Indian Idol 6

India-Forums

   
Indian Idol 6
Indian Idol 6

FORUM IDOL - CONTESTANTS 1st page! (Page 6)

desi_grl Goldie
desi_grl
desi_grl

Joined: 15 September 2005
Posts: 1764

Posted: 11 March 2006 at 10:19am | IP Logged
wow gud job

craZEEinlove IF-Rockerz
craZEEinlove
craZEEinlove

Joined: 25 September 2005
Posts: 8138

Posted: 11 March 2006 at 10:27am | IP Logged
i re recording minez cuz the one i recorded din hav any music in it.
cool water IF-Dazzler
cool water
cool water

Joined: 03 January 2006
Posts: 3000

Posted: 11 March 2006 at 10:31am | IP Logged

Originally posted by ReXLoVeR

i re recording minez cuz the one i recorded din hav any music in it.

alright!! upload fast!! pls!!

cool water IF-Dazzler
cool water
cool water

Joined: 03 January 2006
Posts: 3000

Posted: 11 March 2006 at 10:41am | IP Logged

Originally posted by xMrs. Datex

paro ankh na maro *notice d shayari*
pls send me d song ova msn or summin i wanna listen to dem but megaupload os being so gay! Angry

 

Ok I'll upload everything on cool toad soon! I gtg now.Sorry yaar Ouch

prap IF-Rockerz
prap
prap

Joined: 13 November 2005
Posts: 5872

Posted: 11 March 2006 at 10:41am | IP Logged
paro, i can't listen to your song.....it says there is no such link!!!!!! LOL
cool water IF-Dazzler
cool water
cool water

Joined: 03 January 2006
Posts: 3000

Posted: 11 March 2006 at 10:42am | IP Logged

Originally posted by prap

paro, i can't listen to your song.....it says there is no such link!!!!!! LOL

lmao!! which is my song?? LOL I've uploaded the songs of the two contestants we have so far LOL...I guess somehting isn't right with megaupload...I'll upload the songs to cool toad sometime soon...but the links are working right for me Confused

prap IF-Rockerz
prap
prap

Joined: 13 November 2005
Posts: 5872

Posted: 11 March 2006 at 10:52am | IP Logged
Originally posted by cool water

Originally posted by prap

paro, i can't listen to your song.....it says there is no such link!!!!!! LOL

lmao!! which is my song?? LOL I've uploaded the songs of the two contestants we have so far LOL...I guess somehting isn't right with megaupload...I'll upload the songs to cool toad sometime soon...but the links are working right for me Confused

oh ok.....i didn't realize that you quoted that thing but it didn't appear within boxes...so i thought it was sung by you........

and malvika i am not participating

craZEEinlove IF-Rockerz
craZEEinlove
craZEEinlove

Joined: 25 September 2005
Posts: 8138

Posted: 11 March 2006 at 11:43am | IP Logged
ewww I sing so badd!!...haha

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Indian idol 4 and Indian Idol 3

2

Author: hardyrules   Replies: 13   Views: 5821

hardyrules 13 5821 05 November 2008 at 1:34pm by iluvparleen
American Idol final VS Indian Idol final

Author: val0822   Replies: 1   Views: 2261

val0822 1 2261 20 September 2007 at 7:53am by Deeya
Darjeeling Idol and Not Indian Idol

2 3 4 5

Author: anjalibc   Replies: 35   Views: 8960

anjalibc 35 8960 08 September 2007 at 2:22pm by Tumhari_Khushi
Indian Idol - American Idol

Author: pri_is   Replies: 6   Views: 2503

pri_is 6 2503 21 June 2007 at 7:25pm by roshniae

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Indian Idol 6 Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index