Saath Nibhaana Saathiya

   

Gopi Gopi O Gopi (Page 4)

Post Reply New Post

Page 4 of 5

Page 1 Page 3
Page   of 5
Page 5 Page 5

ll-Shilpa-ll

IF-Sizzlerz

ll-Shilpa-ll

Joined: 08 February 2010

Posts: 13798

Posted: 16 November 2011 at 4:36am | IP Logged
Originally posted by MadameX

Originally posted by sbp1971

@Tejesh, loved your poem on Gopi. You don't have lot of competition except for our Ahemji of course so good luck.Thumbs Up

@Madamx if Tejesh should win our Gopi's heart, and Ahemji is left on his own, you will have a fight on your hands, because you have a stiff competition from all crazy Ahem fans on this forum. And good luck to you too.Thumbs Up (Did I mention I am one of those Fans?Wink)
 
You must be Shilpa Ben if my stalker memory serves me right. ROFL Stiff competition, eh? If my cohort is trustworthy enough, I will have seized Ahem away from the clutches of all the crazy fans. Wink I'll have you know that my edge that sets me apart from all else is that I have a severe lack of moral stamina (ie, I can stoop to anything to get what I want ROFL). Do you still want to compete with me? ROFLROFL
 
Let me rethink this, you've been stalking me and I didn't even know, so that's scary.
But he is all yours, I have one at home, who is hard enough to handle, I don't need high maitanence Ahem.
 
P.S. Next time you stalk me, leave a clue please.LOL

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Gopi Gopi O Gopi (Page 4)" in Saath Nibhaana Saathiya forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

MadameX

IF-Sizzlerz

MadameX

Joined: 07 June 2011

Posts: 12245

Posted: 16 November 2011 at 4:48am | IP Logged
Originally posted by sbp1971

Originally posted by MadameX

Originally posted by sbp1971

@Tejesh, loved your poem on Gopi. You don't have lot of competition except for our Ahemji of course so good luck.Thumbs Up

@Madamx if Tejesh should win our Gopi's heart, and Ahemji is left on his own, you will have a fight on your hands, because you have a stiff competition from all crazy Ahem fans on this forum. And good luck to you too.Thumbs Up (Did I mention I am one of those Fans?Wink)
 
You must be Shilpa Ben if my stalker memory serves me right. ROFL Stiff competition, eh? If my cohort is trustworthy enough, I will have seized Ahem away from the clutches of all the crazy fans. Wink I'll have you know that my edge that sets me apart from all else is that I have a severe lack of moral stamina (ie, I can stoop to anything to get what I want ROFL). Do you still want to compete with me? ROFLROFL
 
Let me rethink this, you've been stalking me and I didn't even know, so that's scary.
But he is all yours, I have one at home, who is hard enough to handle, I don't need high maitanence Ahem.
 
P.S. Next time you stalk me, leave a clue please.LOL
 
Arre nahi yaar...more like I was a silent member here so hence I kinda got to know members who post more often cause of their high frequency to post. LOL 
 
Anyways, I guess it's one less competition. LOL

llSerenityll

IF-Rockerz

llSerenityll

Joined: 12 November 2011

Posts: 8683

Posted: 16 November 2011 at 1:18pm | IP Logged
Originally posted by tejeshec

Originally posted by GohamHungry

Aww absolutely loved it ! Mindblowing..It flowed so nicely ClapClapClap Why cant Ahem write a poem like that for Gopi? Cry 


Ahem doesn't deserve Gopi only I deserve herEmbarrassedROFL

Hahaha true..after all that he done to her he really doesn't ! Angry But they r made for each other so im sorry  LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

tejeshec

llSerenityll

IF-Rockerz

llSerenityll

Joined: 12 November 2011

Posts: 8683

Posted: 16 November 2011 at 1:19pm | IP Logged
Originally posted by MadameX

Originally posted by tejeshec

Originally posted by GohamHungry

Aww absolutely loved it ! Mindblowing..It flowed so nicely ClapClapClap Why cant Ahem write a poem like that for Gopi? Cry 


Ahem doesn't deserve Gopi only I deserve herEmbarrassedROFL
 
And Ahem deserves me. ROFL

he deserves to be alone ! so he doesn't turn into an angry young man and scream at you LOL

tejeshec

IF-Rockerz

tejeshec

Joined: 14 December 2010

Posts: 9930

Posted: 17 November 2011 at 2:38am | IP Logged
Originally posted by GohamHungry

Originally posted by tejeshec

Originally posted by GohamHungry

Aww absolutely loved it ! Mindblowing..It flowed so nicely ClapClapClap Why cant Ahem write a poem like that for Gopi? Cry 


Ahem doesn't deserve Gopi only I deserve herEmbarrassedROFL

Hahaha true..after all that he done to her he really doesn't ! Angry But they r made for each other so im sorry  LOL


They may be made for each other but that doesn't stop me from trying..I hope you have seen the movie Darr...GaGaGaGaGaGa..Gopi...tu haan kar ya na kar tu hai meri GopiROFL

_Precious_

Goldie

_Precious_

Joined: 19 February 2010

Posts: 2378

Posted: 17 November 2011 at 3:07am | IP Logged
Originally posted by tejeshec

Originally posted by GohamHungry

Originally posted by tejeshec

Originally posted by GohamHungry

Aww absolutely loved it ! Mindblowing..It flowed so nicely ClapClapClap Why cant Ahem write a poem like that for Gopi? Cry 


Ahem doesn't deserve Gopi only I deserve herEmbarrassedROFL

Hahaha true..after all that he done to her he really doesn't ! Angry But they r made for each other so im sorry  LOL


They may be made for each other but that doesn't stop me from trying..I hope you have seen the movie Darr...GaGaGaGaGaGa..Gopi...tu haan kar ya na kar tu hai meri GopiROFL



Oh my..you are a stalker of Gopi in true sense right? Poor girl, she is just getting attention from her pathi dev, but you can try if you want so that Ahem will become more possessive, and I want to see what will he do to stop you from wooing her.

tejeshec

IF-Rockerz

tejeshec

Joined: 14 December 2010

Posts: 9930

Posted: 17 November 2011 at 6:15am | IP Logged
Originally posted by _Precious_

Originally posted by tejeshec

Originally posted by GohamHungry

Originally posted by tejeshec

Originally posted by GohamHungry

Aww absolutely loved it ! Mindblowing..It flowed so nicely ClapClapClap Why cant Ahem write a poem like that for Gopi? Cry 


Ahem doesn't deserve Gopi only I deserve herEmbarrassedROFL

Hahaha true..after all that he done to her he really doesn't ! Angry But they r made for each other so im sorry  LOL


They may be made for each other but that doesn't stop me from trying..I hope you have seen the movie Darr...GaGaGaGaGaGa..Gopi...tu haan kar ya na kar tu hai meri GopiROFL



Oh my..you are a stalker of Gopi in true sense right? Poor girl, she is just getting attention from her pathi dev, but you can try if you want so that Ahem will become more possessive, and I want to see what will he do to stop you from wooing her.


Ahem can't stop me from wooing her and unlike SRK in Darr I will get my GopiEvil Smile

llSerenityll

IF-Rockerz

llSerenityll

Joined: 12 November 2011

Posts: 8683

Posted: 17 November 2011 at 4:23pm | IP Logged
Originally posted by tejeshec

Originally posted by GohamHungry

Originally posted by tejeshec

Originally posted by GohamHungry

Aww absolutely loved it ! Mindblowing..It flowed so nicely ClapClapClap Why cant Ahem write a poem like that for Gopi? Cry 


Ahem doesn't deserve Gopi only I deserve herEmbarrassedROFL

Hahaha true..after all that he done to her he really doesn't ! Angry But they r made for each other so im sorry  LOL


They may be made for each other but that doesn't stop me from trying..I hope you have seen the movie Darr...GaGaGaGaGaGa..Gopi...tu haan kar ya na kar tu hai meri GopiROFL


hahaha yeah it shouldn't ! ..keep trying :] hahaha =)) Gopi's name doesnt sound right in the tune of that song though XD

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
ll Gopi and Aehem ~ GoHem Love Paradise #1

2 3 4 5 6 7 ... 33 34

Chandni- 270 30161 30 June 2012 at 11:38am
By NazimKiDewani
I officialy hate Gopi's character

2 3

c111 22 6072 09 August 2011 at 5:27pm
By silverfrost
i don't want Gopi to hide! taral83 4 1880 24 August 2010 at 9:00pm
By Shell16
One Word Of Gopi -tellyaddict- 4 2044 24 August 2010 at 8:44pm
By -tellyaddict-
HA Vid: Gopi Preparing Rakhi Ki Thali -tellyaddict- 2 2073 24 August 2010 at 8:36pm
By Shell16

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Saath Nibhaana Saathiya Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.