Kasauti Zindagi Ki

India-Forums

   
Kasauti Zindagi Ki
Kasauti Zindagi Ki

Crap Episode

santaa Senior Member
santaa
santaa

Joined: 10 February 2006
Posts: 357

Posted: 10 March 2006 at 5:46pm | IP Logged

LOL Today's i.e. friday's episode was the crappiest
No Bajaj-prerna or no prem either..gawd two consecutive episodes of bhaasan devi mukti make me puke Dead
and the way she rattles off mera rape hua hey mera rape hua hey all the time..itz all ekta's fault for highlighting this crap so much but I dun feel sympathy for mukti at all..I feel irritated with her!

chill, dont shout at me now itz a show, thatz why I say this, mukti is stealing all the spotlight from the other actors now, I hate the actress..hopefully the rapist was found but dun think this is the end, everythin's hunky dory now, more crap in the form of mukti bashin and mukti howlin in self pity when no one believes her will take place now LOL

gawd..please end this disgusting track within this month, no more stretching , I'm feeling sick of this Dead LOL

indiangirl07 IF-Sizzlerz
indiangirl07
indiangirl07

Joined: 30 July 2005
Posts: 10943

Posted: 10 March 2006 at 5:47pm | IP Logged
i didnt see it yet
sweta.sweet Senior Member
sweta.sweet
sweta.sweet

Joined: 02 February 2006
Posts: 722

Posted: 10 March 2006 at 5:49pm | IP Logged
i saw it and it was a crap!! Dead
payal5 Goldie
payal5
payal5

Joined: 30 November 2005
Posts: 1333

Posted: 10 March 2006 at 6:02pm | IP Logged
HAHAHA   LOL
smartypant IF-Dazzler
smartypant
smartypant

Joined: 03 January 2006
Posts: 3694

Posted: 10 March 2006 at 6:08pm | IP Logged
I guess it was good that Mukti found out. I was waiting for this moment to come. I am happy that no crap scenes of Bajaj and Prerana today. I got chance to see Anuraag in precap. So I am happy. Sorry I am opposite of santaa.
santaa Senior Member
santaa
santaa

Joined: 10 February 2006
Posts: 357

Posted: 10 March 2006 at 6:25pm | IP Logged
LOL Hey no need to say sorry sujupanta coz I feel anu-pre scenes are even crappier, big pile of artifical goo especially after that kandy floss expose' by the leadin lady on her "hero" they look more Dead now..
and this is a discussion forum, so no holding back of your views to yourself, just write, I wont say the "no offence to anyone" word nymore either Wink LOL

comin back to the topic, it was good in a way that the suspense game ended, and that more of bajaj-prerna and prem will be shown now, but bad as in mukti will be howling to death in her high pitch again ..gawd, ekta just stop promotin this sidey char actress so much Angry
tirfk123 Groupbie
tirfk123
tirfk123

Joined: 19 December 2005
Posts: 146

Posted: 10 March 2006 at 6:38pm | IP Logged

Originally posted by santaa


LOL Today's i.e. friday's episode was the crappiest
No Bajaj-prerna or no prem either..gawd two consecutive episodes of bhaasan devi mukti make me puke Dead
and the way she rattles off mera rape hua hey mera rape hua hey all the time..itz all ekta's fault for highlighting this crap so much but I dun feel sympathy for mukti at all..I feel irritated with her!

chill, dont shout at me now itz a show, thatz why I say this, mukti is stealing all the spotlight from the other actors now, I hate the actress..hopefully the rapist was found but dun think this is the end, everythin's hunky dory now, more crap in the form of mukti bashin and mukti howlin in self pity when no one believes her will take place now LOL

gawd..please end this disgusting track within this month, no more stretching , I'm feeling sick of this Dead LOL

i have the same feeling... it sucks to see her on screen,.... n the back ground music.. shit.. like... n her cries.. even more like helllAngry

indiangirl07 IF-Sizzlerz
indiangirl07
indiangirl07

Joined: 30 July 2005
Posts: 10943

Posted: 10 March 2006 at 7:01pm | IP Logged
well, prem also knows and hopefully he will help mukti

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
kzk this week (3rd-6th dec) was CRAP

Author: zaara_kzk   Replies: 8   Views: 632

zaara_kzk 8 632 09 December 2007 at 12:41am by sallu_lover
OMG these last episodes are CRAP

Author: zaara_kzk   Replies: 6   Views: 466

zaara_kzk 6 466 06 December 2007 at 3:55pm by sweetangel2028
What Crap – Such a Blooper!!!

2 3

Author: QueSeraSera   Replies: 16   Views: 1299

QueSeraSera 16 1299 05 December 2007 at 12:05pm by shezeenk
Ever funniest crap!!Lol!

2

Author: prerna4rishav   Replies: 13   Views: 913

prerna4rishav 13 913 08 August 2007 at 8:19am by prerna4rishav
what a load of crap

Author: sanatariq786   Replies: 9   Views: 689

sanatariq786 9 689 20 April 2007 at 11:55am by Afrad

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index