Music Corner

India-Forums

   
Music Corner
Music Corner

MOW: Holi Special! (Page 31)

thambu IF-Achieverz
thambu
thambu

Joined: 12 October 2005
Posts: 125920

Posted: 18 March 2006 at 5:29pm | IP Logged

Originally posted by kuljit

Originally posted by thameem

Here's some more questions...just fill in the blanks Wink Wink Wink

I love sallu and I also love ThameemWinkLOL

sallu has a good personality and Thameem also has a good personality.WinkLOL

I am a fan of sallu and I am a friend of ThameemWinkLOL

I watch sallu in the movies and I meet Thameem in the MC everydayWinkLOL

LOL


u got ur answers rite thameem Wink LOL LOL
if u have any other questions plz let me know i m always to answer ur all questions LOL

Yahooooo.......kulluuuu kullliiiii I love you....gr8...I am impressed yaar....Hug

AAj main upar  aasman  neeche

aaj main aage  zamana hai peeche

tell me o khuda  ab main kya karoon

chalun seedha ke ulta chaloon...Thumbs Up

thambu IF-Achieverz
thambu
thambu

Joined: 12 October 2005
Posts: 125920

Posted: 18 March 2006 at 5:40pm | IP Logged
just tell me....kulluuu kullliii

what's that you like in me..?

what's that you don't like about me..?

Do you think I am a real flirt....or pretending as a flirt....or not a flirt...?

what's your advice to me as a friend..?



thambu IF-Achieverz
thambu
thambu

Joined: 12 October 2005
Posts: 125920

Posted: 18 March 2006 at 5:45pm | IP Logged
Now tell me about you kullluuu kullii..

what's that you like in you..?

what's that you don't like in you..?

Do you like flirting...?

what's that you want to change in yourself..?

if you think its something personal then don't give answers...I don't mind...still I will luv you.. Smile
heart girl IF-Sizzlerz
heart girl
heart girl

Joined: 17 July 2005
Posts: 10713

Posted: 18 March 2006 at 6:25pm | IP Logged
Originally posted by thameem

Originally posted by heart girl

Originally posted by thameem

Originally posted by kuljit

Originally posted by thameem

yeah....kuljit..here's the same questions asked .....what I posted to navpun as motw... Wink

just wan't to know your style of answers for the same questions..pls... Smile

1.what according to you is an Ideal man.?
ummmmmmm...who is respectful, responsible,loving, caring
and who treats everyone equally.


2.what you don't like in a man.?
there is only one thing i odnt like abt men when they lie Angryand i hate liersAngry

3.what attracts you in a man.?
PersonalityWinkLOL

4.If given a chance by God..what will you like to become a man or a woman?..and why.?
if i got chance then i would like to be wonman...becoz i think women are reponsible and caring. they know how to give respect ad everything. this is my view i not saying tht men are not nice they r nice but u know sometimes they only think abt themselves but women they always think abt other first how others feel and everything. i dont know abt others but i always think abt others i never want to hurt anybody.Smile

5.what advice you give a man as a woman.?
my advice for all men would be....always respect other. always think and care abt others feelings.

all questions were very hard for me Thameem
i never ever thought abt these things so i just wrote wat ever came into my mind. ager mera koi bhi anwer aapko aacha nahi laga toh plz dont mind.
thx
love u
kulliEmbarrassed

okie...thankssss kujit....I noted down all your point of views...but the second answer that you don't like liers seems to be very funny.....there's hardly anyone in this wolrd who does'nt have told lies at any given time in his life....Wink

Have'nt you ever told any lie...? if it's so then you must be an angle of god....only angle of god won't tell a lie...anyways I respect your point of view pls...

Thanks for the gr8 answers....on the whole a good attempt..ClapI am impressed...Smilekuljit....kullu....kulliiiiBig smile WOW!!!!

She is probably basing that on some of her experiences ThameemSmile. It happens to all of us!Smile

O I see...Smile experiences of kuljit???...LOL Got it heart girl Wink

AngryU noe wut Thameem ladkiyan bhi itne non-serious guyz pasand nahi karti!Angry

heart girl IF-Sizzlerz
heart girl
heart girl

Joined: 17 July 2005
Posts: 10713

Posted: 18 March 2006 at 6:25pm | IP Logged
Originally posted by thameem

Originally posted by heart girl

Originally posted by thameem

ye dekho phir se aur ek din aagaya....and I am here again...OMG!!!! how fast the days are going....kuljit..did u notice...? Tongue 

okie tell me what you ate today at the breakfast..and lunch...?true answers no lies pls...LOL

what clothes you are wearing today?...offcourse no lies pls LOL

are you wearing any make up today or aise hi seedhi saadi ho..? no lies pls LOL

 

OMG!!! LOLLOL!!

yeah!!!! I mean it...true answers....no lies....LOLlet's see how  kuljit follows her statement...Wink

She is a good girl..she followed evry instructionWinkSmile

heart girl IF-Sizzlerz
heart girl
heart girl

Joined: 17 July 2005
Posts: 10713

Posted: 18 March 2006 at 6:27pm | IP Logged
Originally posted by thameem

Originally posted by heart girl

Originally posted by thameem

Originally posted by heart girl

Originally posted by kuljit

Originally posted by navpun

Originally posted by heart girl

haha.. have u seen someone who is totally drunk..like totally ..thz called tulli..its a punjabi word LOL


Main nashe mein "tulli" ho gaya.......ki kariye ki kariye



Bhangra pao hor ki kerna Wink LOL LOL

aye hai!! hojawe phir

Burrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrah!

Burrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrah!

Chuk de futte!!

BAlle!! BallE!!Wink

LOLWinkLOL

yaar tum ne jhoot kahatha mujh se ke tumhe bhagra nahin aatha...tho phir ye kya hai..?bhurrrrrrrrrr chuk de futte balle balle..? achcha tho nashe mein bhangra bhi aajata hai..kyun?LOL

Aise hi hoota hai Thambu..nash ayeh pyar ka nasha hai!Wink

aye..kya bolthi tu...aree aye
kya main bolun..suun...suuna
aathi kya khandala...kya karun
aake main khandala....
aree ghumenge phirenge nachenge
gayenge aish karenge  aur kya... LOLEmbarrassed

No need to b embarassed thambu

jab pyar kiya to darna kyaWinkLOL

heart girl IF-Sizzlerz
heart girl
heart girl

Joined: 17 July 2005
Posts: 10713

Posted: 18 March 2006 at 6:27pm | IP Logged
Originally posted by thameem

Originally posted by heart girl

Originally posted by thameem

Originally posted by Reema_J

To kya peeti ho?!

Thoda daaru vich pyaar milaade
Thoda daaru vich pyaar milaade... Wink LOL Big smile

Tum ne teeqh kaha reema ...thoda daaru vich pyaar milade..LOL

ye nasha tho king of nasha haiWink

I m forced to clapWink

My pleasure.....SmileBig smileWink

I noe batane ki zaroorat nahi!Wink

heart girl IF-Sizzlerz
heart girl
heart girl

Joined: 17 July 2005
Posts: 10713

Posted: 18 March 2006 at 6:28pm | IP Logged
Originally posted by thameem

Originally posted by heart girl

Originally posted by thameem

Originally posted by heart girl

Originally posted by kuljit

Originally posted by heart girl

Originally posted by navpun


Originally posted by heart girl

haha.. have u seen someone who is totally drunk..like totally ..thz called tulli..its a punjabi word LOL


Main nashe mein "tulli" ho gaya.......ki kariye ki kariye



Chargayi yaarLOLBig smileLOLLMAO!!



kithey c aaj sara din herat girl
badi late entry maari
thameem thuhani bada miss ker riha c Wink LOL

haha miss ni kitte kuch hor ni si karda.. he neva misses me i noe thatSmile

Humne tumko bahuth miss kiya tha yaar kal...tabhi tho kuljit se bhi shikayath ki thi maine...Tongue

Yaar thambu jhooth kabhi apne se smart insan se nahi bolna chahiyeTongue

Achcha ji main apne muh par ungli rakh leta hun....just like my avi...kuch kaha aap ne..????LOLLOLLOL

muh par ungli rakhli ok but kanon mein bhi roo laga liya hai kya??Tongue

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
NEW GOTW: Special Anthakshari

2 3 4 5 6 7

Author: Athena90   Replies: 52   Views: 4167

Athena90 52 4167 31 October 2009 at 11:58am by -ArMan_SrKajol-
Najam Sheraz Special Tribute on Dec. 25

Author: janjanfla   Replies: 0   Views: 485

janjanfla 0 485 22 December 2008 at 12:53pm by janjanfla
~*HOLI*~

Author: -dramaholic-   Replies: 1   Views: 384

-dramaholic- 1 384 03 March 2007 at 2:32pm by ~Simmi~
Eid and Diwali Special! *Winner Ann.*

Author: heart girl   Replies: 7   Views: 1468

heart girl 7 1468 04 November 2006 at 3:53pm by Jaseeka
Music of the Week Special!!!

2

Author: Jem4Himesh   Replies: 15   Views: 896

Jem4Himesh 15 896 01 August 2006 at 6:00am by Jem4Himesh

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Music Corner Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index