Dekha Ek Khwaab

India-Forums

   
Dekha Ek Khwaab
Dekha Ek Khwaab

SS:DTBHJ (A twisted KISS) Pg 34 (Page 35)

-scarlett- IF-Dazzler
-scarlett-
-scarlett-

Joined: 03 January 2010
Posts: 3585

Posted: 12 July 2012 at 3:33pm | IP Logged
Originally posted by ilvuday

loved the update ...it was amazing n it was nyc seeing manyata jealois...i enjoyed d updateClap...plz update soon 
ps thanx for pm



Thank you! I think jealousy makes the characters just so much hotter LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

ilvuday

-scarlett- IF-Dazzler
-scarlett-
-scarlett-

Joined: 03 January 2010
Posts: 3585

Posted: 12 July 2012 at 3:40pm | IP Logged
Originally posted by -JEHAN-

Omg...this was awesome...more than awesome...I hope show main bhi aisa ho...amazing...I love to see M getting jealous..how evil i am...


Thanks a bunch! haha...I am sure it will as most of the times my updates and show are similar and I think I am the real devil Evil SmileLOL
-scarlett- IF-Dazzler
-scarlett-
-scarlett-

Joined: 03 January 2010
Posts: 3585

Posted: 12 July 2012 at 3:46pm | IP Logged
Originally posted by xxDaydreameRxx

OMG Vishwa...that was AMAZING!!
Seriously love M getting jealous parts..preponing the party ;) wow...hope she realizes her love for UDayveer soon
The towel scene was so well-written, reallly loved it! Embarrassed You knwo you are an amazing romance writer.i always find the scenes so hot but pure and natural at the same time Smile
LOL half teh fic i was thinking hmm how are you going to get rid of Akash, then the ending scene happened and im just like YESS! That should keep him away for a while at least, although no trusting the chipku Akash, hopefully a couple months? LOL
Overall I loved ur update and seriously cant wait for you to continue
also i actually really enjoy ur writing style. When the whole party was planned i was all excited and expecting it to be shown for a couple chaps but i actually ended up liking that it didnt and that u dont unnecessarily drag events but kind of hint at their significance and in this case I feel like every event that happens is just connecting and building to Manyata's emotions Thumbs Up
Amazing job girl! Keep it up! Big smile


First of all I want to give you a hug Hug 
Thank you so much for the insightful and such a heart melting comment!
I personally hate cheesiness and not a sucker for romantics, more humor and tragedy but I know how much romance we all like from our fav pairs so had to add it in. Embarrassed
But I am glad that you liked how it was written, and as for the Uncle, it was last minute thing to add him as I was really hoping to get rid of him LOL
Again..I am glad you liked that part...I hate fillers and I hate to write them as well...dance scenes I dont like to write unless they are hot romance since there is no point in describing dance movement LOL ...and yea it does have something to the next update which will be interconnected in a way Embarrassed
So enjoy and thank you soo much once again! mmmwaah!

The following 1 member(s) liked the above post:

xxDaydreameRxx

-scarlett- IF-Dazzler
-scarlett-
-scarlett-

Joined: 03 January 2010
Posts: 3585

Posted: 12 July 2012 at 4:09pm | IP Logged
Originally posted by Haniibee

Ooohhh...DRAMA!
What I wouldn't give to see Uday in a towel in the actual show!
Hayeee...
Yes! Ab Pakash can go back and leave ManVeer alone!
You know even though J is acting I still HATE it!
That girl just gets on my nerves!

Haii!! Blushing I know why don't they show AK in a towel...trps will FLY!!!! Day Dreaming
By the way...J is on UV's side, its actually their plan to make M jealous
and J is good in my SS so don't worry about her Wink
Thanks for reading Embarrassed
-scarlett- IF-Dazzler
-scarlett-
-scarlett-

Joined: 03 January 2010
Posts: 3585

Posted: 12 July 2012 at 4:09pm | IP Logged
Originally posted by Gowri05

That was awesome!! and the kiss was hot!!!


Thanks love!
-scarlett- IF-Dazzler
-scarlett-
-scarlett-

Joined: 03 January 2010
Posts: 3585

Posted: 12 July 2012 at 4:09pm | IP Logged
Originally posted by Inkpen4877

Oh WOW! What a fantastic update!!! And Seriously Akash had to make his entry right then!?!?!?

Thanks for the PM! 


Thank you! Haha...well someone has to break up after all Wink

-scarlett- IF-Dazzler
-scarlett-
-scarlett-

Joined: 03 January 2010
Posts: 3585

Posted: 12 July 2012 at 4:10pm | IP Logged
Originally posted by adventure_gurl

loved the update  what a shocker at the end!LOL


thank you dear...glad you liked it...LOL yea me and my weird ways to end the storyTongue
-scarlett- IF-Dazzler
-scarlett-
-scarlett-

Joined: 03 January 2010
Posts: 3585

Posted: 12 July 2012 at 4:11pm | IP Logged
Originally posted by jazzthakur

atlast u made it
u updated wow
this was just awesome
especially that kiss and that majnu watching it
i want to celebrate now
keep it up



ROFL ROFLROFLROFLROFLROFL
You crack me up Jazzy! ROFL 
Thanks so much!LOL

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dekha Ek Khwaab Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index