Kaisa Yeh Pyaar Hai

India-Forums

   
Kaisa Yeh Pyaar Hai
Kaisa Yeh Pyaar Hai

PARTY TIME..!! LETS ROCK..!! (Page 368)

cutemah IF-Sizzlerz
cutemah
cutemah

Joined: 16 October 2005
Posts: 15885

Posted: 03 April 2006 at 5:11am | IP Logged
Originally posted by puja265

Originally posted by cutemah

Originally posted by puja265

Originally posted by cutemah

Originally posted by puja265

Originally posted by cutemah

LOL Ouch LOL i know man i was thinking what a boring convo are we having? LOL

lolzzzzzzzzzzzzzzzz... god ur boring nosh

 



same to u darlinggEmbarrassed
man im sleepy how can i chattConfusedLOL

throw water on ur face



thanx i cant get up reCry
mum is out right now

do u have any siblings? then that can throw it on u ?



Embarrassedcho cute

yeh they dun live with me

its only me and meri tanhaiLOLEmbarrassedand ma mum

pyaari_puja IF-Sizzlerz
pyaari_puja
pyaari_puja

Joined: 18 October 2005
Posts: 24141

Posted: 03 April 2006 at 5:12am | IP Logged

Originally posted by cutemah

aja sabaa

shes running away cuz she heard u singing

cutemah IF-Sizzlerz
cutemah
cutemah

Joined: 16 October 2005
Posts: 15885

Posted: 03 April 2006 at 5:12am | IP Logged
Originally posted by puja265

Originally posted by cutemah

Originally posted by puja265

Originally posted by cutemah

Originally posted by puja265

Originally posted by cutemah

wo pehli baar hato me haat

jab hum mile LOL

i c ur practicing 4 donkey idol... good



Embarrassedyepppp

vaadah raha pyaar se pyaar ka
ab hum nah hon ge judahh

tu buddhi LOL

whose bhuddi? n plz dont sing on the forum.... plz u will wake up all sleping member with ur donkeyish voice



AngryAngryim gd at singinggAngryAngryAngryso they shud wake up !challo uto bacho

subha ho gaye mamoo

shut up...bbechare ko sona do na.. agar uthe tho tumhari avaaz sunke bag jayenge.....n whos bhudii?????? n u sing good in donkey land



Angrymake me shut up

u budhhi kussat
cutemah IF-Sizzlerz
cutemah
cutemah

Joined: 16 October 2005
Posts: 15885

Posted: 03 April 2006 at 5:13am | IP Logged
Originally posted by puja265

Originally posted by cutemah

aja sabaa

shes running away cuz she heard u singing



Embarrassedsure
i have a cute voice
pyaari_puja IF-Sizzlerz
pyaari_puja
pyaari_puja

Joined: 18 October 2005
Posts: 24141

Posted: 03 April 2006 at 5:13am | IP Logged
Originally posted by cutemah

Originally posted by puja265

Originally posted by cutemah

Originally posted by puja265

Originally posted by cutemah

Originally posted by puja265

Originally posted by cutemah

LOL Ouch LOL i know man i was thinking what a boring convo are we having? LOL

lolzzzzzzzzzzzzzzzz... god ur boring nosh

 



same to u darlinggEmbarrassed
man im sleepy how can i chattConfusedLOL

throw water on ur face



thanx i cant get up reCry
mum is out right now

do u have any siblings? then that can throw it on u ?



Embarrassedcho cute

yeh they dun live with me

its only me and meri tanhaiLOLEmbarrassedand ma mum

so u do have siblings... how many n wat r they? n do they live with ur daddy... n stop acting all filmy

pyaari_puja IF-Sizzlerz
pyaari_puja
pyaari_puja

Joined: 18 October 2005
Posts: 24141

Posted: 03 April 2006 at 5:14am | IP Logged
Originally posted by cutemah

Originally posted by puja265

Originally posted by cutemah

Originally posted by puja265

Originally posted by cutemah

Originally posted by puja265

Originally posted by cutemah

wo pehli baar hato me haat

jab hum mile LOL

i c ur practicing 4 donkey idol... good



Embarrassedyepppp

vaadah raha pyaar se pyaar ka
ab hum nah hon ge judahh

tu buddhi LOL

whose bhuddi? n plz dont sing on the forum.... plz u will wake up all sleping member with ur donkeyish voice



AngryAngryim gd at singinggAngryAngryAngryso they shud wake up !challo uto bacho

subha ho gaye mamoo

shut up...bbechare ko sona do na.. agar uthe tho tumhari avaaz sunke bag jayenge.....n whos bhudii?????? n u sing good in donkey land



Angrymake me shut up

u budhhi kussat

im bhuddi?

pyaari_puja IF-Sizzlerz
pyaari_puja
pyaari_puja

Joined: 18 October 2005
Posts: 24141

Posted: 03 April 2006 at 5:15am | IP Logged
Originally posted by cutemah

Originally posted by puja265

Originally posted by cutemah

aja sabaa

shes running away cuz she heard u singing



Embarrassedsure
i have a cute voice

yep... cute voice n u never.. n o yea im gnna run away frm ur voice in ummmm 25 mins

cutemah IF-Sizzlerz
cutemah
cutemah

Joined: 16 October 2005
Posts: 15885

Posted: 03 April 2006 at 5:17am | IP Logged
i have one older brother one older sister

they dun live with me

and nope no dad Embarrassed

gotta go byeeeeeeeee

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
ANGAD HAS 2 ROCK IN THE FINAL EPISODE

2 3

Author: cheri   Replies: 18   Views: 1520

cheri 18 1520 03 October 2006 at 1:41pm by ann_786
2days episode will rock!!

Author: ..Sanjana..   Replies: 2   Views: 398

..Sanjana.. 2 398 07 September 2006 at 2:59am by Sano88
Ekta ur scriptwriters rock.....

2 3

Author: am_786   Replies: 23   Views: 1055

am_786 23 1055 22 August 2006 at 5:16pm by Mera_Dil1bb
party party time I MISSED U NANNU DIDI

2

Author: spoiledbrat   Replies: 11   Views: 1072

spoiledbrat 11 1072 10 November 2005 at 4:28am by spoiledbrat
ALC Match TIME Wat time is INDIA rite noW

Author: mastii   Replies: 4   Views: 559

mastii 4 559 24 August 2005 at 10:44pm by Angadzgirl

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kaisa Yeh Pyaar Hai Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index