Jassi Jaissi Koi Nahin General Discussion

India-Forums

   
Jassi Jaissi Koi Nahin General Discussion
Jassi Jaissi Koi Nahin General Discussion

Scene Pick (Page 2)

Poll Question: What will be the best scene to watch in the future?

Poll Choice Votes Poll Statistics
122 [50.62%]
2 [0.83%]
29 [12.03%]
87 [36.10%]
1 [0.41%]
0 [0.00%]
This topic is closed, no new votes accepted

Rumi Goldie
Rumi
Rumi

Joined: 01 January 2005
Posts: 1704

Posted: 12 March 2005 at 9:45am | IP Logged
obviously when armaan sees the new jassi!Big smile!!!!!

poison ivy Goldie
poison ivy
poison ivy

Joined: 13 January 2005
Posts: 1093

Posted: 12 March 2005 at 9:47am | IP Logged
hmm. i am dying to see purab's eye pop out after seeing jassi!!
Daisy Senior Member
Daisy
Daisy

Joined: 07 August 2004
Posts: 965

Posted: 12 March 2005 at 10:20am | IP Logged
Armaan's reaction will be a million dollar! I'd love to see that...but Purab babysitting their kid wow...

I can already imagine that..

Armaan(angrily):DAMN!! Jassi tumne Guddu ko us chsmish ke paas kyoun choda?? Raj bhi to tha..

Jassi:Haan Armaan Sir, par Raj Sir use ulti seedhi baatein seekha dete..kahin abhi se cards likhne lagta to? Shocked

Armaan:Damn Jassi! Par ab woh Purab ki tarah mahan baatein karne lagega..aur woh mere bas main nahin hai!

So in the end, Guddu may land at Billu's doorstep, pampered by bebe and Amrit. Big smile
bhangra rulez Goldie
bhangra rulez
bhangra rulez

Joined: 28 February 2005
Posts: 1527

Posted: 12 March 2005 at 10:23am | IP Logged
purab and jassi together!
KiRaN_K Goldie
KiRaN_K
KiRaN_K

Joined: 03 March 2005
Posts: 1356

Posted: 12 March 2005 at 11:08am | IP Logged

Originally posted by Daisy

Armaan's reaction will be a million dollar! I'd love to see that...but Purab babysitting their kid wow...

I can already imagine that..

Armaan(angrily):DAMN!! Jassi tumne Guddu ko us chsmish ke paas kyoun choda?? Raj bhi to tha..

Jassi:Haan Armaan Sir, par Raj Sir use ulti seedhi baatein seekha dete..kahin abhi se cards likhne lagta to? Shocked

Armaan:Damn Jassi! Par ab woh Purab ki tarah mahan baatein karne lagega..aur woh mere bas main nahin hai!

So in the end, Guddu may land at Billu's doorstep, pampered by bebe and Amrit. Big smile

Clapwow that was sooooooooooo good the best line i like is "kahin abhi se cards likhne lagta to" imagine guddu writing cards to other little girls..haha and Raj saying write to the girl" dekha tumko jubse bas dekha tumko yaara" lol..

and jassi is still" armaan SIR" LOL

hawa_hawai Senior Member
hawa_hawai
hawa_hawai

Joined: 13 December 2004
Posts: 700

Posted: 12 March 2005 at 11:21am | IP Logged
Originally posted by KiRaN_K

Originally posted by Daisy

Armaan's reaction will be a million dollar! I'd love to see that...but Purab babysitting their kid wow...

I can already imagine that..

Armaan(angrily):DAMN!! Jassi tumne Guddu ko us chsmish ke paas kyoun choda?? Raj bhi to tha..

Jassi:Haan Armaan Sir, par Raj Sir use ulti seedhi baatein seekha dete..kahin abhi se cards likhne lagta to? Shocked

Armaan:Damn Jassi! Par ab woh Purab ki tarah mahan baatein karne lagega..aur woh mere bas main nahin hai!

So in the end, Guddu may land at Billu's doorstep, pampered by bebe and Amrit. Big smile

Clapwow that was sooooooooooo good the best line i like is "kahin abhi se cards likhne lagta to" imagine guddu writing cards to other little girls..haha and Raj saying write to the girl" dekha tumko jubse bas dekha tumko yaara" lol..

and jassi is still" armaan SIR" LOL

 

LOLLOLLOL lolz u guys..

rouble Senior Member
rouble
rouble

Joined: 16 August 2004
Posts: 870

Posted: 12 March 2005 at 11:52am | IP Logged
Armaans expressions when seeing new jassi........can't wait for that one!
KiRaN_K Goldie
KiRaN_K
KiRaN_K

Joined: 03 March 2005
Posts: 1356

Posted: 12 March 2005 at 1:47pm | IP Logged

I have a scene that I would like to see. Purab, the pandit marrying Jassi
and Armaan. Big smile - jPrasad

heheheLOL..that one i am also waiting for...Wink

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Who should mona pick...

2 3

Author: moondust   Replies: 16   Views: 896

moondust 16 896 24 September 2006 at 12:28am by fan no 1 jjkn
best ever janda scene..must watch scene

2 3 4

Author: insouciance   Replies: 28   Views: 2076

insouciance 28 2076 19 January 2006 at 7:28am by insouciance
Take ur pick of cricket, Jassi on Mobile

Author: honeylime   Replies: 4   Views: 394

honeylime 4 394 13 January 2006 at 5:03pm by ~~*Anjali*~~
Pick-Up Line for Armaan!

2 3

Author: sweetsorrow18   Replies: 17   Views: 1015

sweetsorrow18 17 1015 26 October 2005 at 4:37pm by Jyoti_2006
Armaan's Final Pick

2 3 4 5 6 7

Author: Princess   Replies: 48   Views: 1979

Princess 48 1979 12 September 2005 at 6:39pm by sukh

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Jassi Jaissi Koi Nahin General Discussion Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index