Sa Re Ga Ma Pa Singing Superstar

India-Forums

   
Sa Re Ga Ma Pa Singing Superstar
Sa Re Ga Ma Pa Singing Superstar

Updates - EMAET episodes today and future (Page 18)

Anuradha IF-Sizzlerz
Anuradha
Anuradha

Joined: 29 October 2005
Posts: 16330

Posted: 26 March 2006 at 6:14am | IP Logged
Originally posted by meera_005

Originally posted by shehzaadi91

i think pairings should be like this:

Twinkle & Sharib (cuz they're dying 4 each other)
Ujjaini & Aishwarya
Vinita & Niladri
Sanchali & Saptak
Raktima & Vishwanath
Sinchan & Rajeev
Joyeeta & Vishwas
Banjyotsna & Irfan

Clap thank u very much TWINKLE AND SHARIB ARE MADE FOR EACHOTHER I LUV THEM BOTH THOUGH sharib is kinda shy and reserve twinkle compliments him well...i hope they r together otherwise this show will be nooo gooodAngry

didnt u read the whole update.. they r no more together

meera_005 Senior Member
meera_005
meera_005

Joined: 16 June 2005
Posts: 917

Posted: 27 March 2006 at 12:49am | IP Logged
Originally posted by ans24us1

Originally posted by meera_005

Originally posted by shehzaadi91

i think pairings should be like this:

Twinkle & Sharib (cuz they're dying 4 each other)
Ujjaini & Aishwarya
Vinita & Niladri
Sanchali & Saptak
Raktima & Vishwanath
Sinchan & Rajeev
Joyeeta & Vishwas
Banjyotsna & Irfan

Clap thank u very much TWINKLE AND SHARIB ARE MADE FOR EACHOTHER I LUV THEM BOTH THOUGH sharib is kinda shy and reserve twinkle compliments him well...i hope they r together otherwise this show will be nooo gooodAngry

didnt u read the whole update.. they r no more together

 

i dont care i still want them together lol LOL

~aashka~rocks~ IF-Dazzler
~aashka~rocks~
~aashka~rocks~

Joined: 09 July 2005
Posts: 3577

Posted: 27 March 2006 at 3:44am | IP Logged
Thanx for the update!
can u start a new topic for it plz its really hard to find the updates!
Anuradha IF-Sizzlerz
Anuradha
Anuradha

Joined: 29 October 2005
Posts: 16330

Posted: 27 March 2006 at 8:22am | IP Logged
Originally posted by meera_005

Originally posted by ans24us1

Originally posted by meera_005

Originally posted by shehzaadi91

i think pairings should be like this:

Twinkle & Sharib (cuz they're dying 4 each other)
Ujjaini & Aishwarya
Vinita & Niladri
Sanchali & Saptak
Raktima & Vishwanath
Sinchan & Rajeev
Joyeeta & Vishwas
Banjyotsna & Irfan

Clap thank u very much TWINKLE AND SHARIB ARE MADE FOR EACHOTHER I LUV THEM BOTH THOUGH sharib is kinda shy and reserve twinkle compliments him well...i hope they r together otherwise this show will be nooo gooodAngry

didnt u read the whole update.. they r no more together

 

i dont care i still want them together lol LOL

I ve written a mail to Zee, lets see wat happens... me too waiting for the reply...

Anuradha IF-Sizzlerz
Anuradha
Anuradha

Joined: 29 October 2005
Posts: 16330

Posted: 27 March 2006 at 8:24am | IP Logged

Originally posted by ~aashka~rocks~

Thanx for the update!
can u start a new topic for it plz its really hard to find the updates!

yes, its started.. Only on request of u and other people i ve requested jem for it and she will be doing it soon...

U can only read in that thread and not reply.. It will be easy to find an update also

~RexKiRani~ IF-Sizzlerz
~RexKiRani~
~RexKiRani~

Joined: 15 November 2005
Posts: 11465

Posted: 28 March 2006 at 5:38pm | IP Logged
ya i think there have to be another thread for updates
Anuradha IF-Sizzlerz
Anuradha
Anuradha

Joined: 29 October 2005
Posts: 16330

Posted: 29 March 2006 at 9:59am | IP Logged
A closed Announcement has been started for all those who jus wanna read the updates...

i will update all the forth coming episodes to it..

so, not to worry...
nchou Groupbie
nchou
nchou

Joined: 20 September 2005
Posts: 93

Posted: 29 March 2006 at 12:03pm | IP Logged
CAN SOMEBODY PLEASE UPDATE THE FIRST PAGE WITH THE SHOW UPDATE LIKE WE USED TO HAVE FOR CHALLENGE 2005. THAT WILL BE GREAT

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
EMAET - Rajeev in Canada ?

Author: Shweta06   Replies: 4   Views: 601

Shweta06 4 601 09 October 2006 at 3:31pm by bhale
Nok jhonk:C2005, EMAET, Lil champs analys

2 3 4

Author: Sur_Sangam   Replies: 31   Views: 2245

Sur_Sangam 31 2245 13 September 2006 at 7:59pm by indus
VIDEO--24TH JUNE--FINAL EMAET

2 3 4 5

Author: topranger   Replies: 38   Views: 7545

topranger 38 7545 14 July 2006 at 6:19am by sheejk
EMAET songs download???

Author: Moon-Sparkle   Replies: 0   Views: 508

Moon-Sparkle 0 508 05 July 2006 at 7:11pm by Moon-Sparkle
Grand Finale EMAET rslts:

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Author: nonny   Replies: 136   Views: 9416

nonny 136 9416 05 July 2006 at 2:46am by himvin

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Sa Re Ga Ma Pa Singing Superstar Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index