Kuch Toh Log Kehenge
Kuch Toh Log Kehenge
Kuch Toh Log Kehenge

India-Forums

   

How will Dr Ashutosh propose ?;) (Page 6)

Armu4eva Coolbie
Armu4eva
Armu4eva

Joined: 26 November 2009
Posts: 85003

Posted: 20 November 2011 at 10:19am | IP Logged
Originally posted by rabzonedge

 handle...LOL...mallika can bear nly ashu's loneliness..phase...Angry..on weddng seq..ashu bcam gud boy n turned his face from nidhi's hot BACK...LOL..now d passion has been ignited...how z he gonna resist her...

nidhi shud wear BACKLESS n saree...n shud tempt her saiyaan a lottt...Blushing


Yep...nidhi ..time to give ur man a DEKKO to WHATS been MISSING in his life...n b 'A SEXY WIFE' Wink

The following 2 member(s) liked the above post:

...RamonaG....yanks28

Armu4eva Coolbie
Armu4eva
Armu4eva

Joined: 26 November 2009
Posts: 85003

Posted: 20 November 2011 at 10:20am | IP Logged
Originally posted by Princess2012

Just imagine the honeymoon scene!!!! Day Dreaming
"raat akeli hai, bhujh gaye diye..." Blushing Evil Smile
ROFL

'Labon ko.. Labon pe sajao...kya ho tum.. mujhe aab batao..
   Tod do.. khud ko tum... bahon mein... meri.. bahon mein!!' Day Dreaming

The following 3 member(s) liked the above post:

Princess2012...RamonaG....yanks28

rabzonedge IF-Sizzlerz
rabzonedge
rabzonedge

Joined: 05 November 2009
Posts: 12396

Posted: 20 November 2011 at 10:21am | IP Logged
Originally posted by yanks28

Originally posted by rabzonedge

Originally posted by Armu4eva

Originally posted by Princess2012

I want all the "frustration and anger" Dr. A has over the house issue to take it out on Nidhi in his bedroom and cabin... you know in what way!Blushing Blushing 


totally... i m wondering if Nidhi will be able to BEAR the... 42 yrs ka held up PASSION thats gonna be unleashed Blushing

nly nidhi can handle...LOL...mallika can bear nly ashu's loneliness..phase...Angry..on weddng seq..ashu bcam gud boy n turned his face from nidhi's hot BACK...LOL..now d passion has been ignited...how z he gonna resist her...

nidhi shud wear BACKLESS n saree...n shud tempt her saiyaan a lottt...Blushing



  yeah i saw how he turned his faceLOL & then how he looked at her when she was dancing...undoubtedly he notices and is tempted by her beauty...im all for her dressing sexy to TEMPT him and make him totalllyyy desperateWinkBlushing

yupp...he shud be burning inside to hold her...d passion shud b shown...d frustration of being senior to maintain dignity...not being able to WILD...n d feeling of LOVE...ufff i wanna see it all...Blushing..if nly dey show uss...Confused

The following 2 member(s) liked the above post:

...RamonaG....yanks28

Princess2012 Senior Member
Princess2012
Princess2012

Joined: 07 November 2011
Posts: 292

Posted: 20 November 2011 at 10:23am | IP Logged
Nidhi needs to start dressing sexy for her man! Wink
Lets see how long he will be able to hold himself for?LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

Armu4eva...RamonaG....yanks28

...RamonaG.... IF-Sizzlerz
...RamonaG....
...RamonaG....

Joined: 12 December 2009
Posts: 18014

Posted: 20 November 2011 at 10:24am | IP Logged
Originally posted by Armu4eva

Originally posted by rabzonedge

 handle...LOL...mallika can bear nly ashu's loneliness..phase...Angry..on weddng seq..ashu bcam gud boy n turned his face from nidhi's hot BACK...LOL..now d passion has been ignited...how z he gonna resist her...

nidhi shud wear BACKLESS n saree...n shud tempt her saiyaan a lottt...Blushing


Yep...nidhi ..time to give ur man a DEKKO to WHATS been MISSING in his life...n b 'A SEXY WIFE' Wink

thats right its about time he realized it ...its not a second too soonWink

The following 2 member(s) liked the above post:

Armu4evayanks28

yanks28 IF-Stunnerz
yanks28
yanks28

Joined: 15 April 2010
Posts: 25827

Posted: 20 November 2011 at 10:25am | IP Logged
Originally posted by Armu4eva

Originally posted by Princess2012

Just imagine the honeymoon scene!!!! Day Dreaming
"raat akeli hai, bhujh gaye diye..." Blushing Evil Smile
ROFL

'Labon ko.. Labon pe sajao...kya ho tum.. mujhe aab batao..
   Tod do.. khud ko tum... bahon mein... meri.. bahon mein!!' Day Dreaming


  hayaa ko zara bhool jao...meri hi tarhan pesh aao...kho bhi do khud ko tum...raaton mein meri raaton mein meri raaton mein...Embarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

Armu4eva...RamonaG....

yanks28 IF-Stunnerz
yanks28
yanks28

Joined: 15 April 2010
Posts: 25827

Posted: 20 November 2011 at 10:26am | IP Logged
Originally posted by rabzonedge

Originally posted by yanks28

Originally posted by rabzonedge

Originally posted by Armu4eva

Originally posted by Princess2012

I want all the "frustration and anger" Dr. A has over the house issue to take it out on Nidhi in his bedroom and cabin... you know in what way!Blushing Blushing 


totally... i m wondering if Nidhi will be able to BEAR the... 42 yrs ka held up PASSION thats gonna be unleashed Blushing

nly nidhi can handle...LOL...mallika can bear nly ashu's loneliness..phase...Angry..on weddng seq..ashu bcam gud boy n turned his face from nidhi's hot BACK...LOL..now d passion has been ignited...how z he gonna resist her...

nidhi shud wear BACKLESS n saree...n shud tempt her saiyaan a lottt...Blushing



  yeah i saw how he turned his faceLOL & then how he looked at her when she was dancing...undoubtedly he notices and is tempted by her beauty...im all for her dressing sexy to TEMPT him and make him totalllyyy desperateWinkBlushing

yupp...he shud be burning inside to hold her...d passion shud b shown...d frustration of being senior to maintain dignity...not being able to WILD...n d feeling of LOVE...ufff i wanna see it all...Blushing..if nly dey show uss...Confused



 WELL said...desperate to break the barriers between them...and grab her by the wrist and pull her into his arms...BlushingBlushingBlushing

The following 1 member(s) liked the above post:

...RamonaG....

...RamonaG.... IF-Sizzlerz
...RamonaG....
...RamonaG....

Joined: 12 December 2009
Posts: 18014

Posted: 20 November 2011 at 10:30am | IP Logged
Originally posted by Princess2012

I want all the "frustration and anger" Dr. A has over the house issue to take it out on Nidhi in his bedroom and cabin... you know in what way!Blushing Blushing 
my net crashed am just going over theCensored LOL commentsLOL

this one is justBlushingEmbarrassed

The following 3 member(s) liked the above post:

Princess2012Armu4evayanks28

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kuch Toh Log Kehenge Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index