Fame Gurukul

India-Forums

   
Fame Gurukul
Fame Gurukul

Get well Soon- Lata (Page 24)

I luv Shamit IF-Dazzler
I luv Shamit
I luv Shamit

Joined: 19 December 2005
Posts: 4488

Posted: 26 March 2006 at 10:21am | IP Logged
Originally posted by sweetlata

Originally posted by I luv Shamit

welcum bac hun...am glad u feelin better Big smile

Thank you soo much !! Yeah im feelin better Big smile  And thankzz a ton for ur good wishes yaar ! They all mean a lot to me Big smile

Big smile--dats sooooo gud to hearBig smile--np dearBig smile

sweetlata IF-Rockerz
sweetlata
sweetlata

Joined: 13 August 2005
Posts: 6531

Posted: 26 March 2006 at 10:21am | IP Logged

Originally posted by koenigbobo

Tongue Tongue Tongue    Hug

lata ur a sweeetheartttttttttttttttt Tongue Tongue Tongue tume ghar ane diya doc ne ?

Anythin for u Sameer HugHug Mai bhuli nahi wo din jab maine tumhe kaha tha ki mai nahi aa paungi aaur tumne kitni aakhe fodi thi !! Aur kaha tha ki mujhe nahi pata kuch bhi karo Tongue

Haan ! ghar aa gai hu Tongue Ab physi therapist aayega ghar roz shaam !

Chief Saab Goldie
Chief Saab
Chief Saab

Joined: 04 January 2006
Posts: 2320

Posted: 26 March 2006 at 10:22am | IP Logged
hey lata .. welecome back .. ab kesi tabeeat he .. plz join us in reunion lata ...
sweetlata IF-Rockerz
sweetlata
sweetlata

Joined: 13 August 2005
Posts: 6531

Posted: 26 March 2006 at 10:23am | IP Logged

 

areej ke fone par to mere sms bhi nai jate..mera to send hota hai, lekin usse milta hi nai haiOuch haa i hope woh jaldi aye...wese kya kehna hai..ok ok i wont askLOL

ohh to tu baat kar rahi hai aur khud ba khud type ho raha hai ??

kehna hai kuchhh ! dil ki baat Embarrassed

aaaur haan ye emos bhi kehne se bante hai khud ba khud

[/QUOTE]

ohhhh yeahh....fine tum dono ki baat hai...me jaanke kya karugiOuchLOL

ab to tu definately ullu bana rahi hai mera kyuuuuuu

[/QUOTE]

haaan naa aane do bas usko !

Aaur haan na ullu bana rahi thi !! budhhu ho tum sach me

koenigbobo IF-Stunnerz
koenigbobo
koenigbobo

IF SUPER ADDICT
Joined: 07 October 2005
Posts: 31323

Posted: 26 March 2006 at 10:24am | IP Logged
Originally posted by sweetlata

Originally posted by koenigbobo

Tongue Tongue Tongue    Hug

lata ur a sweeetheartttttttttttttttt Tongue Tongue Tongue tume ghar ane diya doc ne ?

Anythin for u Sameer HugHug Mai bhuli nahi wo din jab maine tumhe kaha tha ki mai nahi aa paungi aaur tumne kitni aakhe fodi thi !! Aur kaha tha ki mujhe nahi pata kuch bhi karo Tongue

Haan ! ghar aa gai hu Tongue Ab physi therapist aayega ghar roz shaam !



EmbarrassedEmbarrassed aww kitni khyal he mera yaar SmileSmile ty soooooooooooooooooooooooooooooooooooooo muchhhhhhhhhh !!!
or therapist ai gaa shaam mai !!! thoraa dor dor rehna ok LOL
sweetlata IF-Rockerz
sweetlata
sweetlata

Joined: 13 August 2005
Posts: 6531

Posted: 26 March 2006 at 10:24am | IP Logged
Originally posted by paagalhoonmain

Originally posted by sweetlata

Originally posted by paagalhoonmain

hey lata aunty,hope u r fine now!

heeeeeeeeeeeeeey Raghav ! ( Sneha / monica's / Rani's bro )

I an fine ! Thanks

watever u say.hope u r fine nowSmile

ohhh whatever i say??? U sure?? lol ok i say u are a sweetheart ! ! Big smile

yeah im kinda ok

sweetlata IF-Rockerz
sweetlata
sweetlata

Joined: 13 August 2005
Posts: 6531

Posted: 26 March 2006 at 10:26am | IP Logged

Originally posted by infiniteattract

Big smile Lata wapas a gayi. i m soooooooooo happy. But dont stress urself. Jab thak jayegi just read the posts main aur moonu tab tak is thread ke watt laga denge LOL

lol diiii thankuuuu so much yaaa ! u all are sooo sweet Hug I am so touched ! I dun have words to express Embarrassed

sweetlata IF-Rockerz
sweetlata
sweetlata

Joined: 13 August 2005
Posts: 6531

Posted: 26 March 2006 at 10:27am | IP Logged
Originally posted by I luv Shamit

Originally posted by sweetlata

Originally posted by I luv Shamit

welcum bac hun...am glad u feelin better Big smile

Thank you soo much !! Yeah im feelin better Big smile  And thankzz a ton for ur good wishes yaar ! They all mean a lot to me Big smile

Big smile--dats sooooo gud to hearBig smile--np dearBig smile

still thankz Big smile

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Retro Cafe# 17- LATA MANGESHKAR SPECIAL!!

Author: greatmaratha   Replies: 8   Views: 761

greatmaratha 8 761 24 July 2006 at 10:42am by paagalhoonmain
Congrats Lata Madem

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: lucky_rose   Replies: 68   Views: 2957

lucky_rose 68 2957 27 June 2006 at 10:48am by lucky_rose
coming soon!

Author: nisha-dil se   Replies: 7   Views: 506

nisha-dil se 7 506 11 June 2006 at 6:00am by Kashish_sweet
~~**CONGRATS LATA**~~

2 3 4 5 6 7 8

Author: lucky_rose   Replies: 61   Views: 2335

lucky_rose 61 2335 26 April 2006 at 1:11pm by kothra
Lata- Asha, RR-Arpitha

Author: lovlina   Replies: 2   Views: 396

lovlina 2 396 16 October 2005 at 4:26am by lovlina

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fame Gurukul Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index