledbrat 21 930 01 August 2006 at 9:14am by Nabihah
Member of the Week - Cutemah

2 3 4 5 6 7 ... 48 49

Author: queenkumar   Replies: 390   Views: 9500

queenkumar 390 9500 11 June 2006 at 10:57am by buttercup
Oh God!! Nosh admitted

2 3 4 5 6 7 ... 16 17

Author: spoiledbrat   Replies: 129   Views: 4115

spoiledbrat 129 4115 24 May 2006 at 4:29am by spoiledbrat
Confession from NOSH

2 3 4 5 6

Author: buttercup   Replies: 43   Views: 1981

buttercup 43 1981 15 May 2006 at 12:15am by cutemah

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kaisa Yeh Pyaar Hai Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index