Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain
Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain

India-Forums

   

VirMan SS - Last part on page 6 (Page 7)

IrUmIBrAhIm Goldie
IrUmIBrAhIm
IrUmIBrAhIm

Joined: 19 April 2006
Posts: 1452

Posted: 21 November 2011 at 11:51am | IP Logged
It was amazing I loved the ending .. it was sooo cure .. u did a amazing job :)
--Mystical-- Senior Member
--Mystical--
--Mystical--

Joined: 31 October 2011
Posts: 216

Posted: 21 November 2011 at 12:42pm | IP Logged
AWESOME!!Clap...Loveddd it...u write so well..i'm gonna save dis SS..one of the best i'v read..plz do write more..Smile

PS: Whenevr u come wid a new one..plz do PM me...


Edited by missingremix - 21 November 2011 at 12:43pm
desi_chikita Senior Member
desi_chikita
desi_chikita

Joined: 06 April 2006
Posts: 232

Posted: 21 November 2011 at 12:43pm | IP Logged
Loved it!

Please don't stop your stories with this one...keep writing and I promise to keep reading and commenting...

Tongue
shaimah Goldie
shaimah
shaimah

Joined: 17 July 2010
Posts: 1730

Posted: 21 November 2011 at 2:26pm | IP Logged
 Whenevr u come wid a new one..plz do PM me...
Smile
princess14 Goldie
princess14
princess14

Joined: 27 September 2008
Posts: 1078

Posted: 21 November 2011 at 3:02pm | IP Logged
loved it!! best ending! :)
2cute4u_22 Senior Member
2cute4u_22
2cute4u_22

Joined: 06 June 2011
Posts: 582

Posted: 21 November 2011 at 3:12pm | IP Logged
awww that is by far the cutest ending on the forum!!!!!!!!!!!!!!!
shiningstarz Senior Member
shiningstarz
shiningstarz

Joined: 10 January 2010
Posts: 201

Posted: 21 November 2011 at 10:34pm | IP Logged
Clapfabulous!!!! 
luvd ths ss to the core!!
seriosuyy. awesum mahn! the story ws fab! u wrote it damn well!!Clap


do write again!!! waiting for ur next os, ss or FF!! LOL
tisha_sarin Senior Member
tisha_sarin
tisha_sarin

Joined: 05 September 2005
Posts: 708

Posted: 21 November 2011 at 10:39pm | IP Logged
It's a great story !!

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index