Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

Fatz.Designz|C|ArHi/Delena/DDLJ/Sukirti/Kat:123 (Page 9)

.Juhi. IF-Sizzlerz
.Juhi.
.Juhi.

Joined: 23 February 2011
Posts: 16756

The following 1 member(s) liked the above post:

.infinite.

jaanlover IF-Sizzlerz
jaanlover
jaanlover

Joined: 18 November 2005
Posts: 18756

Posted: 13 November 2011 at 5:30am | IP Logged
Beautiful place!!
Congrats dear...can't wait to see all your new creations!!

The following 1 member(s) liked the above post:

.infinite.

.YixingsManal. IF-Addictz
.YixingsManal.
.YixingsManal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 72686

Posted: 13 November 2011 at 5:31am | IP Logged
@ FATZ Shocked ! !OMG OMG i dunno Wat to say !! WHY DIDNT U open a Shop b4 Shocked !!! i love ur work <3 Have used thm too <3 

Amazin Man congo n im sure ur 2nd gall is on way soon Cool Hug !! 

Love EVERYFIN <3 ! 


and plus u have to teach me how to do this Wink <3

The following 1 member(s) liked the above post:

.infinite.

.infinite. IF-Rockerz
.infinite.
.infinite.

Joined: 25 April 2011
Posts: 8516

Posted: 13 November 2011 at 5:32am | IP Logged
Originally posted by Deepali88

PartyCongrats FatzParty



Wow finaly you Open your Shop..its Great..Best Wishes for your Shop...Looking forword for Your New Update
Again congrats to



awww...thank u so much Deepu...i was waiting for ur commentEmbarrassed
i loved this colourful comment...amazing <3
thank u so much for this detailed commentEmbarrassedHug

The following 1 member(s) liked the above post:

-Deepali-

.infinite. IF-Rockerz
.infinite.
.infinite.

Joined: 25 April 2011
Posts: 8516

Posted: 13 November 2011 at 5:35am | IP Logged
Originally posted by -AdiYalicious-

@ FATZ Shocked ! !OMG OMG i dunno Wat to say !! WHY DIDNT U open a Shop b4 Shocked !!! i love ur work <3 Have used thm too <3 

Amazin Man congo n im sure ur 2nd gall is on way soon Cool Hug !! 

Love EVERYFIN <3 ! 


and plus u have to teach me how to do this Wink <3

awww...thank u soo much Manal...yaar, i neva got time to open my shop before...yea, i'm sure my 2nd gallery is on the way soon...just look at the speed of this gallery...
and that is really easy to make, i'll teach u anytime u likeEmbarrassedHug

The following 2 member(s) liked the above post:

-Deepali-.YixingsManal.

.infinite. IF-Rockerz
.infinite.
.infinite.

Joined: 25 April 2011
Posts: 8516

Posted: 13 November 2011 at 5:41am | IP Logged

i was about to faint when i saw ur comment...it is long as !!Shocked
i'm gonna come back to ur comment after replying to these ones...since i have to write a long lecture tooLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

.Juhi.

.YixingsManal. IF-Addictz
.YixingsManal.
.YixingsManal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 72686

Posted: 13 November 2011 at 5:42am | IP Logged
Originally posted by -Fatz-

Originally posted by -AdiYalicious-

@ FATZ Shocked ! !OMG OMG i dunno Wat to say !! WHY DIDNT U open a Shop b4 Shocked !!! i love ur work <3 Have used thm too <3 

Amazin Man congo n im sure ur 2nd gall is on way soon Cool Hug !! 

Love EVERYFIN <3 ! 


and plus u have to teach me how to do this Wink <3

awww...thank u soo much Manal...yaar, i neva got time to open my shop before...yea, i'm sure my 2nd gallery is on the way soon...just look at the speed of this gallery...
and that is really easy to make, i'll teach u anytime u likeEmbarrassedHug
I knw Mashallah Clap ! n heheh if u have easy tuts thn lemme knw ;) as i SUCK ROFL
.infinite. IF-Rockerz
.infinite.
.infinite.

Joined: 25 April 2011
Posts: 8516

Posted: 13 November 2011 at 5:43am | IP Logged
Originally posted by jaanlover

Beautiful place!!
Congrats dear...can't wait to see all your new creations!!

thank u so much yaar...i really appreciate itEmbarrassedHug

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Priya Creations#7 update pg94, 135(link to next pg144) CLOSED

2 3 4 5 6 7 ... 136 137

Author: -Priya-   Replies: 1089   Views: 50734

-Priya- 1089 50734 25 March 2014 at 2:05pm by .sweetchick.
TaSaNee Designz: ArHi,AP,GC,PH,GoldAwds,more:Pg141

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: .Jane..   Replies: 1166   Views: 92488

.Jane.. 1166 92488 02 September 2012 at 7:06am by ffkhan
Sanayaz.Designz#5|C|{MJHT/Anushka/Arhi/SK/1D/p135}

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: .Sanayaa.   Replies: 1154   Views: 70550

.Sanayaa. 1154 70550 08 April 2012 at 2:22pm by Komal.Gull
ragz.designz#5/C/virika/kriyansh/arhi//page140

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: ragzz.   Replies: 1134   Views: 54705

ragzz. 1134 54705 13 January 2012 at 3:52am by Meera1101
|CuppyCakeCreationz#3|Last*66|Delena*67

2 3 4 5 6 7 ... 67 68

Author: UnderControl.   Replies: 542   Views: 30401

UnderControl. 542 30401 08 June 2011 at 3:54pm by AS..

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index