Kaisa Yeh Pyaar Hai

India-Forums

   
Kaisa Yeh Pyaar Hai
Kaisa Yeh Pyaar Hai

IQBAL coming here! (Page 3)

Xplicit_Desii IF-Stunnerz
Xplicit_Desii
Xplicit_Desii

Joined: 09 September 2005
Posts: 35265

Posted: 14 March 2006 at 8:14am | IP Logged
pls someone post my message too Cry Cry Cry

-Sohniye- Goldie
-Sohniye-
-Sohniye-

Joined: 03 May 2005
Posts: 1714

Posted: 14 March 2006 at 8:18am | IP Logged
oyeeeeeee like hes gonna be posting hereeeeee Confused ..omgomgomgomgogmogmoggg nehiiiiii me has classs in like 6 minutes Cry ...im gonna miss my iqqqqq..i loveee youuuu iqbal khannn you are the most amazing person everrrrrrr=)...lol hes prally not even gonna see thattt Tongue ..goshhh if only he couldd=)

~*Sohniiiiiiii
Xplicit_Desii IF-Stunnerz
Xplicit_Desii
Xplicit_Desii

Joined: 09 September 2005
Posts: 35265

Posted: 14 March 2006 at 8:20am | IP Logged
well let me post some mre question here.

Why r u so hot and sexy??? Embarrassed Wink

U r getting married so r u gonna invite me? LOL

What is ur favorite color and favorite food? Tongue

U and sneha both make cute couple. Gob bless both of u and don't forget to invite me on ur marriage Embarrassed Tongue

Xplicit_Desii IF-Stunnerz
Xplicit_Desii
Xplicit_Desii

Joined: 09 September 2005
Posts: 35265

Posted: 14 March 2006 at 8:21am | IP Logged
Iqbal read my questions on page 2 and 3 plssssssssssCry
lildude13572003 IF-Dazzler
lildude13572003
lildude13572003

Joined: 11 October 2005
Posts: 4369

Posted: 14 March 2006 at 8:26am | IP Logged
Mmmm....

is he cuming now????????
Xplicit_Desii IF-Stunnerz
Xplicit_Desii
Xplicit_Desii

Joined: 09 September 2005
Posts: 35265

Posted: 14 March 2006 at 8:30am | IP Logged

Originally posted by living.doll

aree aree.. he is not gonnna post here yaar.. LOL

thennnnnnn whereeeeeee mumu diCryCryCry

Xplicit_Desii IF-Stunnerz
Xplicit_Desii
Xplicit_Desii

Joined: 09 September 2005
Posts: 35265

Posted: 14 March 2006 at 8:32am | IP Logged

Originally posted by living.doll

he is supposed to... wait till he come.. Big smile Big smile Big smile

i am going to school pls tell him to come soonCry

sairah_16 Goldie
sairah_16
sairah_16

Joined: 31 August 2005
Posts: 1190

Posted: 14 March 2006 at 8:35am | IP Logged
Haila am sooo xcited!

Av got butterflies in ma stomach!
LOL Embarrassed

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
HOT Iqbal Khan VM.....only Iqbal..lolz !!

2 3 4

Author: Larki_deewani   Replies: 24   Views: 4786

Larki_deewani 24 4786 07 March 2007 at 12:28pm by Larki_deewani
For Iqbal And Sneha (iqbal-dinky21)

2 3 4 5

Author: naziaakther10   Replies: 33   Views: 7008

naziaakther10 33 7008 05 March 2007 at 12:39am by insia12
Iqbal For Iqbal's b'day

Author: Yeah   Replies: 6   Views: 1102

Yeah 6 1102 10 February 2007 at 8:36pm by ansa_love
iqbal iqbal iqbal.......

2 3

Author: ammmu   Replies: 21   Views: 3292

ammmu 21 3292 24 May 2006 at 7:35am by DJKM
Iqbal...Iqbal..Iqbal..Angad..Angad..Angad

2 3

Author: sana.abraham   Replies: 21   Views: 5097

sana.abraham 21 5097 11 May 2006 at 2:39am by vivaviva

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kaisa Yeh Pyaar Hai Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index