Ek Ladki Anjaani Si (Ek Ladki Anjani Si)

India-Forums

   
Ek Ladki Anjaani Si (Ek Ladki Anjani Si)
Ek Ladki Anjaani Si (Ek Ladki Anjani Si)

they stole....................

Neelema_Bindu Senior Member
Neelema_Bindu
Neelema_Bindu

Joined: 24 January 2006
Posts: 897

Posted: 14 March 2006 at 1:52pm | IP Logged
hey!Winkdid u guys c the epi i think last week wen anus mom sed she cant do that job of her dreams?Ouchand meera started singing the chandani ke palko mein song from "ye meri life hai"?Confusedthey fully stole it!Angrybut i kinda liked it cuz "yadein taza hogayi!"LOLwat do u guys think it was fair or not fair?Tongue

meera_patel IF-Dazzler
meera_patel
meera_patel

Joined: 30 September 2005
Posts: 3622

Posted: 18 March 2006 at 11:40am | IP Logged
wait was it originally from YMLI, or was it from a movie...?
but i kinda think it's fair cause now days everyone uses each other's things...for example the Balaji people always use movie songs for the background music
that's what i think Confused
wildblossom IF-Rockerz
wildblossom
wildblossom

IF-Crazy Creatives
Joined: 01 July 2005
Posts: 5373

Posted: 18 March 2006 at 12:03pm | IP Logged
hmm i never saw ymlh Confused , but i agree with mohitluver
aish2 IF-Sizzlerz
aish2
aish2

Joined: 17 October 2005
Posts: 20001

Posted: 18 March 2006 at 1:40pm | IP Logged
Was it from YMLH? Confused
KIRAN AFTAB Senior Member
KIRAN AFTAB
KIRAN AFTAB

Joined: 11 August 2005
Posts: 617

Posted: 18 March 2006 at 3:23pm | IP Logged
i guess its fair Smile
Neelema_Bindu Senior Member
Neelema_Bindu
Neelema_Bindu

Joined: 24 January 2006
Posts: 897

Posted: 18 March 2006 at 4:27pm | IP Logged
lol! LOL me 2! Wink
tiki5434 IF-Dazzler
tiki5434
tiki5434

Joined: 29 December 2005
Posts: 4528

Posted: 18 March 2006 at 9:21pm | IP Logged
Originally posted by aish2

Was it from YMLH? Confused


Yeah it was... dunno if it was an original though... Confused
radha_8 IF-Rockerz
radha_8
radha_8

Joined: 26 July 2005
Posts: 6326

Posted: 18 March 2006 at 11:43pm | IP Logged
no it is not original. it is confirmed
  • Page 1 of 1

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index