Kkavyanjali

India-Forums

   
Kkavyanjali
Kkavyanjali

I spoke to eijaz- Page 4 RUN!!! (Page 15)

prettyasjen IF-Sizzlerz
prettyasjen
prettyasjen

Joined: 23 August 2005
Posts: 16631

Posted: 25 March 2006 at 2:28pm | IP Logged
Originally posted by henna16

Originally posted by prettyasjen

Originally posted by henna16


Originally posted by prettyasjen

Originally posted by tv-fan

Originally posted by sweetweet

aww he is coming tonight wanna have a party Lol..........well now im sorta sad though.......if nimmo is only 100 epis.....wat happens after eijoo and anita better be in the new serial together.... LOL
Jaan check my post he said its a seasonal thing..if it does well..they will come back with another season..soo keep watching!
Leena im clued to nimmo from now on!!! Wink LOL LOL just for our eijaz!!!


hehe mee 2 jus for our eijooEmbarrassedBig smile



anything to do wiv eijaz, or anything for him im there!!!!


yep anythingg for eijoo...im derEmbarrassedBig smile...


always der for himTongueEmbarrassedWink



he said hes cumming for a world tour like brasil n then uk!!! so i cnat wait!!!! n im hoping he does a show in london, n he also said tht he luvs london!!!

FanofAngad IF-Rockerz
FanofAngad
FanofAngad

Joined: 20 July 2005
Posts: 8462

Posted: 25 March 2006 at 2:29pm | IP Logged
uff wen is he coming??? Cry
prettyasjen IF-Sizzlerz
prettyasjen
prettyasjen

Joined: 23 August 2005
Posts: 16631

Posted: 25 March 2006 at 2:33pm | IP Logged
he doesnt log in!!!! sorry we r waiting aswell he just reads!!! Cry
henna16 IF-Rockerz
henna16
henna16

Joined: 05 June 2005
Posts: 5464

Posted: 25 March 2006 at 2:35pm | IP Logged
Originally posted by prettyasjen

Originally posted by henna16

Originally posted by prettyasjen

Originally posted by henna16


Originally posted by prettyasjen

Originally posted by tv-fan

Originally posted by sweetweet

aww he is coming tonight wanna have a party Lol..........well now im sorta sad though.......if nimmo is only 100 epis.....wat happens after eijoo and anita better be in the new serial together.... LOL
Jaan check my post he said its a seasonal thing..if it does well..they will come back with another season..soo keep watching!
Leena im clued to nimmo from now on!!! Wink LOL LOL just for our eijaz!!!


hehe mee 2 jus for our eijooEmbarrassedBig smile



anything to do wiv eijaz, or anything for him im there!!!!


yep anythingg for eijoo...im derEmbarrassedBig smile...


always der for himTongueEmbarrassedWink



he said hes cumming for a world tour like brasil n then uk!!! so i cnat wait!!!! n im hoping he does a show in london, n he also said tht he luvs london!!!

aww kooll yhhh i wish he comes to leicester when he cums UKEmbarrassedBig smile

hehe aww he luvs londonWinkTongue

henna16 IF-Rockerz
henna16
henna16

Joined: 05 June 2005
Posts: 5464

Posted: 25 March 2006 at 2:36pm | IP Logged

Originally posted by prettyasjen

he doesnt log in!!!! sorry we r waiting aswell he just reads!!! Cry

CryCryCry i no i wish hed post something even if it jus a hiOuch

hehe i mdee a new siggyy..jus cuz hes coming to If todayEmbarrassed

FanofAngad IF-Rockerz
FanofAngad
FanofAngad

Joined: 20 July 2005
Posts: 8462

Posted: 25 March 2006 at 2:37pm | IP Logged

Originally posted by prettyasjen

he doesnt log in!!!! sorry we r waiting aswell he just reads!!! Cry

but will he be able to read cuz that box appears if u dont log in .

eijaz r u reding our posts or not???Cry

FanofAngad IF-Rockerz
FanofAngad
FanofAngad

Joined: 20 July 2005
Posts: 8462

Posted: 25 March 2006 at 2:37pm | IP Logged
Originally posted by henna16

Originally posted by prettyasjen

he doesnt log in!!!! sorry we r waiting aswell he just reads!!! Cry

CryCryCry i no i wish hed post something even if it jus a hiOuch

hehe i mdee a new siggyy..jus cuz hes coming to If todayEmbarrassed

lolz henna

thats a gud idea

henna16 IF-Rockerz
henna16
henna16

Joined: 05 June 2005
Posts: 5464

Posted: 25 March 2006 at 2:39pm | IP Logged
Originally posted by FanofAngad

Originally posted by henna16

Originally posted by prettyasjen

he doesnt log in!!!! sorry we r waiting aswell he just reads!!! Cry

CryCryCry i no i wish hed post something even if it jus a hiOuch

hehe i mdee a new siggyy..jus cuz hes coming to If todayEmbarrassed

lolz henna

thats a gud idea

LOL hehe Embarrassed

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Met Eijaz Eijaz or Anita

Author: Hani_Tubaa   Replies: 8   Views: 1739

Hani_Tubaa 8 1739 18 May 2008 at 5:39am by eijaz-anita
I spoke to eijaz!!

2

Author: suman khan   Replies: 10   Views: 901

suman khan 10 901 10 October 2007 at 11:23am by -Preeti-
i have just spoke to eijaz kahn

2 3 4 5

Author: bharthi   Replies: 33   Views: 1607

bharthi 33 1607 29 April 2006 at 6:54am by rocker
EiJaZ EiJaZ EiJaZ EiJaZ EiJaZ EiJaZ

2 3

Author: ANISHIKA   Replies: 17   Views: 2916

ANISHIKA 17 2916 02 January 2006 at 11:39am by Shezzy12
eijaz eijaz everywhere!!

Author: eijaz_rulz   Replies: 7   Views: 1195

eijaz_rulz 7 1195 05 June 2005 at 2:42pm by white rose

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kkavyanjali Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index