Channel V Dil Dosti Dance
Channel V Dil Dosti Dance

India-Forums

   

SwaRon/TanHa AT#4 - Zara Zara Behekta Hai (Page 6)

-Aicha- IF-Rockerz
-Aicha-
-Aicha-

Joined: 01 June 2009
Posts: 5089

Posted: 16 November 2011 at 7:50pm | IP Logged
Originally posted by amrita1989sahni

Originally posted by -Aicha-

Originally posted by amrita1989sahni


Oh okay..then lemme pm you something - we shouldn't faltu chat here..lets talk about SwaRon/TanHa! (:

Toh haan, what were we saying? :D SwaRon SwaRon SwaRonnn! <3333

Oh ya we forgot no personal chat...lol...swaron rocks..and yeah i so love the swaron latest promo edits ..

hahaha yeah :P 


THIS PICTURE = KILLL ME NOW! Blushing Blushing UFFF when is this airing again?!?! AHHH i can't waitt!
[/QUOT

This particular shot is superb..so intense hot..wow love that hug ..this is the best d3 promo till date. I so need CPR...Embarrassed

I do too..*finds it really hard to breathe* AHHH that is just sooo hot. SOOO hot. SOOO hot aoihfliaebgrealr im going crazyy!

The following 1 member(s) liked the above post:

AmRiTa_S

manasie23 IF-Rockerz
manasie23
manasie23

Joined: 31 May 2011
Posts: 8310

Posted: 16 November 2011 at 7:54pm | IP Logged
guys party time... Our 4th AT...

The following 2 member(s) liked the above post:

AmRiTa_S-Aicha-

AmRiTa_S IF-Dazzler
AmRiTa_S
AmRiTa_S

Joined: 06 November 2011
Posts: 4305

Posted: 16 November 2011 at 7:54pm | IP Logged
Originally posted by -Aicha-

Originally posted by amrita1989sahni

Originally posted by -Aicha-

Originally posted by amrita1989sahni


Oh okay..then lemme pm you something - we shouldn't faltu chat here..lets talk about SwaRon/TanHa! (:

Toh haan, what were we saying? :D SwaRon SwaRon SwaRonnn! <3333

Oh ya we forgot no personal chat...lol...swaron rocks..and yeah i so love the swaron latest promo edits ..

hahaha yeah :P 


THIS PICTURE = KILLL ME NOW! Blushing Blushing UFFF when is this airing again?!?! AHHH i can't waitt!
[/QUOT

This particular shot is superb..so intense hot..wow love that hug ..this is the best d3 promo till date. I so need CPR...Embarrassed

I do too..*finds it really hard to breathe* AHHH that is just sooo hot. SOOO hot. SOOO hot aoihfliaebgrealr im going crazyy!

She is so petite..aww i find it adorable how he has his arms around her waist..so adorable and hot..Love how she can fit in so easily in between his arms...OMG i need to stop now :P

The following 1 member(s) liked the above post:

-Aicha-

-Aicha- IF-Rockerz
-Aicha-
-Aicha-

Joined: 01 June 2009
Posts: 5089

Posted: 16 November 2011 at 7:56pm | IP Logged
Originally posted by manasie

guys party time... Our 4th AT...

Kitni late hai re tu! :PLOL Haha jk, I KNOW YAYY parttyyy! :D

The following 1 member(s) liked the above post:

AmRiTa_S

-Aicha- IF-Rockerz
-Aicha-
-Aicha-

Joined: 01 June 2009
Posts: 5089

Posted: 16 November 2011 at 7:57pm | IP Logged
@Amrita - Oh no, no, I TOTALLY get you! Blushing I LOVE how his arms go around her waist so perfectly and AHHH IM GOING TO GO CRAAZZZYYY!! AHHH EEEPPP

The following 1 member(s) liked the above post:

AmRiTa_S

-Aicha- IF-Rockerz
-Aicha-
-Aicha-

Joined: 01 June 2009
Posts: 5089

Posted: 16 November 2011 at 7:58pm | IP Logged
THE way they are looking at each other..the way SHE has her hands around his neck..and the way he has his hands around her waist..DAAAMNN I need to stop now! :| Blushing  Blushing

The following 1 member(s) liked the above post:

AmRiTa_S

AmRiTa_S IF-Dazzler
AmRiTa_S
AmRiTa_S

Joined: 06 November 2011
Posts: 4305

Posted: 16 November 2011 at 7:58pm | IP Logged
Originally posted by -Aicha-

Originally posted by manasie

guys party time... Our 4th AT...

Kitni late hai re tu! :PLOL Haha jk, I KNOW YAYY parttyyy! :D

Guys lets complete till 10 what say ?

The following 1 member(s) liked the above post:

-Aicha-

manasie23 IF-Rockerz
manasie23
manasie23

Joined: 31 May 2011
Posts: 8310

Posted: 16 November 2011 at 7:59pm | IP Logged
the new promo is like awesum... It actually clearly shows sharon's pain because of jealousy... Oh god and the song is so sensous... I am just loving it.. Haaay rama ye kya hua.. Kyu aise hume satane lage... Looks like sum1 is gonna realise her love soon...

The following 2 member(s) liked the above post:

AmRiTa_S-Aicha-

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Channel V Dil Dosti Dance Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index