Kkavyanjali

India-Forums

   
Kkavyanjali
Kkavyanjali

A new member of the Eijoo Army! (Page 4)

Eijoo''s_Angel IF-Dazzler
Eijoo''s_Angel
Eijoo''s_Angel

Joined: 22 May 2005
Posts: 4255

Posted: 14 March 2006 at 1:48pm | IP Logged

Originally posted by ddddd

awww uzi di....dun wori ....aliya is my new sis too nah?? ....dun wori im here to take care of my di's and this forums new sis! Embarrassed Embarrassed ...hehe Hug! ....

haila..di ..this forum is gona be soo quite without u ! Cry ....

dun wori di....Aliya is in good hands! Embarrassed

hmm..shud i b happi or scared?Confusedlolz jk!

but how sweet of u!Embarrassed

Eijoo''s_Angel IF-Dazzler
Eijoo''s_Angel
Eijoo''s_Angel

Joined: 22 May 2005
Posts: 4255

Posted: 14 March 2006 at 1:50pm | IP Logged

Originally posted by Supergirl7



hey Aliya....hehe ur eijoo's angel....so cuteLOL
u'll have a great time here...
and welcome to the rocking eijooo army.....!!Big smile
Love shireenTongue

oo i luvd ur lil hello sign!very cutee!!!

lolz im sure ill hav a gr8 time!all of u sound real sweet!

thnx shireen!(luv ur name oo and dont mind me i dont say dis to many ppl but all u eijooans 4 sum reaosn hav realli unique names!so hav to say it!)

Eijoo''s_Angel IF-Dazzler
Eijoo''s_Angel
Eijoo''s_Angel

Joined: 22 May 2005
Posts: 4255

Posted: 14 March 2006 at 1:51pm | IP Logged

Originally posted by pwincesS~

hey aliya....i wish u a warm welcome into the world of kavyanjali..........

awww thnx soooo much pwincess!!if u dont mind me askin..wats ur real name?

Eijoo''s_Angel IF-Dazzler
Eijoo''s_Angel
Eijoo''s_Angel

Joined: 22 May 2005
Posts: 4255

Posted: 14 March 2006 at 1:56pm | IP Logged

Originally posted by kaash

hi aliya.....omg !!!!! now another lil sis of mineEmbarrassed....luv u re...i'm urs kaash di.....welcome here...& hav fun wid usTongue


& uziiiiiiiiiiiiiiiiii...i miss u lot jaan.....Cry


kaash

member of the Eijooan army.Embarrassed

awwww i luvd ur welcum!!!choo chweet!!!!

oo i hav anotha di eh?wow!!

oo man i luv ur name!god im sayin dis 2 every1 here!but ive neva heard of the name kaash!lolz

neways thnx sooo much!im feelin rite at home!

Eijoo''s_Angel IF-Dazzler
Eijoo''s_Angel
Eijoo''s_Angel

Joined: 22 May 2005
Posts: 4255

Posted: 14 March 2006 at 1:57pm | IP Logged

Originally posted by anjali207

welcome to the eijooians army nice name and username Wink Embarrassed hope to see u posting around in the forum Smile

awww thnx anjali207!i like urs aswell!is it cause of anjali frm kavyanjali or is dat ur actual name?and yep ill try posting if im not dat confused cause i dont watch KA!

Eijoo''s_Angel IF-Dazzler
Eijoo''s_Angel
Eijoo''s_Angel

Joined: 22 May 2005
Posts: 4255

Posted: 14 March 2006 at 1:58pm | IP Logged

Originally posted by pardesi-mem

Hiya Aliya Big smile..luv ur name, my elder sis is named tht! Embarrassed Welcome to the KA forum and hope u have lots of fun hereSmile.. Take care and see ya around!

Desi Smile

awww thnx!lolz now im gonna b xtra careful not to insult my own name!

thnx sooo much!wid members like u how cani not hav fun?

Eijoo''s_Angel IF-Dazzler
Eijoo''s_Angel
Eijoo''s_Angel

Joined: 22 May 2005
Posts: 4255

Posted: 14 March 2006 at 2:08pm | IP Logged

Originally posted by sana_doll

welcome aliya Big smile

awww thnx sana!!!!!

kaash IF-Sizzlerz
kaash
kaash

Joined: 04 May 2005
Posts: 11076

Posted: 14 March 2006 at 2:18pm | IP Logged
Originally posted by Eijoo''s_Angel

Originally posted by kaash

hi aliya.....omg !!!!! now another lil sis of mineEmbarrassed....luv u re...i'm urs kaash di.....welcome here...& hav fun wid usTongue


& uziiiiiiiiiiiiiiiiii...i miss u lot jaan.....Cry


kaash

member of the Eijooan army.Embarrassed

awwww i luvd ur welcum!!!choo chweet!!!!

oo i hav anotha di eh?wow!!

oo man i luv ur name!god im sayin dis 2 every1 here!but ive neva heard of the name kaash!lolz

neways thnx sooo much!im feelin rite at home!




awwwwwwwwwwww aliya.....thanx for loving my idEmbarrassed...btw...my real name is kashfia...in short kaashEmbarrassed

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Girls, check out ur Eijoo

Author: BlessedSexyone   Replies: 4   Views: 918

BlessedSexyone 4 918 18 June 2008 at 8:58am by sara-khan
Eijooian Army’s Sacred Mantra -Chek Page3

2 3

Author: ddddd   Replies: 22   Views: 854

ddddd 22 854 25 March 2006 at 5:25pm by ddddd
Eijoo--Eijoo--Eijoo-Im going crazy..lolz

2 3 4 5 6 7 8

Author: zara29   Replies: 59   Views: 4435

zara29 59 4435 16 March 2006 at 10:16am by rocker
Join the Eijooians Army (Thank you Priya)

2 3

Author: heart*beat   Replies: 16   Views: 1017

heart*beat 16 1017 10 March 2006 at 4:02am by rocker
Look at anjali's army of lovers...

2 3 4 5

Author: heart*beat   Replies: 32   Views: 1623

heart*beat 32 1623 01 October 2005 at 5:12am by ddddd

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kkavyanjali Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index