Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain

   

|Virika/Kryran| #6: Chal Jhooti (Page 5)

Post Reply New Post

Page 5 of 150

julz

Senior Member

julz

Joined: 05 August 2009

Posts: 501

Posted: 30 November 2011 at 11:47am | IP Logged
Originally posted by .Yamini.

did you guys notice in the IF video..Krystle is taking KT's picture when he's sitting down with haldi all over him ROFL and she shows it to him..and he gives the approved look..shows they are such good friends Day Dreaming
lol yes tht was so cute..the he was posing with the haldi..i love these segments..they are such good friends..its nice to see their fun offscreen..its amazing..Smile

The following 3 member(s) liked the above post:

Sarah4evaMariQuestFilmsKiShaholic.

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "|Virika/Kryran| #6: Chal Jhooti (Page 5)" in Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

KiShaholic.

IF-Stunnerz

KiShaholic.

Joined: 12 August 2009

Posts: 43322

Posted: 30 November 2011 at 11:49am | IP Logged
Hey saruu Hug i didn't know you're a Virika fan Embarrassed

@Julz...heyya Hug i know right! they are such good friends...and i love that about them..they get along so well..Day Dreaming and hope they keep smiling that together & always <3

The following 2 member(s) liked the above post:

Sarah4evaMariQuestFilms

MariQuestFilms

IF-Sizzlerz

MariQuestFilms

Joined: 14 November 2008

Posts: 20377

Posted: 30 November 2011 at 11:58am | IP Logged
Originally posted by .Yamini.

did you guys notice in the IF video..Krystle is taking KT's picture when he's sitting down with haldi all over him ROFL and she shows it to him..and he gives the approved look..shows they are such good friends Day Dreaming

*Faint* Silly Your post was the first post I saw when I opened this thread! LOL.. I wanna see that.. Reminds of the TV9 clips of them offscreen.. Where she took a pic of him laying down and he must of took her phone off her and she was trying to get it over his shoulder!! Oh gosh... Day Dreaming

Anyways...  lol..

Hey my kryrians. virikians.. I can see somethings cooking.. Oops I used TB's word. :P lol :P

The following 1 member(s) liked the above post:

KiShaholic.

julz

Senior Member

julz

Joined: 05 August 2009

Posts: 501

Posted: 30 November 2011 at 12:00pm | IP Logged
@yamini..yes i noe..they are too cute..!! :) i watched the video so many times..the way karans asks her wat r u doing in my unit..chakkar kya hai n krystle is  n karan tells her u finish all ur rhona dhona ka stock khattam kardo then after u come to the family u dun have to cry..lol too funny..!! :)

The following 3 member(s) liked the above post:

Sarah4evaMariQuestFilmsKiShaholic.

KiShaholic.

IF-Stunnerz

KiShaholic.

Joined: 12 August 2009

Posts: 43322

Posted: 30 November 2011 at 12:10pm | IP Logged
Originally posted by MariFuze

Originally posted by .Yamini.

did you guys notice in the IF video..Krystle is taking KT's picture when he's sitting down with haldi all over him ROFL and she shows it to him..and he gives the approved look..shows they are such good friends Day Dreaming

*Faint* Silly Your post was the first post I saw when I opened this thread! LOL.. I wanna see that.. Reminds of the TV9 clips of them offscreen.. Where she took a pic of him laying down and he must of took her phone off her and she was trying to get it over his shoulder!! Oh gosh... Day Dreaming

Anyways...  lol..

Hey my kryrians. virikians.. I can see somethings cooking.. Oops I used TB's word. :P lol :P


omg really? ROFL u saw my post first? ROFL awww Hug 

i know man! they are so so so cuteee <3 ya i remember that TV9 segment..she's pretty much into taking his pictures on her cell phone...i dont blame her Day Dreaming Karan hai hi itna handsome Blushing

gosshhh Day Dreaming

The following 3 member(s) liked the above post:

julzSarah4evaMariQuestFilms

--sunshine--

IF-Sizzlerz

--sunshine--

Joined: 19 October 2010

Posts: 21404

Posted: 30 November 2011 at 12:13pm | IP Logged
Guys made some stuff and posted in CG too so here it goes :P














Yamz di I am making more ROFL. I cant get over with them Stern Smile

The following 4 member(s) liked the above post:

julzSarah4evaMariQuestFilmsKiShaholic.

-Araina-

Cool Viewbie

-Araina-

IF Crazy Captain, BollyCurry Screen Writer, D3 BC Winner

Joined: 15 December 2010

Posts: 37824

Posted: 30 November 2011 at 12:15pm | IP Logged
Congrats gals 

Nd lovely stuff masi
awesome awesome Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

--sunshine--

KiShaholic.

IF-Stunnerz

KiShaholic.

Joined: 12 August 2009

Posts: 43322

Posted: 30 November 2011 at 12:18pm | IP Logged
sanju..like i said..gorgeouss stuff! Kryan are sooo cute together <3

Julz..i agree with you :P

The following 1 member(s) liked the above post:

--sunshine--

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
||VirMan-Virika OS||Pt2-pg2-KhudaAurMohabbat

2 3 4 5 6 7 8

.FlawlessSarun. 63 18451 20 March 2013 at 2:43am
By ehmmbhilu
Virika after marriage<3-Part11-Pg22 UPDATED

2 3 4 5 6 7 ... 24 25

Sarah4eva 197 49503 20 January 2013 at 12:49am
By sr-medha
FF Trust Me

2 3 4 5 6 7 ... 23 24

sabeeha 186 39923 09 January 2013 at 11:00am
By Saaraa.
VirMan VM Abhi Abhi on page15

2 3 4 5 6 7 ... 16 17

-Deepali- 130 7394 02 August 2012 at 6:37am
By preethis
Karan and Krystal- Kryran TV9 interview segment MariQuestFilms 2 1977 19 November 2011 at 8:20am
By naina-syed

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.