Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

A to Z...Everything under the Sun;unplugged (Page 63)

DulceAmor IF-Rockerz
DulceAmor
DulceAmor

Joined: 01 July 2007
Posts: 8395

Posted: 08 April 2012 at 2:19pm | IP Logged
Hey Sindhu! Hug

Did you know, that's one of my fav songs. I first heard it when I watched a KaSh mix on it and ever since I have loved it. The lyrics are awesome.

So you are loving Supernatural nowadays? I have never seen it, but people generally seem obsessed with it. Dexter S6 is showing here in the UK btw. It started last week. Every time I see the promos I think of you. LOL

~*sindhu*~ IF-Sizzlerz
~*sindhu*~
~*sindhu*~

Joined: 04 April 2008
Posts: 10285

Posted: 09 April 2012 at 3:22am | IP Logged
Yayyy you and me always love the same song Big smile

oh yeah count me on the obsessed group LOL but not the extreme ones who want them to turn gay and marry each other both on screen and off screen LOL nah I like them as brothers and friends like they are ...and yes I know there is very loyal fandom of this show out there and it's beautiful ... will tell u stories later ... but anyways the show isn't as scary as it suppose to be ..because it never scares me ... LOL but finally I found something that revolves around relationships again ...aahhh My favourite thing in the world Day Dreaming there are scenes that literally makes me cry and then scenes which makes me laugh till my tummy hurts ...it's a nice balance between all elements ...and thats what makes the show a treat to watch ... and U know the funny part ...there is no female in this show yet it survived for 8 years ... no love angle ...LOL


The following 1 member(s) liked the above post:

DulceAmor

~*sindhu*~ IF-Sizzlerz
~*sindhu*~
~*sindhu*~

Joined: 04 April 2008
Posts: 10285

Posted: 09 April 2012 at 3:23am | IP Logged
oh yeah dexter is coming in India too ...but I don't get time to watch it ...besides I have seen it once and I don't wanna see it agtain ...too disturbing ...but maybe the end part where deb falls in love with him LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

DulceAmor

heerhoney IF-Rockerz
heerhoney
heerhoney

Joined: 08 August 2009
Posts: 5627

Posted: 09 April 2012 at 6:22am | IP Logged
anu i am good how was ur easter had lots of chocolates cakes etc or not
 
 
ps in love with the charactacter mohan

The following 1 member(s) liked the above post:

DulceAmor

DulceAmor IF-Rockerz
DulceAmor
DulceAmor

Joined: 01 July 2007
Posts: 8395

Posted: 09 April 2012 at 7:53am | IP Logged
No female lead? Now that is something truly different. It must be one of a kind. Can you imagine if they brought such a show on Indian TV? 
DulceAmor IF-Rockerz
DulceAmor
DulceAmor

Joined: 01 July 2007
Posts: 8395

Posted: 09 April 2012 at 7:56am | IP Logged
I spent most of Easter working, Heer. Ouch  But I did eat half of a chocolate egg (a big one) last night. It was yummy. Tongue

The following 1 member(s) liked the above post:

heerhoney

DulceAmor IF-Rockerz
DulceAmor
DulceAmor

Joined: 01 July 2007
Posts: 8395

Posted: 09 April 2012 at 7:58am | IP Logged
Who is Mohan btw? Which show is he from?
heerhoney IF-Rockerz
heerhoney
heerhoney

Joined: 08 August 2009
Posts: 5627

Posted: 10 April 2012 at 12:44am | IP Logged
mohan is from na bole tum na maine kuch kaha from colors channel refreshing show very practical mohan is straight forward no nonsense guy yet adorableEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

DulceAmor

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
A to Z...Everything under the Sun;unplugged

2 3 4 5 6 7 ... 140 141

Author: ~*sindhu*~   Replies: 1121   Views: 36957

~*sindhu*~ 1121 36957 14 December 2011 at 8:06am by DulceAmor
A to Z...Everything under the Sun;unplugged

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: ~*sindhu*~   Replies: 1161   Views: 31464

~*sindhu*~ 1161 31464 21 September 2011 at 9:25am by angel3142
A to Z...Everything under the Sun;unplugged

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: ~*sindhu*~   Replies: 1160   Views: 28095

~*sindhu*~ 1160 28095 19 August 2011 at 7:51am by ~*sindhu*~
A to Z...Everything under the Sun;unplugged

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: ~*sindhu*~   Replies: 1157   Views: 37802

~*sindhu*~ 1157 37802 22 July 2011 at 10:19am by heerhoney
A to Z...Everything under the Sun;unplugged

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: ~*sindhu*~   Replies: 1146   Views: 32864

~*sindhu*~ 1146 32864 05 June 2011 at 9:36am by heerhoney

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index