Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain

   

VirMan SS: Paise Deo, Joote Lelo Part3 Page 7 (Page 2)

Post Reply New Post

Page 2 of 11

Page 1
Page   of 11
Page 3 Page 11

TrueMuskaan

Senior Member

TrueMuskaan

Joined: 21 December 2005

Posts: 745

Posted: 06 December 2011 at 10:32am | IP Logged
Originally posted by ruchi245

This is really gud & when she says tht, "Damn, it is him! Chep! Couldnt he sit his ass down for 2 minutes without wondering where I am?LOL" this line shows the growing relation of Virman and yes u r8 ur OS resembles todays epi. to a certain extent so nice prediction yaar , keep it up & thnks for the PM.Big smile
Yeh, I wanted her to say something which shows his feelings for her without being to blatant lol, and no worries Smile

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "VirMan SS: Paise Deo, Joote Lelo Part3 Page 7 (Page 2)" in Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

The007Shivani

IF-Sizzlerz

The007Shivani

Joined: 07 November 2011

Posts: 11932

Posted: 06 December 2011 at 10:39am | IP Logged
plz pm me next time u update

The following 1 member(s) liked the above post:

TrueMuskaan

krystal1234

Groupbie

krystal1234

Joined: 17 November 2011

Posts: 90

Posted: 06 December 2011 at 10:48am | IP Logged
Cute story update soon

The following 1 member(s) liked the above post:

TrueMuskaan

sofiya05

Newbie

sofiya05

Joined: 10 January 2011

Posts: 40

Posted: 06 December 2011 at 12:12pm | IP Logged
Hey,

Ohhh damn yes very on point! I reckon because we watch so many Indian dramas we kind of have this instinctive ear on what's going to happen before it does. I find a lot of the times I can predict what one of the character's say before they even say it. My brother thinks I'm a weirdo because of it lol.

Yes I thought it was very sweet, I felt maybe the interpretation of Beeji's actions by Maanvi was a bit harsh compared to her understanding in the drama, but to be fair that's your take so feel free to express it :)

I may be over analysing here but does Virat think that Maanvi might be one of the hitmen and is that why he seems a bit forceful with they way he "shoved" her and then the lights turn on and he realises it's her?

Anyway I look forward to part 2!

Sofi

The following 1 member(s) liked the above post:

TrueMuskaan

TrueMuskaan

Senior Member

TrueMuskaan

Joined: 21 December 2005

Posts: 745

Posted: 06 December 2011 at 12:32pm | IP Logged
Wink
Originally posted by sofiya05

Hey,

Ohhh damn yes very on point! I reckon because we watch so many Indian dramas we kind of have this instinctive ear on what's going to happen before it does. I find a lot of the times I can predict what one of the character's say before they even say it. My brother thinks I'm a weirdo because of it lol.

Yes I thought it was very sweet, I felt maybe the interpretation of Beeji's actions by Maanvi was a bit harsh compared to her understanding in the drama, but to be fair that's your take so feel free to express it :)

I may be over analysing here but does Virat think that Maanvi might be one of the hitmen and is that why he seems a bit forceful with they way he "shoved" her and then the lights turn on and he realises it's her?

Anyway I look forward to part 2!

Sofi
ROFL you're psyhic too! Wink
To be honest, I think Beeji is really harsh! She should jus accept her grand daughter as she is, and she knows its Maanvi's right to attend the wedding, not an invitation she can jus decline.
 
And oooh, maybe...you never know TongueWink or maybe not..LOLTongue
 

shaimah

Goldie

shaimah

Joined: 17 July 2010

Posts: 1765

Posted: 06 December 2011 at 1:16pm | IP Logged
its really nice
plz pm me!

shehroon_riaz

Goldie

shehroon_riaz

Joined: 07 March 2011

Posts: 1263

Posted: 06 December 2011 at 1:39pm | IP Logged
And as always, this is one amazing piece!
Loved the line "Damn, it is him! Chep! Couldn't he sit his ass down for 2 minutes without wondering where I am?!'
I haven't watched today's episode yet so I don't know if it does resemble it. But everyone is saying it does, so yeh it probably does then Will watch it and then'll realise that it does. 
But when you update, please pm me :)

Piya.D

Goldie

Piya.D

Joined: 24 November 2011

Posts: 1801

Posted: 06 December 2011 at 2:34pm | IP Logged
OMG THAT WAS SO CUTE
PLZ PM ME THE NEXT PARTHeart

The following 1 member(s) liked the above post:

TrueMuskaan

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Megz's VirMan Fantasy: Soumini gets VirMan married

2 3 4 5 6 7 8 9

IndigoBlues 68 28655 01 October 2013 at 12:36am
By hemameenu
VIRMAN SS 23/10/2011 Note page 28

2 3 4 5 6 7 ... 29 30

mohseena 239 42049 11 June 2012 at 7:10am
By Roses-khushi
VirMan/Nishal AT#11 * Enchanting NiShal <3

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

hotmess_VirMan 1201 23895 07 January 2012 at 12:25pm
By __Sneha__
VirMan OS: Joote De Do, Paise Le Lo ;)

2 3 4

miss_bennet 31 2576 02 December 2011 at 5:58am
By miss_bennet
what virat said: larke and joote

2

Sid4TeamCanada 14 1361 01 November 2011 at 2:44pm
By Millerrr88

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.