Dekha Ek Khwaab

India-Forums

   
Dekha Ek Khwaab
Dekha Ek Khwaab

CV'S GET A CLUE!! IT'S MANVEER!! <3 <3 (Page 4)

-Xpress- IF-Stunnerz
-Xpress-
-Xpress-

Joined: 03 June 2010
Posts: 25617

Posted: 14 December 2011 at 5:40am | IP Logged
Originally posted by tiger_lily

Originally posted by shaf13

Originally posted by tiger_lily

Originally posted by shaf13

 
hahaha i m not matheli LOLLOL may b u r piya ROFL
 
i m shafaq n AK is mine i love him n he loves me too Tongue 
 
do u have any problem no na ?? end of story TongueThumbs Up

And I am no Piya.! I am Kiara!!!!

Ak..!! who is he!!! *cocks an eyebrow*

I love UdayVeer!!!!!!!!

 
i like udayveer i love udayveer Wink but i love AK m crazy for him LOLLOLROFL


Arghh make urr ur mind woman..!! ROFL
I want UdayVeer u can take Ak!!!!LOL


Hmmm.. move ur discussion side ways as i need to go to MY UV aka AKLOLLOLROFL

shaf13 IF-Dazzler
shaf13
shaf13

Joined: 19 September 2010
Posts: 4869

Posted: 14 December 2011 at 5:41am | IP Logged
Originally posted by zigzagway_sadi

Originally posted by tiger_lily

Originally posted by shaf13

Originally posted by tiger_lily

Originally posted by shaf13

 
hahaha i m not matheli LOLLOL may b u r piya ROFL
 
i m shafaq n AK is mine i love him n he loves me too Tongue 
 
do u have any problem no na ?? end of story TongueThumbs Up

And I am no Piya.! I am Kiara!!!!

Ak..!! who is he!!! *cocks an eyebrow*

I love UdayVeer!!!!!!!!

 
i like udayveer i love udayveer Wink but i love AK m crazy for him LOLLOLROFL


Arghh make urr ur mind woman..!! ROFL
I want UdayVeer u can take Ak!!!!LOL


Hmmm.. move ur discussion side ways as i need to go to MY UV aka AKLOLLOLROFL
 
hahaha u came late its already decided UV is kiara's n AK is mine Wink 
 
good luck next time LOLLOLLOL
-Xpress- IF-Stunnerz
-Xpress-
-Xpress-

Joined: 03 June 2010
Posts: 25617

Posted: 14 December 2011 at 5:41am | IP Logged
Originally posted by shaf13

Originally posted by zigzagway_sadi

Originally posted by shaf13

Originally posted by zigzagway_sadi

Originally posted by shaf13

Originally posted by zigzagway_sadi

Originally posted by shaf13

only ManVeer Tongue
 
i love u uday jaan LOLLOL i mean i love u AK  meri jaan WinkWink


me tooEmbarrassed
 
 
hahaha but AK loves me LOLLOLROFL

nooo..Broken HeartCry i don't believe u.. i need proofWink
Cry
 
hamen proof ki zaruurat nahi princess ye tou law of nature hai LOLLOLLOL ROFL




law of nature???? what is this??? Confused i know only my and AK law and according to it i should move aside as he is mine..LOLROFL
 
uff AK is mine mine mine Tongue 

OMG.. did u write some can't see..WinkLOL


Edited by zigzagway_sadi - 14 December 2011 at 5:41am
Sandy-Naz IF-Stunnerz
Sandy-Naz
Sandy-Naz

Joined: 21 June 2011
Posts: 26485

Posted: 14 December 2011 at 5:43am | IP Logged
Akash tu hero nahi lgta.sorry han agar koi us ka fan hy yahan per.
uday lgta hy main lead.handsome,dashing personality.i prefer him as lead.

The following 1 member(s) liked the above post:

-Xpress-

-Xpress- IF-Stunnerz
-Xpress-
-Xpress-

Joined: 03 June 2010
Posts: 25617

Posted: 14 December 2011 at 5:44am | IP Logged
Originally posted by shaf13

Originally posted by zigzagway_sadi

Originally posted by tiger_lily

Originally posted by shaf13

Originally posted by tiger_lily

Originally posted by shaf13

 
hahaha i m not matheli LOLLOL may b u r piya ROFL
 
i m shafaq n AK is mine i love him n he loves me too Tongue 
 
do u have any problem no na ?? end of story TongueThumbs Up

And I am no Piya.! I am Kiara!!!!

Ak..!! who is he!!! *cocks an eyebrow*

I love UdayVeer!!!!!!!!

 
i like udayveer i love udayveer Wink but i love AK m crazy for him LOLLOLROFL


Arghh make urr ur mind woman..!! ROFL
I want UdayVeer u can take Ak!!!!LOL


Hmmm.. move ur discussion side ways as i need to go to MY UV aka AKLOLLOLROFL
 
hahaha u came late its already decided UV is kiara's n AK is mine Wink 
 
good luck next time LOLLOLLOL


this is not doneCry
-Xpress- IF-Stunnerz
-Xpress-
-Xpress-

Joined: 03 June 2010
Posts: 25617

Posted: 14 December 2011 at 5:45am | IP Logged
Originally posted by beautylover22

Akash tu hero nahi lgta.sorry han agar koi us ka fan hy yahan per.
uday lgta hy main lead.handsome,dashing personality.i prefer him as lead.


there are so many people here that prefer Uday as lead including meSmile
shaf13 IF-Dazzler
shaf13
shaf13

Joined: 19 September 2010
Posts: 4869

Posted: 14 December 2011 at 5:57am | IP Logged
Originally posted by zigzagway_sadi

Originally posted by shaf13

Originally posted by zigzagway_sadi

Originally posted by tiger_lily

Originally posted by shaf13

Originally posted by tiger_lily

Originally posted by shaf13

 
hahaha i m not matheli LOLLOL may b u r piya ROFL
 
i m shafaq n AK is mine i love him n he loves me too Tongue 
 
do u have any problem no na ?? end of story TongueThumbs Up

And I am no Piya.! I am Kiara!!!!

Ak..!! who is he!!! *cocks an eyebrow*

I love UdayVeer!!!!!!!!

 
i like udayveer i love udayveer Wink but i love AK m crazy for him LOLLOLROFL


Arghh make urr ur mind woman..!! ROFL
I want UdayVeer u can take Ak!!!!LOL


Hmmm.. move ur discussion side ways as i need to go to MY UV aka AKLOLLOLROFL
 
hahaha u came late its already decided UV is kiara's n AK is mine Wink 
 
good luck next time LOLLOLLOL


this is not doneCry
 
sorry mai namaz parh ri thi
 
han ab bol kia hua tje hahaha aisa hi hota hai beta AK lylia maine Tongue

The following 1 member(s) liked the above post:

-Xpress-

Ziva01 IF-Sizzlerz
Ziva01
Ziva01

Joined: 19 May 2011
Posts: 23458

Posted: 14 December 2011 at 6:05am | IP Logged
Thxs for the link Kiara I have posted my comments overhere
 
Hope CVs will get MANVEErians message clear and cut ...only ManVeerHeartHeartHeart

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~Tera Mera Pyaar ty vm pg 68

2 3 4 5 6 7 ... 72 73

Author: adventure_gurl   Replies: 580   Views: 156415

adventure_gurl 580 156415 08 October 2012 at 12:43am by Sunshinegirll
songs that will suit ManVeer vm's

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: shaf13   Replies: 97   Views: 14904

shaf13 97 14904 18 August 2012 at 3:39pm by Brokenhearty
DEK scene gallery (ManVeer)

2 3 4 5 6 7

Author: shaf13   Replies: 48   Views: 11763

shaf13 48 11763 18 May 2012 at 5:20am by jiyakapoor
ManVeer fb page :-)

2 3

Author: shaf13   Replies: 17   Views: 4304

shaf13 17 4304 12 March 2012 at 3:29am by ArhainAshish
ManVeer 1st VM :)

2

Author: BinKuchKahe.   Replies: 10   Views: 1171

BinKuchKahe. 10 1171 09 December 2011 at 11:36pm by SidNeeti-fan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dekha Ek Khwaab Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index