Indian Idol 6

India-Forums

   
Indian Idol 6
Indian Idol 6

Amey's Phone number (Page 3)

~*Neha*~ IF-Rockerz
~*Neha*~
~*Neha*~

Joined: 07 November 2005
Posts: 7318

Posted: 16 March 2006 at 1:34pm | IP Logged
LOL

mk8978 Senior Member
mk8978
mk8978

Joined: 01 December 2005
Posts: 258

Posted: 16 March 2006 at 2:16pm | IP Logged
just try emailing. y bother him n call, n i think its impossible to get his number anyway since he's not just some random person?
Maryam.afg IF-Dazzler
Maryam.afg
Maryam.afg

Joined: 16 March 2006
Posts: 4707

Posted: 17 March 2006 at 4:11am | IP Logged
heyyyyyyyyyyyyy give me also the number plz plz plz
Cry
*Sweet.Sabz* IF-Sizzlerz
*Sweet.Sabz*
*Sweet.Sabz*

Joined: 01 May 2005
Posts: 12214

Posted: 17 March 2006 at 4:18am | IP Logged

Originally posted by buttercup.tarun

Confused umm.. why..??wanna call...? Confused Tongue

 

no! dey wana sell it ...n make lots of money out of it LOL

mona_kaur Senior Member
mona_kaur
mona_kaur

Joined: 18 February 2006
Posts: 505

Posted: 17 March 2006 at 8:52pm | IP Logged
wuuuuuuuuut itzz redicoulus...........where are amey fans.......the really close ones in mumbai.......yall cant get hizz number for us..... Angry Angry
mango-frost IF-Stunnerz
mango-frost
mango-frost

Joined: 14 April 2005
Posts: 32316

Posted: 17 March 2006 at 9:00pm | IP Logged

Originally posted by mona_kaur

wuuuuuuuuut itzz redicoulus...........where are amey fans.......the really close ones in mumbai.......yall cant get hizz number for us..... Angry Angry

even if we have his number...we can't just give it out like that now....can we?

and sorry...i dont have his number...I WUD WANNA BE THE FIRST TO CALL!!!!!! but if i do....my dads gonna find out becuz of the long distance bill LOLLOL and my goddddd after that.....dont even wanna think wat he will dooo ConfusedConfusedConfused

mona_kaur Senior Member
mona_kaur
mona_kaur

Joined: 18 February 2006
Posts: 505

Posted: 17 March 2006 at 9:19pm | IP Logged
maaaaaaan......comonnnnnnnnn nowwwwwwwww........you won't get in trouble.....just buy a calling card and than dial anywhere you want.......you dad won't eva know.......but plzzzzzzzzz first try to get hizzzz number.......or address......i wanna send him B'DAY card
mango-frost IF-Stunnerz
mango-frost
mango-frost

Joined: 14 April 2005
Posts: 32316

Posted: 17 March 2006 at 9:22pm | IP Logged

Originally posted by mona_kaur

maaaaaaan......comonnnnnnnnn nowwwwwwwww........you won't get in trouble.....just buy a calling card and than dial anywhere you want.......you dad won't eva know.......but plzzzzzzzzz first try to get hizzzz number.......or address......i wanna send him B'DAY card

heyyyyyy i never thut of that....calling cards to the rescue...YESS!!

even i asked for his address....i have the card rite here...all ready....but dont noe where to send it CryCry

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Which actor will suit Ameys voice??

2 3

Author: d_s_g_   Replies: 23   Views: 1440

d_s_g_ 23 1440 10 June 2006 at 4:05am by dazzlin_grl
AMEYS BIRTHDAY IS TOMMOROW...

2

Author: gigishah   Replies: 10   Views: 837

gigishah 10 837 30 March 2006 at 10:58am by mamily
here’s ameys postal address

Author: bhow_gurl   Replies: 7   Views: 747

bhow_gurl 7 747 22 March 2006 at 1:05pm by kothra
Ameys---------chat transcript

Author: Mishubaa   Replies: 2   Views: 456

Mishubaa 2 456 22 March 2006 at 3:22am by mango-frost
ameys chat script with pics

2

Author: doc.sam   Replies: 10   Views: 879

doc.sam 10 879 21 March 2006 at 9:16am by anonmember

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Indian Idol 6 Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index