Kkavyanjali

India-Forums

   
Kkavyanjali
Kkavyanjali

Bye Bye everyone....

heart*beat IF-Sizzlerz
heart*beat
heart*beat

Joined: 23 May 2005
Posts: 13431

Posted: 18 March 2006 at 7:30am | IP Logged
hi everyone...

I'm leaving until July coz of studies. I will try and post whenever I can.
Plz keep loving Eijoo and supporting him through everything....and Anita too! Love u all loads and will miss uCry

Take care....and look after ur forum guys....

Love sheen

natasshafan IF-Rockerz
natasshafan
natasshafan

Joined: 26 November 2005
Posts: 6732

Posted: 18 March 2006 at 7:35am | IP Logged
Sheen....Will miss u alot!!! Hug Come back soon... Cry
Groovychick IF-Rockerz
Groovychick
Groovychick

Joined: 11 July 2005
Posts: 8418

Posted: 18 March 2006 at 7:38am | IP Logged
awwwwww sheen! Cry Cry
byeee sweety Cry m gonna miss u..but yaar..
no1 is left 2 keep our fprum active..all viewbie's and coolbie's have gone..and uzi di is also gone Ouch
hey guys..whoever is left here..plzz take care of this forum.. Embarrassed
and d/w..i'll keep voting 4 eijoo Smile and yea..anita also Wink
*sighs* exams r cumin sooo soon Cry Confused Ouch i dunno wot i'm gonna do..its kinda stressful na
take care sweert and keep popping in n out Tongue

lub ju loads Hug Hug

xXxTinaxXx
sana_doll IF-Rockerz
sana_doll
sana_doll

Joined: 10 May 2005
Posts: 8162

Posted: 18 March 2006 at 7:39am | IP Logged
come bak soon jan...we will miss u alot Cry
x_Roshni_x IF-Sizzlerz
x_Roshni_x
x_Roshni_x

~Disney Banner Winner~
Joined: 31 July 2005
Posts: 11038

Posted: 18 March 2006 at 7:41am | IP Logged
oh nooo~! wahhhh my shireen di!!!!!! wahhhhhhhh! ill miss u!!! soooooooooooo much!!!!!!!! wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Cry
Noor.T IF-Rockerz
Noor.T
Noor.T

Joined: 06 August 2005
Posts: 5748

Posted: 18 March 2006 at 7:43am | IP Logged
awwww sheen di ! ill miss u sooo much Cry !!!!cum back soon hun Embarrassed !! Hug   Hug
Hug
Hug

Noor
A r y a n IF-Sizzlerz
A r y a n
A r y a n

Joined: 11 July 2005
Posts: 11209

Posted: 18 March 2006 at 7:47am | IP Logged
Awwwww Sheen I will miss u sis Cry Come back soon Cry Cry Cry I love u Hug Good luck for ur studies Thumbs Up

Aryan
1Rumena1 Senior Member
1Rumena1
1Rumena1

Joined: 26 December 2005
Posts: 229

Posted: 18 March 2006 at 7:49am | IP Logged
Awwww Sheen di, gonna miss u loads!!!!!

OMG JULY<<<<< DATS TOOOOOOOO LONG Cry Cry

Well good luck and take care!!!

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
A new KA mix for everyone

2

Author: BlessedSexyone   Replies: 11   Views: 717

BlessedSexyone 11 717 07 April 2009 at 5:35pm by CrazyNoori
~~!!GOODBYE everyone!!~~

2

Author: kaash   Replies: 11   Views: 818

kaash 11 818 06 September 2007 at 2:11pm by anita&eijaz
Anita Says Thank You To Everyone

2

Author: beautifulbc   Replies: 11   Views: 976

beautifulbc 11 976 25 April 2007 at 9:02am by eijaz-anita
thanx everyone

Author: amrin1   Replies: 1   Views: 360

amrin1 1 360 05 January 2007 at 1:01pm by amrin1
A Request- Everyone READ

2 3 4

Author: white rose   Replies: 25   Views: 1529

white rose 25 1529 26 December 2006 at 9:06am by aishika_pyar_5

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index